Welk merk is dat?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saul schreef:Oef herkenbaar hoor!
Ik heb ook 1 puzzel gehad met lucht waar ik niet uit kwam.
Heb toen 1 voor 1 alle stukjes geprobeerd![]()
De mijne gaat ook niet heel hard. En nu is het te donker.
Aparte vorm ook. Had ik niet verwacht.
[ [url=m/jP10ez.jpg]Afbeelding[/url] ]
Independence schreef:Saul schreef:Oef herkenbaar hoor!
Ik heb ook 1 puzzel gehad met lucht waar ik niet uit kwam.
Heb toen 1 voor 1 alle stukjes geprobeerd![]()
De mijne gaat ook niet heel hard. En nu is het te donker.
Aparte vorm ook. Had ik niet verwacht.
[ [url=m/jP10ez.jpg]Afbeelding[/url] ]
1 voor 1 proberen is bijna geen beginnen aan, het zijn er nog zoooo veel.
Die van jou is wel leuk! Hoeveel stukjes is 'ie?
Dorus schreef:Gewoon in rijen en kolommen leggen. Zelfde stukjes bij elkaar leggen dezelfde kant op. En dan goed naar de vorm kijken. Zit de uitstulping in het midden of links of rechts? Is het paste stukje dik of dun? Rechts of schuin? Valt echt mee als je gestructureerd te werk gaat! Je hebt ook nog best wel wat kleurverloop binnen de lucht. Dat ontbreekt bij mijn uitsmijter.
Mijn uitsmijter bestaat uit 500 stukjes, waarvan er zo’n 400 wit/grijs zijn. De voortgang is traag, maar stukje bij stukje kom ik verder.
Independence schreef:Dorus schreef:Gewoon in rijen en kolommen leggen. Zelfde stukjes bij elkaar leggen dezelfde kant op. En dan goed naar de vorm kijken. Zit de uitstulping in het midden of links of rechts? Is het paste stukje dik of dun? Rechts of schuin? Valt echt mee als je gestructureerd te werk gaat! Je hebt ook nog best wel wat kleurverloop binnen de lucht. Dat ontbreekt bij mijn uitsmijter.
Mijn uitsmijter bestaat uit 500 stukjes, waarvan er zo’n 400 wit/grijs zijn. De voortgang is traag, maar stukje bij stukje kom ik verder.
Ik ga er morgen nog eens goed voor zitten, maar de stukjes zijn vrij normaal allemaal. Ik moet er dan echt goed naar gaan kijken. Gelukkig een vrije dag. De kleurverschillen zijn helaas echt nihil.
@Zelda_Link: wat een leuk idee, die escape puzzels. Ik ga eens op zoek (en wachten op salaris)
JPitty schreef:Die escape puzzels lijken met best interessant. Maar na 1x puzzelen weet je toch wat je moet doen en is de lol er wat af? Of zie ik dat verkeerd?