Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:39

Dat denk ik ook wel hoor :j
Maar alsnog ben ik hoe gek ik op iemand ben ook wel aan mijn eigen ding gehecht..... Denk dat ik een middenweg zou zoeken. Ben ook niet iemand die de hele tijd op iemands lip zou willen zitten in het begin :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:40

In de dateperiode spraken wij ongeveer om de week af.. vond dat eigenlijk wel prima! Ik had best wel meer tijd, maar wilde ook gewoon mijn eigen ding doen en vooral rustig aandoen :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:42

lieveli schreef:
Als je echt gek bent op iemand, maak je tijd. Daar geloof ik echt heilig in. Mijn vriend heeft een druk rooster, maar die kwam dan in gestolen uurtjes even langs.

Eens.
Ik ken iemand die sowieso al te druk is voor een eerste afspraakje terwijl die ander wel graag wil en dan simpelweg zegt:"Als hij me echt leuk vindt, wacht hij wel op me".
Ja serieus, zo werkt de wereld niet. Investeer gewoon als je iemand leuk vindt of als iemand je interessant lijkt.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:46

Ik ben ook zeker wel gehecht aan mijn eigen dingen. Ik heb wel besloten dat niemand mij meer van mijn eigen dingen (zoals paardrijden, hardlopen en vrienden) weg kan houden. Voorheen liet ik dat allemaal (grotendeels) vallen voor een vriend, dat doe ik echt niet meer. Maar ik kan soms wel die dingen aanpassen op hem, of hem meenemen in dingen. Andersom doet hij dat trouwens ook. En 9 van de 10 keer dat ik mijn vriend zie is maar voor 2 uurtjes o.i.d. De keren die langer zijn blijf ik dan vaak slapen.

Nou scheelt het misschien wel dat ik onregelmatig werk. Dus doordeweeks kan ik al vaak de paarden doen en hardlopen of zoals gisteren een dagje dierentuin doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:06

Ik heb gewoon een te druk sociaal leven :')
En ik moet echt in de juiste stemming zijn voor een date, zie er vaak erg tegenop via tinder. Ook al ff niet meer gedaan daarom, leer liever iemand in het wild kennen dan is die drempel een stuk lager voor me ofzo.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:13

Colien schreef:
Ik ben ook zeker wel gehecht aan mijn eigen dingen. Ik heb wel besloten dat niemand mij meer van mijn eigen dingen (zoals paardrijden, hardlopen en vrienden) weg kan houden. Voorheen liet ik dat allemaal (grotendeels) vallen voor een vriend, dat doe ik echt niet meer.

Herkenbaar, deed ik ook. Probeer dat nu ook bewust te voorkomen. Met als gevolg dat ik er misschien een beetje in doorsla, haha. Want als er hier 3 vrijdagen/zaterdagen achter elkaar wordt afgesproken met een date, voelt dat meteen als een belemmering van mn vrije tijd en een soort 'druk' ofzo. Bindingsangst? Mwah :P
Voor mij iig een teken dat iemand nog steeds niet leuk genoeg is voor me.

Inmiddels weer een beetje aan het swipen. Heb mn instellingen op 160 km gezet. Je weet maar nooit wat voor leuks er verderop woont. Ze zeggen weleens: wat je van ver haalt is lekker! :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:20

Ooh nee dat voelt voor mij echt niet als een belemmering. Paardrijden en hardlopen doe ik vaak overdag of begin van de avond, kan ik prima om 8uur nog daten (of in dit geval naar mijn vriend).

Instellingen op 160km? Brrrr, dat is ook echt iets wat ik nooit zou doen. heb 3,5 (bijna 4) jaar 120km gereisd. Vaak met de trein a 2 uur en kwartier enkele reis... met auto was het 1,5 uur/uur en driekwartier. Dan moet iemand toch wel heeeeeeeeeeel leuk zijn wil ik er dat nog voor over hebben om wekelijks te doen. Heb nog vrienden wonen 120km verder op, maar daarmee probeer ik toch altijd wel in het midden af te spreken, je bent gewoon gesloopt als je elke keer zo op en neer moet reizen, dan voelt weekend echt niet meer als weekend.
Mijn vriend woont nu op 25minuten rijden afstand. Een half uur is echt wel de max wat ik nog zou willen rijden voor een vriend. Bezint eer ge begint zou ik zeggen haha.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:22

