Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje_1

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 21:24

Ik wil dat de zomer voorbij is. Niet perse door de hitte, dat vind ik prima, maar ik ben er inmiddels gewoon klaar mee :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 21:27

Appeltje_1 schreef:
Ik wil dat de zomer voorbij is. Niet perse door de hitte, dat vind ik prima, maar ik ben er inmiddels gewoon klaar mee :')

Echt NIET gewoon, want ik haat kou, wind, donker en regen en een combinatie daarvan -O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 21:28

Ik wil weer terug naar de lente, zachte wind, aangename temperatuur, in de ochtend en avond fris maar overdag warm...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 21:44

De Velsertunnel was zonder mededeling dicht, kwam erachter bij afslag Beverwijk. Dus toen weer terug via de A9 de afslag genomen, super irritant.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 21:54

Nog 3 werkdagen tot ik vakantie heb, maar ze zitten ramvol met afspraken.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 22:29

Mijn jbl noise canceling oordopjes, nog geen jaar oud.
Haalde de rechter gister uit de case, kapot. Ligt gewoon in 2 stukken.
En let wel, ik ben er super zuinig op en de case is ook niet gevallen.

Maar nu, nu ben ik oordopjesloos en muziek is het enige wat mij, tijdens slapeloze nachten, weer in slaap kan brengen...

Ik wordt helemaal gek, maar volgens bol moet ik nu eerst wachten op een reactie van de leverancier, omdat ik recht heb op 2 jaar fabrieksgarantie. En om dan nu nieuwe te kopen is ook weer zonde.
Maar ik ben compleet onrustig omdat ik dus geen oortjes heb nu |( :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 22:33

M_D_H schreef:
Ik wil weer terug naar de lente, zachte wind, aangename temperatuur, in de ochtend en avond fris maar overdag warm...

Precies, gewoon het hele jaar rond de 20 graden met eventuele uitschieters naar de 25, maar s’nachts lekker koel

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 22:49

M_D_H schreef:

Maar nu, nu ben ik oordopjesloos en muziek is het enige wat mij, tijdens slapeloze nachten, weer in slaap kan brengen...

Ik wordt helemaal gek, maar volgens bol moet ik nu eerst wachten op een reactie van de leverancier, omdat ik recht heb op 2 jaar fabrieksgarantie. En om dan nu nieuwe te kopen is ook weer zonde.

Dan koop je toch effe voor een tientje van die waardeloze oordopjes van de Action waarbij je nog net aan kunt horen of je naar een kerstliedje of que si, que no luistert? :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 23:07

Mensen die bepaalde woorden expres verkeerd schrijven.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 23:09

Castilja schreef:
M_D_H schreef:

Dan koop je toch effe voor een tientje van die waardeloze oordopjes van de Action waarbij je nog net aan kunt horen of je naar een kerstliedje of que si, que no luistert? :')

Die kunnen niet op mijn telefoon :n

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 23:10

Ineke2 schreef:
Appeltje_1 schreef:

Echt NIET gewoon, want ik haat kou, wind, donker en regen en een combinatie daarvan -O-

Stiekem vind ik het best leuk haha. Ik heb leuke warme kleren. En dan kan ik lekker op de bank kruipen met een kop thee of wat dan ook en een dekentje, wat kaarsen voor de sfeer en onder tussen studeren. <3
Lente vind ik ook heerlijk.
Herfst op zich minder, maar de kleuren van de bladeren zijn dan zo mooi

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 23:18

Mwah, ik denk ook niet dat de action op dit tijdstip open is.

Heb je een draadloze speaker in huis? Voor mij helpt dat soms ook als ik niet kan slapen. Iets met bluetooth is misschien wel nog compatible wanneer kabeltjes er niet in passen

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 23:18

M_D_H schreef:
Castilja schreef:

Die kunnen niet op mijn telefoon :n

Zelfs de action en hema hebben cheapass oortjes met lightning adapter! En anders hebben ze cheapass zo’n tussenstukje.

