Het is. Koud. De wind is zo guur. Ik ga straks lopen naar het station zodat ik lekker in mn jas kan weg kan kruipen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Tsja..ik vind het onverantwoord..
Wij ook al wakker sinds 04:00..leuk op mn eerste werkdag haha. Maar komt goed.
wyoming schreef:Waarom geeft Facebook allemaal berichten van mensen die ik niet ken? Nu ook weer van iemand die een bericht plaatst over haar overleden zoon incl foto’s dat hij opgebaard ligt in de woonkamer. Ik ken die hele persoon niet en ik hoef die foto’s niet te zien.
wyoming schreef:Waarom geeft Facebook allemaal berichten van mensen die ik niet ken? Nu ook weer van iemand die een bericht plaatst over haar overleden zoon incl foto’s dat hij opgebaard ligt in de woonkamer. Ik ken die hele persoon niet en ik hoef die foto’s niet te zien.
Absolem schreef:Ineke2 schreef:Als ik mijn telefoon gebruik tijdens het autorijden is dat voor de navigatie verder niet. Als ik echt moet bellen zoek ik een parkeerplek op. Ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen; ergens geconcentreerd naar kijken of luisteren tijdens het autorijden.
Ik heb wel de radio aan, maar als ik dan op moet letten op de weg / een verkeerssituatie, dan ben ik heel die radio kwijt zeg maar, dus vandaar dat ik ook telefoongesprekken niet snap dat mensen dat kunnen tijdens het rijden.
Je kan jezelf daar in trainen. Shooter en world of warcraft Gamers doen het al automatisch. Die moeten communiceren, handelen , plannen.
Is niet veel anders dan autorijden met een livestream op of bellen ( in een carkit via bluetooth uiteraard) .
Is het verstandig? nee absoluut niet. Maar er zijn er enkele tussen die zo goed kunnen multitasken, dat ze veel veiliger zijn in hun rijden en betere voertuigbeheersing hebben dan karin van 50 jaar die in het weekend naar de ikea gaat bij wijze van spreken .
Suzanne F. schreef:Ik heb alleen muziek op, verder niks. Afleiding op welke manier dan ook is gevaarlijk.