Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 23:07

Jolien87 schreef:
Ik zou dit echt zo jammer vinden :(
Nogmaals een dikke knuffel.

Ik ook... vind het echt heel jammer dat 't zo moet gaan... Sterkte en een dikke knuffel Pimaude!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 23:11

Edit, ik ga me niet bemoeien.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 07-12-22 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Detroit

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 23:16

What happened?! :wow:
Pimaude, knuff. Hoop dat je er bij blijft hoor! :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 23:25

Ik moet alles nog inpakken :'( zo geen zin in.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 23:26

* KNIP*

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 23:53

Oeh spannend het begint bijna!!!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 01:18

Ik heb heel wat gemist geloof ik :')

Mijn pakket gaat iig de goede kant op en ik heb van de week al een Secret Santa pakketje mogen ontvangen <3
Niet van Bokt, maar van Givin Gifts, wat vroeger RedditGifts was :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 07:18

@Pimaude: Pff, echt vervelend zo :(:) geen idee wat er precies gezegd is, want dat is verwijderd. Maar het zou jammer zijn als je stopt. Iemand heeft ook z’n best gedaan voor jou.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 07:28

Ach, ik vind het zo naar om te zien dat er blijkbaar dingen gezegd en gedaan zijn die voor de een of de ander kwetsend of pijnlijk zijn geweest. ;( :(:)

En dat terwijl SecretSanta voor mij echt centraal staat als een teken van gezelligheid en liefde en een lichtpuntje in een tijd die door veel mensen als donker en soms ook eenzaam wordt ervaren.

Lieve Pimaude, ik weet dat ik me niet kan verplaatsen in wat jij moet doormaken, maar ik kan mij indenken dat je vaak eenzaam voelt in dit proces. Hele dikke knuffel :knuffel: .
Ook ik zou het jammer vinden als besluit te stoppen.
Mijn wens en hoop voor jou was dat het ook voor jou wat licht en geluk zou brengen, dit mooie concept . :knuffel:

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 07:42

Eerst een dikke knuffel voor Pimaude. :knuffel: Heel vervelend dat je -blijkbaar- lastig gevallen wordt om iets waar de meesten hier geen ervaring mee hebben.

@Jolien; ik kan zeker iets met de hint. Mijn Santa heeft namelijk zelf twee katten, dus iedereen zonder of met 1 kat valt af.

Eerste verzenddag. *\%/*

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 07:48

Sterkte pimaude. Ik weet niet wat er gezegd is, dus daar kan ik verder niet over oordelen. Wel is het spijtig dat het je je zo rot voelt terwijl dit juist leuk had moeten zijn :(:)

Mss ben ik nu heel tactloos en ik bedoel het niet rot. Maar het is voor je santa ook rot als ze haar pakket niet hoef op te sturen. Die heeft toch ook haar best gedaan voor jou een mooi pakket samen te stellen. Dus mss kun je het even laten bezinken en er nog eens over nadenken? Ik wil je gevoel overigens niet bagalatiseren. Maar ik zou het voor je santa ook sneu vinden

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 08:23

Dikke knuffel Pimaude :(:)
Ik weet ook niet wat er gebeurd is maar zou t oprecht jammer vinden als je niet meer mee doet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 08:46

Ik zeg er 1 ding over en dan houd ik er over op, maar je Santa kan er niks aan doen dat ze een modbericht krijgt over haar gedrag op bokt.

Iemand is weken bezig met iets leuks voor jou en dan zegt ze een dag vóór verzending, thanks but no thanks.

Daar vind ik iets van.

Maar prima, vecht het onderling uit met Ynskek en MDH, dan kunnen we hier gewoon mooie pakketten bekijken.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 09:31

Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar ik wil me wel aansluiten bij Urbanus. Als ik zou lezen dat mijn lootje ineens geen pakket meer wilt ontvangen na alle moeite die ik daarin heb gestoken, zou ik echt not amused zijn.

