Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BernetteO schreef:Je zult toch zelf een naam moeten vinden die bij jouw blog past. Zoals al eerder in dit topic gezegd is een blog heel persoonlijk en moet je in eerste instantie willen schrijven omdat je het leuk vind.
Daarnaast geef je geen info over waar je over wilt bloggen, dus dan is een naam verzinnen wel lastig.
Ik gebruik blogger, vind ik wel makkelijk werken.
Wordpress schijnt wat makkelijker te zijn als je later naar een eigen domein wilt, maar hier heb ik verder helemaal geen verstand van. Dus voor computernoobies zoals ik is blogger wel heel geschikt, alles wijst zich eigenlijk vanzelf.
Vanessa24 schreef:Ik maak gebruik van Wordpress. Ik vind het een makkelijk programma. Misschien is het een idee om een paar blogposts te schrijven en deze nog even niet te publiceren, je kunt dan misschien de rode draad erin zien waardoor je misschien wel een naam kan bedenken. Je kunt de naam van je blog ook altijd aanpassen.
Yasmine schreef:Omdat het vandaag 3 jaar geleden is dat de laatste Harry Potter film uitkwam een lekker nostalgische post: Hogwarts will always be there to welcome you home
Ik heb tot nu toe Blogspot en Wordpress gebruikt, maar ik vind Wordpress bij verre het makkelijkste en meest overzichtelijke.
BernetteO schreef:Je zult toch zelf een naam moeten vinden die bij jouw blog past. Zoals al eerder in dit topic gezegd is een blog heel persoonlijk en moet je in eerste instantie willen schrijven omdat je het leuk vind.
Daarnaast geef je geen info over waar je over wilt bloggen, dus dan is een naam verzinnen wel lastig.
Ik gebruik blogger, vind ik wel makkelijk werken.
Wordpress schijnt wat makkelijker te zijn als je later naar een eigen domein wilt, maar hier heb ik verder helemaal geen verstand van. Dus voor computernoobies zoals ik is blogger wel heel geschikt, alles wijst zich eigenlijk vanzelf.
connepon85 schreef:Wat mooi om jullie ervaringen te lezen!! Klinkt heel bijzonder! Ik heb zelf de boeken niet gelezen, alleen de films gezien.