Polarize schreef:Hele kinderachtige klanten die niet kunnen luisteren??
Mevrouw had boodschappen laten bezorgen, en dat gaat niet via ons maar direct via ah.nl, wij hebben daar niks mee te maken. Ze had nog een kratje ofzo en die wou ze bij ons inleveren, maar omdat dat bezorgen niet via onze winkel gaat kunnen wij daar niks mee. Dat wou mevrouw niet accepteren.
Ik heb geen idee of t wel kan in andere Albert heijns, maar de winkel waar ik werk is franchise, dus het gaat bij ons soms iets anders.
De teamleider stond ook klaar om in te springen als het te erg werd hoor, maar ik heb -zolang de klant tegenover me staat- echt 0 emoties en laat alles gewoon over me heen komen. Ene oor in, andere oor uit, half uurtje later was ik het alweer bijna vergeten
Ze kan op de website van ah.nl zien waar ze hem wel in kan leveren.
En je zou dus zelf evt ook kunnen kijken wat de dichtstbijzijnde ah is bij jullie vandaan mocht je een keer een vriendelijke klant hebben die bij jullie het kratje wil inleveren.
Voor zo’n vrouw als hierboven zou ik die moeite niet doen. Eerst maar eens leren gedragen.