Ja die tijd komt vanzelf als je echt wilt haha! Ik heb het ook altijd druk, maar ik heb wel het "voordeel" dat ik mega slecht slaap, ik slaap gemiddeld 4 uur per nacht, dus als iemand om 10 uur 's avonds nog langs wil komen vind ik het prima, heb je zo weer een paar uur te pakken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:24

weinig slaap is hier ook echt het probleem niet, trek ik prima.
vind via tinder gewoon niet snel iemand echt leuk genoeg om zin in een date te krijgen :')
Dan ga ik liever met vrienden/paard/sport op pad.
En m'n nieuwste hobby (festivals) gaan toch echt gewoon voor _O-

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:26

Ik heb ook 4 jaar lang goeie 100 km heen en weer gereisd voor mn ex, gelukkig had ik wel een auto. Op een gegeven moment werden we dat beiden wel zat, dus toen ben ik zijn kant op verhuisd. Vond het in eerste instantie juist wel relaxt, daardoor zagen we elkaar niet té vaak en werd het ook niet saai ofzo.

En idd. de matches via tinder zijn vaak zat niet leuk genoeg om daadwerkelijk mee te daten. Dus ik zie wel wat er voorbij komt.

Ben verder ook niet kieskeurig ofzo.. _O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:29

Ik wil mijn vriend echt wel regelmatig zien hoor. Mijn ouders zeiden ook altijd "goh dat is makkelijk, zo kun je ook geen ruzie krijgen" als ik mijn vriend 2 weken niet kon zien ivm afstand en drukte. Maar wij kregen juist ruzie als we elkaar 2 weken niet zagen.

Ooh nee, ik moet echt wel genoeg slaap hebben. Bij mijn vriend slaap ik ook echt beroerd wat ik de volgende dag dan echt voel.

Zaterdag Robijntjah! *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:31

Zaterdag EN zondag in mijn geval _O-
Daarna 3 dagen tijd om weer op te staan uit de dood :+

Oh kieskeurig en bindingsangst, totaaaaaaal niet herkenbaar ook ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:34

Robijntjah schreef:
weinig slaap is hier ook echt het probleem niet, trek ik prima.
vind via tinder gewoon niet snel iemand echt leuk genoeg om zin in een date te krijgen :')
Dan ga ik liever met vrienden/paard/sport op pad.
En m'n nieuwste hobby (festivals) gaan toch echt gewoon voor _O-

Mijn vriend gaat gewoon mee. En dan niet de hele tijd achter me aan hobbelen, J is erg van het 'zijn eigen ding doen', maar wel altijd op roepafstand, zeg maar.

En uiteindelijk zagen we elkaar toch wel elke dag, maar even lunchen, of een kop koffie doen werd het dan. Scheelt ook dat we vlak bij elkaar woonden natuurlijk, dan wip je eerder even langs.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:35

Ik alleen zaterdag, zondag festival op de bank bij vriendlief gok ik :') beide met een kater :')
Kieskeurig ben ik ook wel geworden (ja ja, degene die mij kennen kunnen de inkopper maken). Ik had alleen het probleem dat er direct zo'n perfecte man voorbij kwam <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:36

Ik ben dol op samen tijd doorbrengen maar vind m'n eigen momenten en dingen heel belangrijk. Vind het leuker om van die gestolen momenten te hebben, dat je om 11 uur s avonds nog even naar elkaar toe reist om samen te slapen ofzo.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:37

Afstanden boeien me niet zo heel veel op zich. Heb een tijdje 170 km heen en weer gereden, en een tijd 80. Bleef dan meestal wel slapen, dus vrijdagavond die kant op t/m zaterdag of zondag, of zaterdag die kant op en zondag weer terug. Scheelt dat ik rijden ook niet erg vind getuige m'n bijnaam :')

Yonker schreef:
Exitium schreef:
Maar zonder een beetje daten krijg je dat ook niet voor elkaar gok ik :P

Een beetje is wat anders dan 4 keer per week :D
Als ik met iemand date en diegene is leuk dan maak ik echt wel tijd hoor. Maar 4 keer per week gaat denk ik gewoon niet lukken. Ik heb wss zondag een date, ook al denk ik niet dat we bij elkaar passen. Maar dat heb ik ook gewoon aangegeven maar hij wou graag afspreken. Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk dus waarom niet :)

Vier keer per week is wel vrij veel ja. :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:46

Emmaa_ schreef:
Ik ben dol op samen tijd doorbrengen maar vind m'n eigen momenten en dingen heel belangrijk. Vind het leuker om van die gestolen momenten te hebben, dat je om 11 uur s avonds nog even naar elkaar toe reist om samen te slapen ofzo.

