Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rytir schreef:Ik ben opgegroeid in een buurt waar er een in string rolschaatsende man regelmatig voorbij rolde... Denk dat niemand aanstoot neemt aan mijn paardenkloffie. En zo wel, jammer dan.
Anoniem schreef:https://www.ze.nl/artikel/234882-de-dor ... aal-genoeg
Dat was niet raar, die was er gewoon. Hooguit dat iemand eens gniffelde, maar over het algemeen een "oh heb je hem ook" of gewoon géén reactie.
Edit:Het laatste wat ik kan vinden is beeld van 2018. Al zeker 30 jaar skate hij zo rond.
MarcoBorsato schreef:Het is de orginele Amsterdamse taal
Zonder bekakte `r` maar ouderwets normaal
Dus banketstaaf maar lekker slap als het om een erectie gaat
Houd van Amsterdam, het is dat mijn partner echt niet in de stad wil wonen met kleine kindjes maar anders...
Niobe schreef:Dan zou je toch denken dat ze in Amsterdam alles wel gezien hebben... alleen een vriendin van mij rijdt op een fiets vol met bloemen en allerlei versieringen en die krijgt dan weer met enige regelmaat van alles naar haar hoofd geslingerd. Tot aan dreigementen aan toe. Bizar gewoon...
MarcoBorsato schreef:Het is de orginele Amsterdamse taal
Zonder bekakte `r` maar ouderwets normaal
Dus banketstaaf maar lekker slap als het om een erectie gaat
Houd van Amsterdam, het is dat mijn partner echt niet in de stad wil wonen met kleine kindjes maar anders...
Gini schreef:verootjoo schreef:Ik ben benieuwd of er nog een Belg is die dit kan bevestigen.
Ik hoop toch niet dat dit waar is, het klinkt me wel heel erg middeleeuws in m’n oren.
Als het waar is zou ik snel verhuizen denk ik
Nee, natuurlijk is dit niet waar.