Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 22:07

Dat net vanavond t water eraf is door een storing... Vriend heeft lopen slepen met een kachel en ziet eruit als zwarte piet :').

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 22:31

fotolijstje schreef:
Misschien luxe probleempje maar alles staat in de weg op mijn bureau, mijn TV en mijn platenspeler + platen. Ik kan ze echt nergens anders zetten
Iemand toevallig idee hoe je je platen netjes weg kan leggen?

Ik heb ze in een kast wel met deur ervoor maar dan komt er ook niet zoveel stof op. Niet plat op elkaar leggen in ieder geval dan trekken je platen krom.

En anders de klassieke kast van ikea met grote vakken. Maar echt mooi zijn die niet.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 22:48

In elk geval rechtop zetten die LP’s idd.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 22:48

Over ijverige groepsopdracht genoot

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 22:50

Het einde van le casa de papel.
Althans, van de afleveringen die er nu zijn.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 22:54

Apotheek had gisteren niet genoeg pijnstillers voor mijn zoon en zouden die vandaag in de brievenbus gooien. Niet dus…..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 22:58

Dat het zo koud is :brr: moet er echt weer zwaar aan wennen.

Net 9 graden gaf mijn auto aan met regen brr

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 23:21

Ik heb vakantie. Even ontspannen na een jaar. Thuis voor de paarden alles geregeld. Elke dag 2 verzorgers. Klaagt de boer tegen hun dat ik zelf de mest moet weghalen want er liggen wel 2 hele kruiwagens. Die meiden hebben gewoon instructie om mest weg te halen iets van 4 kruiwagens per week. (Normaal voor 2 e's)... Ook ineens hooi voeren terwijl ik altijd geef en zo veel geven wat ze helemaal niet mogen eten.

Joh mag ik ook even vrij zonder dat je mijn verzorgers opstang jaagt?
Alsof het makkelijk is om zulke betrouwbare te vinden ofzo.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 23:33

De wekker gaat morgen om 06:15 uur en ik kan niet slapen |o

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 23:50

Plus Dental reclame. Slissende mevrouw vertelt me dat niemand merkt dat ze een 3e wereld beugeltje heeft dat ze online geregeld heeft. Je SLIST trut! Hoezo niemand merkt het?! Zorg gewoon voor een normale beugel ipv dit online geneuzel.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 00:27

Bedrijven die je mailt, in de mail zet of ze terug willen mailen IPV bellen omdat ik lastig kan opnemen.
Uiteraard wordt ik dan alsnog gebeld en ik krijg niet eens een mailtje van hey, we hebben je proberen te bellen maar je nam niet op dus ik antwoord nu maar zo.
En dan ook nog met 06 bellen waardoor ik dus niet online het nummer kan vinden waardoor ik kan zien wie me gebeld heeft (meerdere gemaild gisteren).

Echt, het kost me zoveel moeite om er voor te gaan zitten om dingen te regelen en heb nog geen een mail terug gehad vandaag maar wel 4x gebeld....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 00:38

Nyaleti schreef:
Bedrijven die je mailt, in de mail zet of ze terug willen mailen IPV bellen omdat ik lastig kan opnemen.
Uiteraard wordt ik dan alsnog gebeld en ik krijg niet eens een mailtje van hey, we hebben je proberen te bellen maar je nam niet op dus ik antwoord nu maar zo.
En dan ook nog met 06 bellen waardoor ik dus niet online het nummer kan vinden waardoor ik kan zien wie me gebeld heeft (meerdere gemaild gisteren).

Echt, het kost me zoveel moeite om er voor te gaan zitten om dingen te regelen en heb nog geen een mail terug gehad vandaag maar wel 4x gebeld....

Misschien gewoon toch de telefoon opnemen dan is het veel sneller geregeld en ben je er vanaf. Ik vindt bellen ook niet zo leuk maar ik regel dan iets wel vrij vlot in plaats van weer dagen een mail af te wachten.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 01:02

Dat mijn vriend zijn waterflesje onmogelijk strak dichtdraait en niet los draait voordat ik het afwas. Nu heb ik per ongeluk het lipje eraf gesloopt en krijg ik het niet weer goed en ik wil slapen.. |o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 04:41

Kookaburra schreef:
Het einde van le casa de papel.
Althans, van de afleveringen die er nu zijn.

Oh mijn god ja!
Wat een klote einde, ik heb echt zitten janken!

Dat deze nacht zo poedersuiker is.
Vrij snel in slaap gekomen, toen rind half 1 wakker geworden door de pijn, rondje gelopen, en daarna niet meer echt lekker in slaap gekomen.
Enerzijds door de pijn, anderzijds door mijn hyperactive brein die in mijn half slaap dromen gaat creëren over zombies, films, nog meer zombies, orka's en nog meer zombies...
Ik heb het slapen nu maar opgegeven, dit komt niet meer goed voor vannacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 06:50

Puppy die de nachten echt niet meer doorslaapt. Om half 2 naar buiten geweest in de hoop dat ze het tot 8 uur zou redden minimaal maar nee, ze was om 4.30 alweer wakker. Zo ga ik mijn studie niet volhouden... ik wil slapen

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 07:15

Dat ik niet kan plannen en nu dubbele afspraken heb

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 07:21

Ik ben moe :z

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 07:44

Moe & dat ik wakker werd met t idee dat t vrijdag was, en na 5 minuten ineens besefte dat t pas donderdag was en ik dus nog 2 dagen moet werken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 08:14

Nyaleti schreef:

Niet je tel. Nr in de mail zetten, kunnen ze ook niet bellen en dan mailen ze terug. Zo deed ik het ook altijd.

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 08:16

Toets -O-

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 08:46

Vriend is gisteravond op de bank in slaap gevallen en heeft de hele nacht op de bank liggen slapen. Nu chagrijnig omdat de hond en ik hem net wakker maakten :evaw: Had je maar in je bed moeten gaan liggen.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 09:09

Cowboy55 schreef:
Valerie93 schreef:
Dat ik mijn usb stick kwijt bent met mijn muziek voor in de auto...ik heb hem uit de auto gehaald en toen???? Geen ideee

Naast de auto? Onder de auto? Ik heb op vakantie in Florida na het tanken met vliegende spoed mijn creditcard laten blokkeren omdat ik m ineens kwijt was. 2 minuten daarna vond ik m naast de huurauto in de garage van ons vakantiehuis…. :roll:

Heb hem uiteindelijk gevonden! Lag op de eetkamerstoel... ik denk uit mijn jaszak gevallen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 09:15

Buren zijn aan het verbouwen.. Pokkenherrie! Daarnaast kwam er net allemaal stof door een ventilatierooster heen, dus ik zit in een stoffig huis.. moet eerst wachten tot het een beetje gezakt is want het hangt echt nog in de lucht. :r

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 09:47

Kan je dat niet even afplakken?

Edit, of zij zodat jij geen stof zit te happen?

EscamillaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 10:06

In de efteling en nu al 20min alleen aan het wachten tot de rest er is. We zouden er allemaal rond kwart voor zijn en nu sta ik hier dus in m'n eentje