chanicha schreef:Dat ik een broodbakmachine wil maar bang ben dat het voor 1 keer is![]()
Gebruiken jullie er een?
Ja wij gebruiken het vrij regelmatig! Heerlijk, met timer zodat je in de ochtend lekker warm brood hebt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:chanicha schreef:Dat ik een broodbakmachine wil maar bang ben dat het voor 1 keer is![]()
Gebruiken jullie er een?
Broodbakken kan net zo makkelijk zonder machine
chanicha schreef:lenaa_tje schreef:Broodbakken kan net zo makkelijk zonder machine
Snap ik maar ik kan het niet kneden en om nou steeds aan mijn man te vragen is ook zo wat.
Ik ga toch even wat in de rondte kijken dan
Valerie93 schreef:chanicha schreef:Dat ik een broodbakmachine wil maar bang ben dat het voor 1 keer is![]()
Gebruiken jullie er een?
Ja wij gebruiken het vrij regelmatig! Heerlijk, met timer zodat je in de ochtend lekker warm brood hebt
Nayomie schreef:Dat ik twee katten heb, broertjes, en dat ze echt totaal verschillend van elkaar zijn. Op zich prima, maar de ene loopt zachtjes van de trap af, de ander pleurt zijn achterwerk als een baksteen op de trap als hij eraf loopt. Waarom heb ik geen normale katten?
Nayomie schreef:Dat ik twee katten heb, broertjes, en dat ze echt totaal verschillend van elkaar zijn. Op zich prima, maar de ene loopt zachtjes van de trap af, de ander pleurt zijn achterwerk als een baksteen op de trap als hij eraf loopt. Waarom heb ik geen normale katten?
maralyn schreef:Nayomie schreef:Dat ik twee katten heb, broertjes, en dat ze echt totaal verschillend van elkaar zijn. Op zich prima, maar de ene loopt zachtjes van de trap af, de ander pleurt zijn achterwerk als een baksteen op de trap als hij eraf loopt. Waarom heb ik geen normale katten?
Helaas!!!
Ik heb rozen gekocht. Drie euro voor mezelf uit gegeven. Roze!heel blij mee.
Wat denk je... Mia, de poes denkt dat het leuk is om ze uit de vaas te trekken![]()
![]()