Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 14:46

Dat mijn verlovingsring nu al beschadigd is (vergulde laag is op meerdere plekken kapot) ;( ;( ;(

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:05

Dat ik met alle goede bedoelingen wilde beginnen aan iets op de pc te maken, maar ik mijn tablet pak en mijn kabel weg is én mijn pennetje... dat wordt een spelt in de hooiberg met katten als dit -O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:09

xPabloBokt schreef:
Dat mijn verlovingsring nu al beschadigd is (vergulde laag is op meerdere plekken kapot) ;( ;( ;(

Kun je er niet mee terug naar de juwelier?
Bij mij viel de steen eruit :oo Is er gewoon weer in terug gezet zonder kosten.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 15:34

Cayenne schreef:
xPabloBokt schreef:

Kun je er niet mee terug naar de juwelier?
Bij mij viel de steen eruit :oo Is er gewoon weer in terug gezet zonder kosten.

Komt van een Swarovski winkel.. maar mijn verloofde wilde idd gaan kijken wat hij kan doen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:40

Nayomie schreef:
Dat ik met alle goede bedoelingen wilde beginnen aan iets op de pc te maken, maar ik mijn tablet pak en mijn kabel weg is én mijn pennetje... dat wordt een spelt in de hooiberg met katten als dit -O-

-O- Ik duim dat je die weer kan vinden, dure grap anders :(:)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:51

ik verveel me dood, ... wou dat het al avond was dan konden de kinderen op bed en dan kon ik teminste kijken op netflix wat ik leuk vind

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:52

wemkelover schreef:
ik verveel me dood, ... wou dat het al avond was dan konden de kinderen op bed en dan kon ik teminste kijken op netflix wat ik leuk vind

Dan ga je toch gewoon kijken wat jij leuk vindt...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:53

Whale schreef:
wemkelover schreef:

Dan ga je toch gewoon kijken wat jij leuk vindt...

Ja ik wou al zeggen, ik dacht dat ik best een hele leuke jeugd heb gehad, maar ik moest toch echt wel opbokken als mijn ouders iets anders wilden kijken :')

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:54

de dingen die ik leuk vind zijn niet echt kind proof, de jongste is nog te jong om alleen boven of ergens te laten spelen misschien???/

maar dat zal wel weer moeilijk te begrijpen zijn ofzo

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:58

Nou joh, hoef je niet meteen op de kast te gaan zitten.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:00

ik krijg toch ook meteen van die rot reacties erop

tegen de oudste kan ik indd zeggen ga maar boven spelen of in de tuin of kleuren of vul maar in.
tegen een dreumes van nog net geen 1,5 jaar kan ik moeilijk zeggen ga maar even ergens spelen. die moet wel in de woonkamer blijven en dan kan ik geen horrors of andere enge dingen kijken.
Laatst bijgewerkt door wemkelover op 01-04-20 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:01

Rotreacties? Waar?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:03

_San87_ schreef:
Rotreacties? Waar?

In the middle of nowhere denk ik. Ik kon ze ook niet vinden.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:04

Het is gewoon dom dat het altijd gezeik is in dit topic. Waarom is het nodig om op andermans ergernissen te reageren?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:04

Waarom hebben mensen met kinderen altijd zo'n kort lontje of zulke lange tenen? Slaapgebrek?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:05

Steeph schreef:
Het is gewoon dom dat het altijd gezeik is in dit topic. Waarom is het nodig om op andermans ergernissen te reageren?

Omdat mensen soms graag hun mening willen geven, of willen helpen. Dat is niet altijd handig maar de meesten zitten hier echt niet om iemand af te zeiken op zijn of haar ergernis.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:06

wemkelover schreef:

tegen de oudste kan ik indd zeggen ga maar boven spelen of in de tuin of kleuren of vul maar in.
tegen een dreumes van nog net geen 1,5 jaar kan ik moeilijk zeggen ga maar even ergens spelen. die moet wel in de woonkamer blijven en dan kan ik geen horrors of andere enge dingen kijken.

Waarom niet? Een kind van 1,5 krijgt dat toch niet mee?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:06

Het zal wel de stress zijn van de hele dag je kinderen over de vloer hebben :(:)

Ik erger me aan het gebrek aan goede 1 aprilgrappen, het lijkt wel elk jaar flauwer te worden.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:07

wemkelover schreef:

Naww dat van mij was meer bedoeld als geintje tegenover mijn redelijk zorgeloze jeugd en mijn lieve ouders. Maar ik vond jou een stuk liever dat je je kinderen liet kijken wat zij wilden tijdens deze saaie dagen, maar dat bedoelde je helemaal niet te zeggen, snap ik nu.

Sorry voor het misverstand!

Overigens speelde ik graag onder tafels en dekens vroegah en als ik wel iets bloederigs meekreeg, dan zei mijn vader gewoon "Die vechtende mensen zitten nu weer gezellig achter de schermen samen koffie te drinken"

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:27

wemkelover schreef:
de dingen die ik leuk vind zijn niet echt kind proof, de jongste is nog te jong om alleen boven of ergens te laten spelen misschien???/

maar dat zal wel weer moeilijk te begrijpen zijn ofzo

Heb je misschien een ander apparaat waarop je zelf kunt kijken? dus kindjes gezellig tv kijken op de bank met het geluid aan, speelgoed erbij, gezellig enzo. En dan jij aan tafel met je telefoon of tablet en koptelefoon op? Ik heb het zelf nog niet geprobeerd (woon alleen dus niet nodig) maar ik geloof dat Netflix ook als app te krijgen is. KPN en ZIGGO hebben ook hun eigen app, met dezelfde inloggegevens waarmee je dat hebt aangesloten op je tv kan je daarmee ook op een telefoon of tablet kijken alsof het een tv is.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:32

Telpeva schreef:
Nayomie schreef:

-O- Ik duim dat je die weer kan vinden, dure grap anders :(:)

Nou, ik ben even blij, gevonden hoor! Wel de hele vloer voor onderzocht, tijd verloren met studeren en een bank moeten verschuiven... maar kabel en pen zijn nog heel. <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 17:13

Yeahhh *\o/*

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 17:58

Dat er in t nieuws veelal wordt gewezen naar de jonge mensen die zich niet aan de regels houden... maar al die eigenwijsze en agressieve volwassen/ouderen vergeten ze even....

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:22

Zondag jarig, plannen zijn allang gewijzigd natuurlijk. Als het goed is komen er 2 vriendinnen maar weet eigenlijk nu al dat eentje verwacht dat ik haar kom ophalen met de auto terwijl het 7km fietsen is. Zie het wel gebeuren dat ze niet komt omdat het te ver is of "te warm" (ja nu kan ze dat smoesje gebruiken ipv "te koud")

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:29

_San87_ schreef:
_kajo_ schreef:
Dat mijn mobiele nummer is doorgegeven aan ouders van de school waar ik werk. Ik kan thuis prima de mail lezen dus dat blijven we gewoon gebruiken. Jammer dat appen nu eenmaal veel makkelijker is. Ik werk de laatste tijd al dik 50 uur ipv 28 dus zit niet te wachten op appjes 's avonds laat.

Wijs je werkgever even op een mooi wetje genaamd algemene verordening gegevensbescherming.

Ik ben de FG, dus behoorlijk boos geweest op m'n collega.