Amber_anne schreef:https://damespraatjes.nl/ruzie-met-bure ... ochtertje/
Wat een nachtmerrie voor de buren. De reacties op Facebook van andere ouders zijn ook echt verschrikkelijk, alsof iedereen maar rekening met hun hobby moet houden
Ik ben dat bericht gisteren ook tegen gekomen, ik had echt medelijden met de buren. Je zal er elke nacht maar last van hebben.. En idd: de reacties, wtf zelfs!
Hoezo moet de rest van de wereld maar rekening houden met jouw huilebalk? Ik snap wel dat het een kind is hoor - maar hoezo maakt het dat oké? Ik zou compleet gek worden als ik elke nacht opnieuw wakker gekrijst wordt door het kind van de buren. Iemand reageerde op FB in de trant van "zullen we eens kijken hoe geduldig en begripvol mensen nog zijn als mijn hond 5 jaar lang elke nacht gaat lopen blaffen". De mamies&papies zullen het wel "niet hetzelfde" vinden, maar het komt beide neer op "niet kunnen slapen door de buren", en na x aantal tijd kan het je niet meer schelen welk schepsel dat geluid produceert - je wilt gewoon rustig kunnen slapen, klaar.
Jammer voor mamie&papie dat ze een huilbaby hebben, maar hoezo moeten de buren daar ook last van hebben..