Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:Mijn jbl noise canceling oordopjes, nog geen jaar oud.
Haalde de rechter gister uit de case, kapot. Ligt gewoon in 2 stukken.
En let wel, ik ben er super zuinig op en de case is ook niet gevallen.
Maar nu, nu ben ik oordopjesloos en muziek is het enige wat mij, tijdens slapeloze nachten, weer in slaap kan brengen...
Ik wordt helemaal gek, maar volgens bol moet ik nu eerst wachten op een reactie van de leverancier, omdat ik recht heb op 2 jaar fabrieksgarantie. En om dan nu nieuwe te kopen is ook weer zonde.
Maar ik ben compleet onrustig omdat ik dus geen oortjes heb nu![]()
Castilja schreef:M_D_H schreef:Mijn jbl noise canceling oordopjes, nog geen jaar oud.
Haalde de rechter gister uit de case, kapot. Ligt gewoon in 2 stukken.
En let wel, ik ben er super zuinig op en de case is ook niet gevallen.
Maar nu, nu ben ik oordopjesloos en muziek is het enige wat mij, tijdens slapeloze nachten, weer in slaap kan brengen...
Ik wordt helemaal gek, maar volgens bol moet ik nu eerst wachten op een reactie van de leverancier, omdat ik recht heb op 2 jaar fabrieksgarantie. En om dan nu nieuwe te kopen is ook weer zonde.
Maar ik ben compleet onrustig omdat ik dus geen oortjes heb nu![]()
Dan koop je toch effe voor een tientje van die waardeloze oordopjes van de Action waarbij je nog net aan kunt horen of je naar een kerstliedje of que si, que no luistert?
Ineke2 schreef:Appeltje_1 schreef:Ik wil dat de zomer voorbij is. Niet perse door de hitte, dat vind ik prima, maar ik ben er inmiddels gewoon klaar mee
Echt NIET gewoon, want ik haat kou, wind, donker en regen en een combinatie daarvan
M_D_H schreef:Castilja schreef:
Dan koop je toch effe voor een tientje van die waardeloze oordopjes van de Action waarbij je nog net aan kunt horen of je naar een kerstliedje of que si, que no luistert?
Die kunnen niet op mijn telefoon
M_D_H schreef:Ja, maar mijn man moet er geen last van hebben, dus dat is geen optie
Ik heb geen lightning adapter nodig, maar wel oortjes die en c uitgang hebben.
En nu is inderdaad ook geen action open, en om eerlijk te zijn vind ik de action een afschuwelijke winkel en ben ik bang dat die goedkope dingen mijn telefoon kapot maken.
(Ooit mijn telefoon opgeladen met een lader van de action, het ding is nooit meer de oude geworden)
Castilja schreef:M_D_H schreef:Ja, maar mijn man moet er geen last van hebben, dus dat is geen optie
Ik heb geen lightning adapter nodig, maar wel oortjes die en c uitgang hebben.
En nu is inderdaad ook geen action open, en om eerlijk te zijn vind ik de action een afschuwelijke winkel en ben ik bang dat die goedkope dingen mijn telefoon kapot maken.
(Ooit mijn telefoon opgeladen met een lader van de action, het ding is nooit meer de oude geworden)
Ah ja dat begrijp ik wel.. Ik val altijd in slaap met ASMR video’s en word ook super chagrijnig als ik niet kan luisteren, dus ik snap je struggle
luuntje schreef:De apotheek.
Mijn moeder kreeg nieuwe medicatie van de huisarts.
En over 2 weken afspraak om te kijken off medicatie werkt.
Apotheek, zo ik geef 10 tabletten mee.
Ik, eh is er een herhaalrecept want ze moet 14 dagen proberen.
Apotheek, o . Kijkt nog eens. Moeten 30 tabletten zijn.