Jaa! Dat is ook leuk idd! Sowieso is dat in de beginfase wel leuk, want dan heb je vaak bakken energie door dat gestuiter omdat je iemand leuk vind. Deed ik toen ook weleens. Toch nog ff hup in de auto en naar elkaar toe. Maar dat gaat er naar verloop van tijd wel vanaf.

He, Exitium..jij komt uit Gorinchem. Mag ik je vragen hoe oud je bent, want misschien kennen wij elkaar wel dan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:53

Mijn ex en ik hadden het allebei super druk, maar vond het dan toch fijn als we elkaar s avonds nog even een berichtje stuurden dat we elkaar misten en of we niet samen konden slapen. We zagen elkaar regelmatig om leuke dingen te doen, maar soms pasten onze roosters twee weken niet bij elkaar en dan vonden we toch wel zo'n momentje en dat is dan extra genieten.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:02

Wij zien elkaar gemiddeld 1 of 2x per week op het moment := Hij zit in het drukke seizoen met zijn eigen bedrijf en heeft daarnaast nog z'n gewone werk, en ik werk gemiddeld 50 uur in de week. Hebben ook wel weken dat we elkaar meer zien, voor mijn vakantie hebben we een week gehad dat we elkaar elke dag wel even zagen. Dat is ook prima, maar met minder nemen we ook genoegen. Wisten we vantevoren. Beiden heel druk, en we wonen natuurlijk een eindje bij elkaar vandaan.

Als ik zelf een maand op een date zou moeten wachten zou het over gaan. Een weekje wachten is nog wel te doen, maar echt langer niet. Dan krijg je juist de verwachtingen, spanning etc. Terwijl sneller afspreken vaak veel relaxter en onbevangen is.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:12

Exitium schreef:
Afstanden boeien me niet zo heel veel op zich. Heb een tijdje 170 km heen en weer gereden, en een tijd 80. Bleef dan meestal wel slapen, dus vrijdagavond die kant op t/m zaterdag of zondag, of zaterdag die kant op en zondag weer terug. Scheelt dat ik rijden ook niet erg vind getuige m'n bijnaam :')

170km, jeetje!! Dan moet ze wel heel leuk zijn :D

Van mijn 16de t/m 18de had ik ook een relatie met iemand bijna 2 uur treinen. We waren elk weekend bij elkaar om en om bij hem of bij mij... Nou dat nooit meer := Maar goed dat is ook al een tijd geleden en zou dat nu echt niet meer kunnen.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 14:32

Ik win :') Eerst 40-50 kilometer, nu 250-300 kilometer. En zoals het er nu uitziet blijft die afstand nog even zo, helaas.

Wat betreft tijd maken ben ik het er helemaal mee eens dat je opeens overal tijd weg kan halen als de ander leuk genoeg is!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 14:47

Destination, ik vraag me nu wel echt af waar jullie dan wonen, zuid limburg en groningen ofzo?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 14:51

Colien schreef:
Destination, ik vraag me nu wel echt af waar jullie dan wonen, zuid limburg en groningen ofzo?

Groningen en Braunschweig (DE). Ik woon eigenlijk 40km van Groningen, dus had mijn straal op 50 zodat ik Groningen er nog bij in had. Had er alleen geen rekening mee gehouden dat ik dan ook de kop van Duitsland had. En toen vond ik mijn vriend :=

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 15:27

Maar Braunschweig ligt toch achter Hannover? Of was 'ie op vakantie in de buurt ofzo?

Jibbel schreef:
He, Exitium..jij komt uit Gorinchem. Mag ik je vragen hoe oud je bent, want misschien kennen wij elkaar wel dan..

32. Ook uit de buurt hier dan? :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 15:30

Klopt, iets meer dan een half uur dan Hannover. Hij zit bij het leger en zat eerst op een kazerne vlak over de grens. Nu 3 jaar lang opleiding in Hannover.