Jolien87 schreef:Ik zou dit echt zo jammer vinden
Nogmaals een dikke knuffel.
Ik ook... vind het echt heel jammer dat 't zo moet gaan... Sterkte en een dikke knuffel Pimaude!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DonDon schreef:Wat is er hier aan de hand? Gaat het hier nu weer over? Ik begrijp het niet. Ik heb een week geleden enkel gezegd dat ik 12 weken zwanger ben. Daar kwamen felicitaties op wat volkomen normaal is. Mag ik dat dan niet zeggen, mag ik niet blij zijn of mijn SS op de hoogte brengen? Mogen andere mensen niet blij zijn voor mij? . Het is toch geen verboden onderwerp waar we het niet over mogen hebben. Ik heb Pimaude zelfs nog een steunbetuiging gestuurd.
Ik begrijp dat het voor sommige moeilijk is maar je mag ook wel de mensen in hun waarde laten en respect hebben want je weet hun situatie zelf ook niet. Net als er respect wordt opgebracht voor de mensen waar hèt niet vanzelf gaat of überhaupt niet kan. Ik heb heel veel respect en ik voel heel erg mee maar dit vind ik gewoon niet eerlijk, dat ik niks mag zeggen over dat ik zwanger ben. Ik vind dat nogal egoïstisch. Ik had gezegd er niks over te zeggen maar ik wil hier wel even op reageren omdat het ook indirect op mij gericht is.
capopjekop schreef:Hopelijk was het stoppen een beslissing uit emotie en loopt het met een sisser af.
Ik word wel blij van het idee dat morgen de eerste pakketten bezorgd worden