Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:xPabloBokt schreef:Dat mijn verlovingsring nu al beschadigd is (vergulde laag is op meerdere plekken kapot)![]()
![]()
Kun je er niet mee terug naar de juwelier?
Bij mij viel de steen eruitIs er gewoon weer in terug gezet zonder kosten.
Whale schreef:wemkelover schreef:ik verveel me dood, ... wou dat het al avond was dan konden de kinderen op bed en dan kon ik teminste kijken op netflix wat ik leuk vind
Dan ga je toch gewoon kijken wat jij leuk vindt...
Steeph schreef:Het is gewoon dom dat het altijd gezeik is in dit topic. Waarom is het nodig om op andermans ergernissen te reageren?
wemkelover schreef:ik krijg toch ook meteen van die rot reacties erop
tegen de oudste kan ik indd zeggen ga maar boven spelen of in de tuin of kleuren of vul maar in.
tegen een dreumes van nog net geen 1,5 jaar kan ik moeilijk zeggen ga maar even ergens spelen. die moet wel in de woonkamer blijven en dan kan ik geen horrors of andere enge dingen kijken.
wemkelover schreef:ik krijg toch ook meteen van die rot reacties erop
tegen de oudste kan ik indd zeggen ga maar boven spelen of in de tuin of kleuren of vul maar in.
tegen een dreumes van nog net geen 1,5 jaar kan ik moeilijk zeggen ga maar even ergens spelen. die moet wel in de woonkamer blijven en dan kan ik geen horrors of andere enge dingen kijken.
wemkelover schreef:de dingen die ik leuk vind zijn niet echt kind proof, de jongste is nog te jong om alleen boven of ergens te laten spelen misschien???/
maar dat zal wel weer moeilijk te begrijpen zijn ofzo
Telpeva schreef:Nayomie schreef:Dat ik met alle goede bedoelingen wilde beginnen aan iets op de pc te maken, maar ik mijn tablet pak en mijn kabel weg is én mijn pennetje... dat wordt een spelt in de hooiberg met katten als dit
Ik duim dat je die weer kan vinden, dure grap anders
_San87_ schreef:_kajo_ schreef:Dat mijn mobiele nummer is doorgegeven aan ouders van de school waar ik werk. Ik kan thuis prima de mail lezen dus dat blijven we gewoon gebruiken. Jammer dat appen nu eenmaal veel makkelijker is. Ik werk de laatste tijd al dik 50 uur ipv 28 dus zit niet te wachten op appjes 's avonds laat.
Wijs je werkgever even op een mooi wetje genaamd algemene verordening gegevensbescherming.