Ja nouja de arts zegt dat ze het wel moet blijven eten zodat ze er overheen groeit maar natuurlijk wel met mate. We proberen er wel op te letten. Soms kan ze kilo's eiwitten eten zonder er last van te hebben zeg maar.. (hou graag van overdrijven ), en soms hoeft er maar een drupje in te zitten en zit ze onder de uitslag.
Maar de laatste tijd lijkt het stabiel te zijn en heeft ze ook bijna geen last meer van eczeem.
MaritB
Geplaatst: 10-04-19 09:09
Oh inderdaad lastig Small!
B heeft gelukkig geen allergie. Ik zelf wel wel, fruit en noten (paar uitzonderingen op fruit!) en dat is al lastig moet ik zeggen.
Wat een verschil zit er bij de kids zeg in wat ze lusten, wel en niet eten. Synne eet meestal goed, maar zijn ook dagen dat ze niet goed eet. Probeer er dan geen strijd van te maken, want dat werkt toch niet. Heb zelf geloof ik tot mijn 16e uren aan tafel gezeten omdat ik mn bordje niet leeg at hahaha
Hier een erg leuk rokje van Koko Noko binnen via mp en ze hadden toevallig een vestje ervan bij winkeltje in het dorp.
Vestje en broekje koko (salopette broekje in zelfde grijze stof als broekje is onderweg)
Wij hebben het teckelshirt vandaag aan met de tuinbroek van de Zara. Wel baggystyle maar meneer is nu eenmaal niet zo breed. Sokken passen er niet bij maar ben al blij als ik 2 dezelfde kan vinden
Ik weet het ook niet met zijn sokken. Van 1 weet ik dat hij achter de ombouw van de verwarming op de opvang ligt. Ik heb constant enkele sokken. Naar mijn ouders krijgt hij gewoon 2 grijze met verschillende plaatjes aan
check je filter van de wasmachine eens daar landde bij mij alle babysokken. Ik doe ze tegewoordig in een waszakje, sindsdien raak ik ze (bijna ) niet meer kwijt.
Michelle77
Geplaatst: 10-04-19 14:09
Zelf altijd zwarte en nu een lading sneakersokjes in grijs.
Voor Synne heb ik nog wel matchende sokken. Maar ze heeft ze alleen aan als ze schoenen aanheeft. Binnen blootsvoets. Zowaar nog niets kwijt.
voor mezelf hanteer ik het beleid dat een sok hetzelfde is als de andere sok als hij qua hoogte, dikte en kleur min of meer overeen komt. Dat beleid mag ik van ML niet op O toepassen dus daarvoor mag hij de sokken bundelen. Echter verspilling van leven, zoeken naar gelijke sokken.
Michelle wat past het weer prachtig bij elkaar. onderste truitje vind ik erg tof!
Caro: broek en shirt passen echt heel mooi bij elkaar, leuke combinatie zo.
Danielle: leuk jurkje, Past haar precies goed zo te zien.
IMJ
Geplaatst: 10-04-19 15:04
litilaura schreef:
Wij hebben sokken van collegien mp denmark en tiny cottons eigenlijk allemaal kousjes dus die raak je ook niet zo snel kwijt.
Ik ook. Sokken van mijzelf verdwijnen ook Waarom raak je kousen van die 2 lerken niet kwijt?
Fee_
Geplaatst: 10-04-19 15:19
Ik raak eigenlijk nooit sokken kwijt. Heel soms zit er nog een sok tussen het rubber van de deur of zo. Heb geen droger dus hang ze altijd direct gesorteerd aan het rek. Misschien scheelt dat.
Erg leuke combinatie zo, Caro! Danielle, wat een leuk jurkje. Schattig die konijntjes.
Laatst bijgewerkt door Fee_ op 10-04-19 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt
M_i_R
Geplaatst: 10-04-19 15:19
volgens mij bedoelt ze maillots of pantykousjes, dus die zitten aan elkaar vast