Ik hoop dan ook dat pimaude er met Ynskek/M_D_H uit gaat komen zodat iedereen alsnog kan genieten van de pakketten <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 09:36

Ik hoop dat Pimaude ook gewoon een pakket krijgt. Maar het is zo dat er eerder in dit topic ook berichten gepost werden die echt niet fijn waren voor sommigen. Hoe moeilijk is het om iedereen in z'n waarde te laten?
Ik las dat het ging over geen kinderen kunnen krijgen. Ik zou dat voor mezelf niet zo erg vinden, want ik heb geen kinderwens. Maar iemand die dat wel heeft kan er volledig kapot door zijn. Dat begrip moet je kunnen hebben. En als je dan zelf vol trots je kids showt, ja, dat kan dan heel hard aan komen. Ik heb door die hondenbeet ook een klotenjaar achter de rug (na al een paar jaar verpest door coronamaatregelen). Ik heb ook letterlijk tegen die chirurg in het ziekenhuis gezegd toen hij op vakantie ging: ja, jij wel zeker en ik niet, je moet eens met een oplossing komen. Want het is gewoon heel hard als een ander met mooi weer wel op vakantie gaat, wel kan zwemmen en jij niet. Zo is het ook met kinderen, met honden of weet ik veel wat. Een beetje meer begrip mag er soms zeker zijn. Niet iedereen is hetzelfde. Ik ben nog steeds hard bezig om het aantal gemiste duiken in te halen, maar daarmee heb ik geen zomer terug, dus die tijd is weggegooid en ja, dat zal ik altijd bij me blijven dragen en daar altijd triest om blijven. Voor mij is dat als een kind zeg maar.
Kortom, gewoon wat aardiger voor elkaar zijn en elkaar accepteren en respecteren zoals men is. Dat maakt alles leuker.

Ik heb in ieder geval een leuk pakket klaarstaan voor mijn lootje (ik vind het een leuk pakket in ieder geval). Heb echt wel moeten zoeken en nadenken. En ik hoop ook wat leuks terug te krijgen en vele leuke pakketten hier te zien. Want daar doe je het toch voor?
Als je direct ontevreden bent, dan kun je beter die 18 euro (want dat kost zo'n pakket natuurlijk minimaal inclusief verzenden) gewoon uitgeven aan wat leuks voor jezelf en niet hier meedoen.

Ik ga in ieder geval ergens in de komende periode mijn pakket versturen met als afzender Marlinde (of toch niet?). En als ik Pimaude heb ook dan gaat het pakket gewoon op de bus.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 09:43

Ik vind het echt heel rot voor Pimaude wat er is gebeurd en hoop haar uiteindelijk weer terug te zien op bokt.

Marleen, ohja dat maakt het wel makkelijker om potentiële Santa's weg te strepen.

En nu...fijne Pakkettenverzenddag allemaal! *\o/* *\o/* *\o/*

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 09:53

Wat is er hier aan de hand? Gaat het hier nu weer over? Ik begrijp het niet. Ik heb een week geleden enkel gezegd dat ik 12 weken zwanger ben. Daar kwamen felicitaties op wat volkomen normaal is. Mag ik dat dan niet zeggen, mag ik niet blij zijn of mijn SS op de hoogte brengen? Mogen andere mensen niet blij zijn voor mij? . Het is toch geen verboden onderwerp waar we het niet over mogen hebben. Ik heb Pimaude zelfs nog een steunbetuiging gestuurd.

Ik begrijp dat het voor sommige moeilijk is maar je mag ook wel de mensen in hun waarde laten en respect hebben want je weet hun situatie zelf ook niet. Net als er respect wordt opgebracht voor de mensen waar hèt niet vanzelf gaat of überhaupt niet kan. Ik heb heel veel respect en ik voel heel erg mee maar dit vind ik gewoon niet eerlijk, dat ik niks mag zeggen over dat ik zwanger ben. Ik vind dat nogal egoïstisch. Ik had gezegd er niks over te zeggen maar ik wil hier wel even op reageren omdat het ook indirect op mij gericht is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 09:56

Germie, die discussie wil ik graag met je aangaan, maar het maakt het er niet gezelliger op. Dus laat het zitten alsjeblieft.

