Ben wel benieuwd of er ooit iets uit is gekomen als iemand anders aan het swipen is geweest eigenlijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
thirteenn schreef:Exitium schreef:En hadden ze serieus geswiped of wilden ze je in de maling nemen?
Serieus! Ze zeiden nog; zijn vast hele lieve jongens. Ja no doubt maar wel saaie softies
Maanlicht schreef:Flessuh schreef:Ach, leuk openingsverhaal anders.
Ben wel benieuwd of er ooit iets uit is gekomen als iemand anders aan het swipen is geweest eigenlijk
Ik laat regelmatig mijn moeder swipen. Wel meer matches dan want ik ben heel kieskeurig.
Exitium schreef:Range die de ander ingesteld heeft maakt niet uit, voor swipen kijkt Tinder alleen naar je eigen range. Wel benieuwd hoe ze er achter gekomen zijn, terug geliked of gezien omdat de manager plots in de lijst met te swipen personen verscheen
Relaxed schreef:Exitium schreef:Range die de ander ingesteld heeft maakt niet uit, voor swipen kijkt Tinder alleen naar je eigen range. Wel benieuwd hoe ze er achter gekomen zijn, terug geliked of gezien omdat de manager plots in de lijst met te swipen personen verscheen
Op leeftijd niet, alleen op afstand.. Zou wat zijn, allemaal oude lui die jonge meisjes kunnen swipen
Silly1972 schreef:Ik heb een abonnement gehad en kon zien wie mij naar rechts hadden geswiped, maar daar zat nooit iemand bij die buiten mijn aangegeven leeftijdseis zat, dus denk niet dat het klopt wat je zegt Exitium.