Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 20:08

Polarize schreef:
Hele kinderachtige klanten die niet kunnen luisteren?? :')

Mevrouw had boodschappen laten bezorgen, en dat gaat niet via ons maar direct via ah.nl, wij hebben daar niks mee te maken. Ze had nog een kratje ofzo en die wou ze bij ons inleveren, maar omdat dat bezorgen niet via onze winkel gaat kunnen wij daar niks mee. Dat wou mevrouw niet accepteren.

Ik heb geen idee of t wel kan in andere Albert heijns, maar de winkel waar ik werk is franchise, dus het gaat bij ons soms iets anders.

De teamleider stond ook klaar om in te springen als het te erg werd hoor, maar ik heb -zolang de klant tegenover me staat- echt 0 emoties en laat alles gewoon over me heen komen. Ene oor in, andere oor uit, half uurtje later was ik het alweer bijna vergeten :')

Ze kan op de website van ah.nl zien waar ze hem wel in kan leveren.
En je zou dus zelf evt ook kunnen kijken wat de dichtstbijzijnde ah is bij jullie vandaan mocht je een keer een vriendelijke klant hebben die bij jullie het kratje wil inleveren.
Voor zo’n vrouw als hierboven zou ik die moeite niet doen. Eerst maar eens leren gedragen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 20:12

wyoming schreef:
Polarize schreef:

Mevrouw had boodschappen laten bezorgen, en dat gaat niet via ons maar direct via ah.nl, wij hebben daar niks mee te maken. Ze had nog een kratje ofzo en die wou ze bij ons inleveren, maar omdat dat bezorgen niet via onze winkel gaat kunnen wij daar niks mee. Dat wou mevrouw niet accepteren.

Ik heb geen idee of t wel kan in andere Albert heijns, maar de winkel waar ik werk is franchise, dus het gaat bij ons soms iets anders.

De teamleider stond ook klaar om in te springen als het te erg werd hoor, maar ik heb -zolang de klant tegenover me staat- echt 0 emoties en laat alles gewoon over me heen komen. Ene oor in, andere oor uit, half uurtje later was ik het alweer bijna vergeten :')

Ze kan op de website van ah.nl zien waar ze hem wel in kan leveren.
En je zou dus zelf evt ook kunnen kijken wat de dichtstbijzijnde ah is bij jullie vandaan mocht je een keer een vriendelijke klant hebben die bij jullie het kratje wil inleveren.
Voor zo’n vrouw als hierboven zou ik die moeite niet doen. Eerst maar eens leren gedragen.

Ik kan zelfs uit mn hoofd 2 winkels noemen die wel filiaal zijn en het waarschijnlijk wel in zouden nemen :') maar dat mocht ze van mij inderdaad lekker zelf uit gaan zoeken met dat gedrag, die service had ze niet verdient O:)

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 20:19

Winged schreef:
Ik werk voor een gemeente.. en hoeveel mensen niet begrijpen dat zout strooien niet direct zorgt dat de weg niet meer glad is. En dat he he snelheid moet aanpassen.... elke keer weer gezeik op sociale media

Maar zoals bij onze gemeente helemaal niet strooien werkt ook niet >;)
Fietst niet heel fijn zeg maar......

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 20:34

Een nieuwe collega waaraan ik moet wennen , dit weekend zei de nieuwe collega dat de collega er niet vies van was om de mond open te trekken. En bij alles wat ik uitlegde ( lees belangrijke informatie) werd dat een beetje weggeschoven onder het nom ik weet het allemaal wel. Maar oké die collega had wel humor en dat vindt ik wel belangrijk want daar hou ik wel van en we moeten elkaar nog leren kennen.

Maar vandaag was er niks meer over van de ik heb een grote mond en dat zal ik laten merken ook. Mega zenuwachtig en duidelijk niet helemaal op de plek. Snap ik ook wel bij zo'n eerste echte meeting met het gehele team. Maar het plaatje klopt niet helemaal met wat er dit weekend uitkwam.