DonDon schreef:
Wat is er hier aan de hand? Gaat het hier nu weer over? Ik begrijp het niet. Ik heb een week geleden enkel gezegd dat ik 12 weken zwanger ben. Daar kwamen felicitaties op wat volkomen normaal is. Mag ik dat dan niet zeggen, mag ik niet blij zijn of mijn SS op de hoogte brengen? Mogen andere mensen niet blij zijn voor mij? . Het is toch geen verboden onderwerp waar we het niet over mogen hebben. Ik heb Pimaude zelfs nog een steunbetuiging gestuurd.

Ik begrijp dat het voor sommige moeilijk is maar je mag ook wel de mensen in hun waarde laten en respect hebben want je weet hun situatie zelf ook niet. Net als er respect wordt opgebracht voor de mensen waar hèt niet vanzelf gaat of überhaupt niet kan. Ik heb heel veel respect en ik voel heel erg mee maar dit vind ik gewoon niet eerlijk, dat ik niks mag zeggen over dat ik zwanger ben. Ik vind dat nogal egoïstisch. Ik had gezegd er niks over te zeggen maar ik wil hier wel even op reageren omdat het ook indirect op mij gericht is.

Pimaude heeft een mod bericht gekregen, dat is verkeerd geschoten.

Ik weet niet of je je aangesproken moet voelen, maar ik begrijp het wel.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 09:59

En zullen we nu weer ontopic gaan? O:)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:00

Hopelijk was het stoppen een beslissing uit emotie en loopt het met een sisser af.

Ik word wel blij van het idee dat morgen de eerste pakketten bezorgd worden :D

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:01

capopjekop schreef:
Hopelijk was het stoppen een beslissing uit emotie en loopt het met een sisser af.

Ik word wel blij van het idee dat morgen de eerste pakketten bezorgd worden :D

Dit hoop ik ook, zeker voor de Santa van Pimaude want die kan er al helemaal niets aan doen.
Hopelijk kunnen we het gezellig houden :knuffel:

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:01

Verzendtijd!! {:) [&] *\%/*

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:03

Een mod bericht dagen na het 'voorval' (groot woord) waar ze al ter plaatse door anderen op was gewezen. Zo'n mod bericht daags erna is dan echt nog een schop na en onnodig vind ik. Ik kan mij voorstellen dat die als een behoorlijke klap in 't gezicht is aangekomen en dat ze even klaar is met alles van bokt...

Overigens zou ik zelf het pakket gewoon versturen als Pimaude mijn lootje was.

Vandaag mogen de eerste pakketjes weg! *\o/* *\o/*

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:04

Volgens mij mag je het best zeggen dat je blij bent dat je zwanger bent, maar is het niet de bedoeling dat dit hele topic ontaardt in babypraat. Want dat doet bij sommigen pijn. Dat is het enige. Dus melden en door zeg maar. De pijn die iemand voelt omdat een ander wel krijgt of kan doen, maar die iemand niet, kan heel erg zijn. Ik kan ook nog steeds niet kijken naar foto's van mensen die afgelopen zomer op vakantie geweest zijn of lekker in Nederland gezwommen hebben. Dat doet mij ook nog steeds enorme pijn. Dat is mij afgenomen terwijl dat achteraf helemaal niet nodig geweest is. Maar de pijn is er wel. En die is echt heel intens. Dus daarmee begrijp ik de pijn van geen kinderen kunnen krijgen ook.

Wat er in het mod bericht stond weet ik niet. Maar ik kan me dus op basis van wat ik terug kan vinden wel indenken dat babypraat voor iemand pijn doet, het is niet dat ze het iemand niet gunt, maar een topic hoeft niet alleen daar over te gaan. Of dat zo geweest is kan ik niet terugvinden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:07

Ja en ik denk daar anders over, ontopic maar?

Ik ga wel helemaal stuk over de vergelijking van niet op vakantie kunnen gaan vs ongewenst kinderloos zijn.

Wat een grap.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 08-12-22 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt