iirrssjjee schreef:Irritante belletjes.... Over mijn energie, ja er staat hier in mij systeem dat wij u zouden bellen als we weer een mooi aanbod hadden.
Ik; nou dat lijkt me sterk, want ik zit niet op deze belletjes te wachten.
Zij; Er staat dat u teruggebeld wilde worden.
Ik; ik heb aangegeven dat ik hier niet meer over gebeld wil worden.
Zij; Dat kan niet, want het is de eerste keer dat ik u spreek?
(Hoe bedoel je, jezelf binnen 2 zinnen tegenspreken)
Ik; Uw eigen woorden zijn dat dit in het systeem staat.
Zij; Nee dat was met mijn collega Saskia in 2018.
Ik; Alsof ik dan nog weet wie dat was, jullie zijn hetzelfde bedrijf toch? Haal me er maar uit, ik heb hier geen zin in.
Zij; Ja maar we hebben een mooi aanbod!
Ik; Ik zeg het nu nog 1x vriendelijk, haal me maar uit het systeem.
Zij; *diepe zucht* ok mevrouw, dag!
Rot op, laat me met rust.... Kan hier ook niet een verbod op komen? Als die verschrikkelijk irritante telefoontjes. Mensen die wat minder stevig in hun schoenen staan zouden hier zo toestemming voor geven en voor een of ander wurgcontract tekenen....
Ik weet niet hoe effectief het is, maar het is maar weer eens iets om mee te schermen als ze toch bellen, want dan zijn ze helemaal in fout; registreer je op de bel-me-niet lijst!
https://www.bel-me-niet.nl/
Citaat:
Het Bel-me-niet Register stelt zich tot doel om consumentenirritatie over ongevraagde telemarketing te verminderen. Consumenten kunnen hun telefoonnummer(s) inschrijven in het Bel-me-niet Register. Vaste telefoonnummers en mobiele telefoonnummers. Daarna mogen bedrijven hen niet meer telefonisch benaderen voor commerciële, ideële of charitatieve doeleinden. Tenzij men klant is (geweest) van het betreffende bedrijf, of heeft gevraagd om de telefonische communicatie. Bedrijven en organisaties moeten voordat ze gaan bellen, eerst controleren of niemand uit hun bellijst staat ingeschreven in het Bel-me-niet Register.
Er is er ook één voor Belgen trouwens!