Wat ik zelf doe als ik niet kan slapen is luisterboek of pianomuziek of slaapmeditatie aanzetten, gewoon op zacht volume zonder oortjes

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 23:35

Ja, maar mijn man moet er geen last van hebben, dus dat is geen optie :n

Ik heb geen lightning adapter nodig, maar wel oortjes die en c uitgang hebben.
En nu is inderdaad ook geen action open, en om eerlijk te zijn vind ik de action een afschuwelijke winkel en ben ik bang dat die goedkope dingen mijn telefoon kapot maken.
(Ooit mijn telefoon opgeladen met een lader van de action, het ding is nooit meer de oude geworden)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 00:30

Dat de zomervakantie voorbij is en er dus geen parkeerplek meer is voor de deur. Ik mis m’n oude huis met oprit.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 06:12

Al sinds 3 uur wakker, viel pas tegen 12 in slaap. Ben super moe, maar slapen lukt dan weer niet

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 07:27

M_D_H schreef:

En nu is inderdaad ook geen action open, en om eerlijk te zijn vind ik de action een afschuwelijke winkel en ben ik bang dat die goedkope dingen mijn telefoon kapot maken.
(Ooit mijn telefoon opgeladen met een lader van de action, het ding is nooit meer de oude geworden)

Ah ja dat begrijp ik wel.. Ik val altijd in slaap met ASMR video’s en word ook super chagrijnig als ik niet kan luisteren, dus ik snap je struggle |(

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 08:01

Oh ik vind de herfst en de winter echt heerlijk. Heb echt zin in van die gloomy dagen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 08:48

Castilja schreef:
M_D_H schreef:

Ah ja dat begrijp ik wel.. Ik val altijd in slaap met ASMR video’s en word ook super chagrijnig als ik niet kan luisteren, dus ik snap je struggle |(

:') bijna als of het een verslaving is :+
Muziek zorgt er voor dat mijn gepieker en doemdenken afgeleid wordt, het prikkelt vaak mijn fantasie waardoor ik als het ware nog wakker begin te dromen en dan duurt het niet lang voor de slaap komt.
Het lukt ook wel om in slaap te vallen zonder, maar dan moet mijn geest echt leeg zijn en dat is het de laatste tijd helaas niet :n

Maar mijn man is de redder in nood, hij wist mij te vertellen dat hij mijn reserve oortjes (die ik al meer dan een jaar kwijt ben) heeft opgeruimd in zijn la :+
Dus vanavond kan ik als het goed is wel weer slapen (al zijn dit wel oortjes met een draad, dus dat is wel een beetje risicovol :') _O- )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 08:53

Medicatie op en de apotheek heeft het pas na de middag (had het vorige week donderdag al besteld). En nu voel ik me ellendig en moet ik ellendig gaan werken. ;(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 09:11

Zorgverzekering is echt blind. Weer melding dat iets niet vergoed wordt, omdat het een dubbele declaratie is. Heb ik al eerder gehad, vergoedden ze 3 van de 4 facturen niet.

Alleen maar omdat zij verkeerd kijken, niet naar de behandeldatum, maar naar de factuurdatum...

1 keer fout snap ik, maar als het nu vaker voorkomt gaat er toch iets niet goed, hoor. Factuur kan echt niet duidelijker gemaakt worden. Ja, ik krijg in 1 keer meerdere facturen, want die zorgverlener maakt 1 keer in de zoveel tijd alle facturen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 09:18

Mijn leidinggevende... Tijdens mijn zwangerschap ben ik gedeeltelijk de ziektewet ingegaan. Uiteindelijk weer volledig terug gekomen. Die man heeft het me niet makkelijk gemaakt en nooit eens gevraagd hoe het met me gaat. Inmiddels bijna 6 weken met verlof en ben bijna uitgerekend. En nu kan het ineens wel gevraagd worden?? Hoezo..... Al 2x toe in 6 weken... De afgelopen 7/8 mnd geen enkele x....

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 09:56

De apotheek.
Mijn moeder kreeg nieuwe medicatie van de huisarts.
En over 2 weken afspraak om te kijken off medicatie werkt.
Apotheek, zo ik geef 10 tabletten mee.
Ik, eh is er een herhaalrecept want ze moet 14 dagen proberen.
Apotheek, o . Kijkt nog eens. Moeten 30 tabletten zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 10:08

luuntje schreef:
De apotheek.
Mijn moeder kreeg nieuwe medicatie van de huisarts.
En over 2 weken afspraak om te kijken off medicatie werkt.
Apotheek, zo ik geef 10 tabletten mee.
Ik, eh is er een herhaalrecept want ze moet 14 dagen proberen.
Apotheek, o . Kijkt nog eens. Moeten 30 tabletten zijn.

Oh zo irritant is dat had ik vorige keer met de vitamine D tabletten ook ja probeer eerst maar 3 dagen en als dat goed gaat kan je de rest halen. _-:(

Lijf heeft er geen zin in vandaag, maar rustig aan doen anders val ik nog over mijn eigen benen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 10:25

DHL: zodra je pakket verzonden wordt, krijg je een T&T code van ons.

Ik krijg vervolgens niets.

En gisteren staan de buren aan de deur: er is een pakket voor je bezorgd. Niets van DHL vernomen erover. Ik heb gelukkig hele fijne buren.