Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AyDeeDee schreef:nee joh, ze zit nu veilig achter haar toetsenbord hè, dan kan je alles zeggen
Politieagent moet je niet onderschatten hoor, en daar moet je wel empathie voor kunnen hebben.
Je bent echt laf Uranbus, iemand die normaal aangeeft het vervelend te vinden vanuit een hele lange eetprobleem geschiedenis en jij vind het normaal om zo te reageren. Je zal echt nooit veranderen. Zo walgelijk.
AyDeeDee schreef:Alja schreef:
Als jij weer eens gaat werken moet je eens denken aan de opleiding van politie agente.
Denk dat die pet jou echt goed gaat staan en dat je met je natuurlijke overwicht alles in goede banen kunt lijden.
En nee dit bedoel ik absoluut niet sarcastisch of onaardig maar ik denk echt dat het een job is die bij je past.
Mocht ik het verkeerd hebben,sorrynee joh, ze zit nu veilig achter haar toetsenbord hè, dan kan je alles zeggen
Politieagent moet je niet onderschatten hoor, en daar moet je wel empathie voor kunnen hebben.
Je bent echt laf Uranbus, iemand die normaal aangeeft het vervelend te vinden vanuit een hele lange eetprobleem geschiedenis en jij vind het normaal om zo te reageren. Je zal echt nooit veranderen. Zo walgelijk.
mirm schreef:Ik erger mij er aan dat elk telefoonnummer dat ik draai ( bedrijf, verzekering) een bandje geeft en je megalang in de wacht zet. Grrrr