Nou ja hopelijk is dit wat deze collega zoekt en dimt het een beetje in. We kunnen een nieuwe collega zeer goed gebruiken. Maar hopelijk dimt het ik weet alles al nog wel een beetje in , heb het idee dat diegene zich zeer hard wil bewijzen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:31

Schijnbaar heb ik volgens het uwv een lease auto, maar even de vraag gaan stellen wanneer deze afgeleverd gaat worden. Zou namelijk niet weten waarvan ik dat moet betalen. _O-

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:44

Marcella schreef:
Schijnbaar heb ik volgens het uwv een lease auto, maar even de vraag gaan stellen wanneer deze afgeleverd gaat worden. Zou namelijk niet weten waarvan ik dat moet betalen. _O-

Kun je ook achteraf nog lease auto krijgen van het uwv -O- ?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 22:00

Gok dat het een foutje is naar aanleiding aanvraag voorziening op benzine kosten woon-werk verkeer. Maar gezien het nu een werkervaring plek word in plaats van proefplaatsing.

Maar als ik zelf op moet gaan draaien voor de kosten Hendrik-Ido-Ambacht - Puttershoek dan zal ik het niet lang kunnen doen. :=

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 22:01

Ik ben toch nog naar de HA geweest vandaag.
Ik heb na mijn schoudergewricht en elleboog nu ook ontstekingen in mijn rug en heupgewricht.
Deze keer kreeg ik wel sterke ontstekingsremmers voorgeschreven.
Helpen die niet,dan moet ik inspuitingen krijgen in mijn gewrichten.

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 22:02

Beterschap en hopelijk werken de ontstekingsremmers.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 22:20

Vorige week heb ik mijn pijnlijke arm overbelast en ik heb er nog steeds veel last van. Van de therapeut mag ik mijn spalken ook weer dragen voor de steun maar dat voelt als achteruitgang, ik was net zo blij dat ik daar vanaf was.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 22:20

Hé wat vervelend
Hier een knuffel voor iedereen die het nodig heeft :knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:02

Telpeva schreef:
Vorige week heb ik mijn pijnlijke arm overbelast en ik heb er nog steeds veel last van. Van de therapeut mag ik mijn spalken ook weer dragen voor de steun maar dat voelt als achteruitgang, ik was net zo blij dat ik daar vanaf was.

Soms moet je een stap achteruit doen om 2 of meerdere stappen vooruit te komen. :knuffel:

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:32

Polarize schreef:
xPabloBokt schreef:

Wtf heeft jouw winkel voor klanten :')

Nou zou ik ook verwachten dat het kratje bij ieder AH zou kunnen inleveren. Ik had het kratje laten staan, dan maar geen 5 euro :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:41

Daar heb je vooral jezelf maar mee Imaudy, iedereen mag het kratje hier wel inleveren hoor. Ga ik ze bij de juiste AH wel inleveren :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:52

Wat ook een leuke was. Ik kwam een kwartier voor sluitingstijd in de AH. Eerst was ik een paar minuten kwijt om een mandje te vinden die 4 wieltjes had. Toen kwam er een AH mensje naar mij toe die vermelde dat de winkel over 5 minuten ging sluiten. Ik kijk op mijn mobiel en ik bleek nog 12 minuten te hebben!! Ik zeg neee, als ik maar op sluitingstijd de winkel uit ben he. Toen zag ik dat ook dit mandje geen goed wieltje had. Ik mopperend weer naar die stapel mandjes (AH mensje ook liep mee) en ik zei, jaa nu moet ik weer een ander mandje. Eindelijk kon ik aan de boodschappen beginnen. Zegt dat AH mensje, jaaaa gaat u wel op tijd naar de kassa?? Oke, ik was er zo zat van dat ik een google beoordeling heb gedaan die iets minder goed was..Toen kreeg ik steeds meldingen van google of ik meer reviews wilde geven want mijn review van AH werd zoveel gelezen. Dus die stalk knop maar uitgezet :')

Ik heb daarna gekeken op wat voor tijden ik steeds afgerekend had, in ieder geval de laatste 10 allemaal voor sluitingstijd.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 00:00

Thanks Coco en Marcella!

Bij onze AH hebben ze dat probleem opgelost door alle wieltjes van de mandjes met wielen af te halen. De logica van die keuze die ontgaat mij, maar ja :+ wat heb je aan mandjes met een mega handvat tot de grond zonder wielen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 00:04

Vgm zou ik jou niet graag aan de balie willen hebben imaudy, want je hebt wel vaker dingen gezegd dat je echt iedereen die bij mij werkt het bloed onder de nagels vandaan zou halen.

