Ailill schreef:Exitium schreef:Heus wel, wij tellen voor tien, elkWij hebben niks te zeggen
Niet meteen naast je schoenen lopen he.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LilChar schreef:Hoi Dames!
Ik heb een klein beetje meegelezen!
Sinds een poosje ben ik ook voor het eerst single, en dus tinder aangemaakt!
Tot dusver een groot succes haha.
Als het mag kletst ik graag mee met jullie, vind het ook erg leuk om te lezen allemaal!

stelde ook voor om nrs uit te wisselen, dus ik ben benieuwd... 15jaar verschil, is niet erg toch

) en ik denk dat je dat wel moet zijn.. ik geloof niet dat we een goed gesprek kunnen voeren.. hoewel het een hele slimme, spontane gast is..
Storm schreef:LL, dat is leuk! Beauty en brains dus, hopelijk blijkt hij ook irl leuk te zijn.
Linda, dat is gek, wist je dat niet van te voren? Lijkt mij dat fwb dat juist niet doen.
Hier een tweede date gehad met meneer Culemborg. Was leuk, geen relatiemateriaal maar zeer prettige avond en nacht gehad.
gisteravond gechat maar de insteek was sex
Je merkt er niets van!
Maar fiets it, hij is leuk en dat is prima

Ik ben namelijk niet zeker over mijn gevoelens naar iemand toe, of het nu vriendschappelijk is of niet.. We hebben er nog nooit echt over gepraat maar ik ben er vrij zeker van dat zij niks voor mij voelt, zit nog te fel 'vast' met haar ex en volgens haar beste vriend durft ze zich ook gewoon niet openstellen. Reageert daardoor ook vaak bijzonder traag, wat mij echt wel pijn doet. (Ook al heeft ze regelmatig gezegd waarom.)
Maandag zei hij al af met een hele vage reden (hij had geklust en moest volgende dag werken, zei om 13 uur al af, want gaar..
) en sindsdien liepen de gesprekken ook niet meer zo. Dan haak ik dus wel af..