Berdien schreef:Klinkt goed Rawr, al is in alles hetzelfde zijn wellicht ook wel.. saai op een gegeven moment? Vegan an sich hoeft geen probleem te zijn, de manier waarop iemand dat beleeft kan echter wel een uitdaging zijn. Mijn ex werd vegan en die werd zo verschrikkelijk vervelend er in.
Ja het is aan de ene kant wel leuk dat je elkaar precies begrijpt maar het gaat ook wel wat vervelen dat we steeds zeggen dat we exact hetzelfde denken, ervaren, voelen etc. Er valt weinig te ontdekken aan de ander op die manier zeg maar. En ik hecht niet superveel waarde aan de Myers-Briggs typeindicator maar weet uit ervaring dat ik beter ben met partners die anders zijn dan ik.
Het vegan topic is iets dat we misschien ook bewust een beetje vermijden omdat het tot nu toe nog zo leuk is maar ik wil het wel in diepte bespreken en praten over mogelijke situaties die kunnen ontstaan als we bijvoorbeeld zouden samenwonen etc. Beter nu dan dat dat veel verder in de tijd toch voor wrijving gaat zorgen. Bij de eerste date heb ik wel bewust een leren jack aangetrokken om te zien of dat enige reactie gaf maar dat was niet zo.
Lynnepinny schreef:Ja, de vegans zouden best willen dat wij ook van de zuivel afstappen, maar ze maken er geen groot punt van.
Ja en dat vind ik dus een beetje irritant. Ik zal dan toch bij leren kleding die ik koop gaan nadenken dat zij dat niet leuk vindt. En als ik boodschappen doe wil ik niet elk etiket lezen om te zien of er ook maar iets van dierlijke oorsprong in zit. 
Lolacabana schreef:Ik ben nu ook met iemand aan het praten. Volgende week zaterdag gaan we op date. Ik ben echt heel benieuwd naar hoe dat gaat zijn.

Nice, veel plezier!