Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Misschien luxe probleempje maar alles staat in de weg op mijn bureau, mijn TV en mijn platenspeler + platen. Ik kan ze echt nergens anders zetten
Iemand toevallig idee hoe je je platen netjes weg kan leggen?
Nyaleti schreef:Bedrijven die je mailt, in de mail zet of ze terug willen mailen IPV bellen omdat ik lastig kan opnemen.
Uiteraard wordt ik dan alsnog gebeld en ik krijg niet eens een mailtje van hey, we hebben je proberen te bellen maar je nam niet op dus ik antwoord nu maar zo.
En dan ook nog met 06 bellen waardoor ik dus niet online het nummer kan vinden waardoor ik kan zien wie me gebeld heeft (meerdere gemaild gisteren).
Echt, het kost me zoveel moeite om er voor te gaan zitten om dingen te regelen en heb nog geen een mail terug gehad vandaag maar wel 4x gebeld....
Kookaburra schreef:Het einde van le casa de papel.
Althans, van de afleveringen die er nu zijn.
Nyaleti schreef:Bedrijven die je mailt, in de mail zet of ze terug willen mailen IPV bellen omdat ik lastig kan opnemen.
Uiteraard wordt ik dan alsnog gebeld en ik krijg niet eens een mailtje van hey, we hebben je proberen te bellen maar je nam niet op dus ik antwoord nu maar zo.
En dan ook nog met 06 bellen waardoor ik dus niet online het nummer kan vinden waardoor ik kan zien wie me gebeld heeft (meerdere gemaild gisteren).
Echt, het kost me zoveel moeite om er voor te gaan zitten om dingen te regelen en heb nog geen een mail terug gehad vandaag maar wel 4x gebeld....
Cowboy55 schreef:Valerie93 schreef:Dat ik mijn usb stick kwijt bent met mijn muziek voor in de auto...ik heb hem uit de auto gehaald en toen???? Geen ideee
Naast de auto? Onder de auto? Ik heb op vakantie in Florida na het tanken met vliegende spoed mijn creditcard laten blokkeren omdat ik m ineens kwijt was. 2 minuten daarna vond ik m naast de huurauto in de garage van ons vakantiehuis….