Zolang dat windje uit het Noorden blijft waaien mag deze temperatuur wel blijven. Als het maar niet windstil is,maar de hele week een lekker windje uit het Noorden! heerlijk.
ik zit met mierentietjes in de tuin. Nog maar even van genieten voor het weer te warm word voor mij. De zon heeft zich al gemeld en er staat een fris briesje.
Vanochtend was het heerlijk, zonnetje kwam al door, maar nog niet super warm Inmiddels ziet het er goed uit buiten, gok dat het al een stukje warmer is
Oh, strand is niets voor mij... Alleen om met de hond te wandelen, maar dan niet met deze temperaturen, maar veel frisser!
Het is heerlijk nu. Niet te warm, gewoon lekker. Mooi zonnetje, lekker windje. Prima vertoeven (met name in mijn achtertuin op het noorden met veel schaduw )
Haha op het Noorden terras is het af en toe gewoon koud met dat goddelijke windje. Dan ga ik maar weer effe op het Zuid terrasje zitten,maar houd dat niet lang vol,zó bloedje heet.
Normaal vind ik het ook véél te warm,maar nu mag het zolang dat frisse windje maar blijft. Heb niet eens hoeven zweten op de wei! heerlijk die wind,waait soms ook best stevig. Vanaf woensdag minder warm,helaas nog geen regen.