Marjo schreef:Fem schreef:Jeej Marjo! Supernice!
Ik weet alleen niet of deze van voor of achter de schermen is
Hij is voor achter de schermen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Capopjekop ben jij mijn ss????
Bellatrix schreef:Jaa!!!![]()
Het was zo moeilijk om een hint te maken die niet te moeilijk was maar ook niet te makkelijk.
Je vroeg idd om praktische dingen. Best lastig om geen eten te kopen maar dankzij je linkjes toch wat kunnen vinden.
Ik kom uit Achterveld, naast Leusden idd. Het andere niet gezien? Pagina's uit het AVS magazine , Arabieren...die ik dus fotografeer.
Sorry voor de mok, je had er al genoeg.
capopjekop schreef:Ik zit weer naar mijn hint te staren. Waarschijnlijk denk ik te moeilijk. Want de kans dat mijn santa niet bijster veel met voetbal heeft is groter dan dat ze bloedje fanatiek is. Dus ik ga de Wikipedia pagina maar eens uitpluizen. Het kunnen ook rugnummers zijn die de volgorde aangeven. Maar de dubbele spelers zeggen me dan niks. Dus eigenlijk is het nog steeds een groot vraagteken
Neonlight schreef:Haha Marleen, ik had er ook voor mezelf gekocht maar ben er nog niet aan durven beginnen.Ook wel iets met tijd tekort en erg vermoeid, retedruk op het werk en veel denkwerk, ben in de vrije uurtjes nog te gaar ervoor. Ben wel benieuwd hoe het eruit komt te zien uiteindelijk, of het iets is om onder onze overkapping bij de lounge set op te hangen.
Rambogirl schreef:Charaz schreef:Nou mijn doos zit al tot de nok toe vol met glitters hoor, klaar om te gaan
Die van mij ook!![]()
![]()
Charaz schreef:Rambogirl schreef:
Die van mij ook!![]()
![]()
Rambogirl ben jij mijn secret santa ?
Jij woont redelijk in de buurt dus kan het pakket brengen én jij zei dat je doos tot de nok toe vol zat met glitters.
Ook zaten er sterretjes in (Sparkles) en jouw pony heet Sparky
J00P schreef:Wat een tof pakket , ik heb die zoutjes nog nooit gehad. Dus op deze manier toch nog iets nieuws ontdekt!
Wat gaaf dat jouw fotos zo gebruikt worden dat wist ik niet!
De mok heb ik vandaag mee genomen naar m’n werk en staat op kantoor. Daar heb ik dan m’n eigen mok Ipv een saaie effen kleur.
Dankjewel voor de cadeautjes heel leuk!!