Op het moment dat ik vriendelijk uitleg dat de bestellingen bij ah.nl niet via onze winkel gaan omdat wij franchise zijn, en dat wij daardoor het kratje niet aan kunnen nemen, en dat de klant op ah.nl kan zien waar het kratje wel ingeleverd kan worden, ben ik heel behulpzaam en wil ook wel helpen met dat uitzoeken. Als de klant vervolgens zo enorm boos wordt dat ze begint te schelden en het kratje bijna naar mijn hoofd smijt houdt mijn klantenservice, en die van mijn collega's trouwens ook, meteen op en wens ik diegene nog veel succes verder, maar wij helpen niet. Wij zijn ook gewoon mensen en ik hoef mezelf niet als grof vuil te laten behandelen omdat een klant vindt dat alles maar precies zo moet gaan zoals zij dat willen.

Het kratje belandt bij ons dan gewoon in het afval als het achtergelaten wordt. We hebben er niks aan, staat alleen maar in het pad. Of misschien geven we het weg als boodschappenkratje voor een collega, wie weet.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 00:07

Telpeva schreef:
Thanks Coco en Marcella!

Bij onze AH hebben ze dat probleem opgelost door alle wieltjes van de mandjes met wielen af te halen. De logica van die keuze die ontgaat mij, maar ja :+ wat heb je aan mandjes met een mega handvat tot de grond zonder wielen.

Nou idd! Er hangt bij ons een bordje van de filaalhouder (die je bijna nooit ziet). Daar staat op: "Ik ben pas tevreden als u dat ook bent"

Daar zou moeten staan: "Pak uw zooi, reken af en doei!"
Laatst bijgewerkt door imaudy op 17-01-24 00:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 00:08

Waarom pak je geen karretje dan?

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 00:08

Ik ben dol op onze ah medewerkers, altijd lief en meedenkend. Snap echt niet dat je een hekel kunt hebben aan supermarkt medewerkers.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 00:12

Niobe schreef:
Waarom pak je geen karretje dan?

Ik winkel liever met mandje.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 00:13

Het is wel echt heel vervelend om nog klanten binnen te krijgen zo vlak voor sluitingstijd. Het personeel moet na sluitingstijd nog vanalles doen en willen ook graag naar huis. Veel van die “
Last minute “ klanten doen alles op zijn elven dertigst.

Lang geleden tijdens mijn studentenbaantje heeft de toenmalige manager er eens een klant uitgezet die meerdere malen verzocht was om naar de kassa te gaan. Die betreffende klant flikte het wel vaker om vlak voor sluitingstijd binnen te komen. In principe ok, als je maar wel op schiet en niet nog in de winkel gaat bedenken wat je ook alweer nodig hebt.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 00:16

Benzz schreef:
Ik ben dol op onze ah medewerkers, altijd lief en meedenkend. Snap echt niet dat je een hekel kunt hebben aan supermarkt medewerkers.

Dat kun je niet zo zeggen. Het is niet zo dat iemand een hekel heeft aan alle AH medewerkers natuurlijk. Het zijn ervaringen en ja er waren meer slechte google reviews op dat filiaal.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 00:16

Ik zorg gewoon dat ik gewoon zo min mogelijk boodschappen hoef te doen. _O-

Vergeten om aardappelen mee te nemen van de moestuin. Gelukkig zit ik nog niet zonder. :+

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 00:19

Ineke2 schreef:
Het is wel echt heel vervelend om nog klanten binnen te krijgen zo vlak voor sluitingstijd. Het personeel moet na sluitingstijd nog vanalles doen en willen ook graag naar huis. Veel van die “
Last minute “ klanten doen alles op zijn elven dertigst.

Lang geleden tijdens mijn studentenbaantje heeft de toenmalige manager er eens een klant uitgezet die meerdere malen verzocht was om naar de kassa te gaan. Die betreffende klant flikte het wel vaker om vlak voor sluitingstijd binnen te komen. In principe ok, als je maar wel op schiet en niet nog in de winkel gaat bedenken wat je ook alweer nodig hebt.

Ik vind als je om sluitingstijd maar de winkel uit bent of door de uitgang loopt. Daarom had ik eens gekeken of er een keer geweest was dat ik na sluitingstijd afgerekend had en dat was niet zo.