Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cursebreaker schreef:Bovenop al 3 weken ziek zijn, nu ook nog allergisch reageren op de voorgeschreven antibiotica waar ik binnen 1,5u heel naar werd van de eerste pil. Ben er even helemaal klaar mee allemaal
rien10 schreef:Maar waarom delegeren jullie dan niet?
Shenavallie schreef:Waarom begrijpen sommige mannen zelfs dit plaatje niet...![]()
[ [url=m/ZFXZUr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daphne__ schreef:Shenavallie schreef:Waarom begrijpen sommige mannen zelfs dit plaatje niet...![]()
Pff, zo herkenbaar.. Hier ook zo vaak pis op de vloerMeneer denkt dat hij een olifantenslurf heeft en gaat met z'n kont tegen de scheurkalender staan, maar het is toch echt maar een klein worstje... Dus hij haalt de pot niet.
Daphne__ schreef:Shenavallie schreef:Waarom begrijpen sommige mannen zelfs dit plaatje niet...![]()
Pff, zo herkenbaar.. Hier ook zo vaak pis op de vloerMeneer denkt dat hij een olifantenslurf heeft en gaat met z'n kont tegen de scheurkalender staan, maar het is toch echt maar een klein worstje... Dus hij haalt de pot niet.
MarlindeRooz schreef:Ik dacht dat mijn buurman soms pijnaanvallen had ofzo. Zo’n kermend geschreeuw hoorde ik soms.
Blijkt het een schaap te zijn van de kinderboerderij hiernaast.
Ik ben zó dom.
Telpeva schreef:Bloed plassen is verboden, dat doen ze niet dus het bordje kunnen ze negeren.
Dat zou mijn logica zijn als ik bij zoiets simpels dwars zou willen gaan liggen. Super vervelend wel, want zelf schoonmaken doen ze vast ook niet, anders zou het bordje er waarschijnlijk niet hangen...
Schuur_ schreef:Jouw partner Daphne_? Dat poetst hij toch zelf dan?
Mijn vriend heeft een toilet en een urinoir er langs
Hutcherson schreef:rien10 schreef:Maar waarom delegeren jullie dan niet?
Omdat het gaat over een bruiloft met enkel de getuigen. Zeg maar 6 man totaal incl ons.
We hebben geen ceremoniemeester want ceremonie duurt 15 min en niemand heeft zich kenbaar gemaakt om iets te willen regelen gezien de afstand die we hebben van onze getuigen qua woonplaats. Heb moeders geregeld gevraagd wat zij zou doen, of ze nog ideeen had. Maar helaas zonder resultaar
Daphne__ schreef:Pff, zo herkenbaar.. Hier ook zo vaak pis op de vloerMeneer denkt dat hij een olifantenslurf heeft en gaat met z'n kont tegen de scheurkalender staan, maar het is toch echt maar een klein worstje... Dus hij haalt de pot niet.