Maar alsnog ben ik hoe gek ik op iemand ben ook wel aan mijn eigen ding gehecht..... Denk dat ik een middenweg zou zoeken. Ben ook niet iemand die de hele tijd op iemands lip zou willen zitten in het begin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Als je echt gek bent op iemand, maak je tijd. Daar geloof ik echt heilig in. Mijn vriend heeft een druk rooster, maar die kwam dan in gestolen uurtjes even langs.
Colien schreef:Ik ben ook zeker wel gehecht aan mijn eigen dingen. Ik heb wel besloten dat niemand mij meer van mijn eigen dingen (zoals paardrijden, hardlopen en vrienden) weg kan houden. Voorheen liet ik dat allemaal (grotendeels) vallen voor een vriend, dat doe ik echt niet meer.
Robijntjah schreef:weinig slaap is hier ook echt het probleem niet, trek ik prima.
vind via tinder gewoon niet snel iemand echt leuk genoeg om zin in een date te krijgen
Dan ga ik liever met vrienden/paard/sport op pad.
En m'n nieuwste hobby (festivals) gaan toch echt gewoon voor
Yonker schreef:Exitium schreef:Maar zonder een beetje daten krijg je dat ook niet voor elkaar gok ik
Een beetje is wat anders dan 4 keer per week![]()
Als ik met iemand date en diegene is leuk dan maak ik echt wel tijd hoor. Maar 4 keer per week gaat denk ik gewoon niet lukken. Ik heb wss zondag een date, ook al denk ik niet dat we bij elkaar passen. Maar dat heb ik ook gewoon aangegeven maar hij wou graag afspreken. Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk dus waarom niet
Emmaa_ schreef:Ik ben dol op samen tijd doorbrengen maar vind m'n eigen momenten en dingen heel belangrijk. Vind het leuker om van die gestolen momenten te hebben, dat je om 11 uur s avonds nog even naar elkaar toe reist om samen te slapen ofzo.
Exitium schreef:Afstanden boeien me niet zo heel veel op zich. Heb een tijdje 170 km heen en weer gereden, en een tijd 80. Bleef dan meestal wel slapen, dus vrijdagavond die kant op t/m zaterdag of zondag, of zaterdag die kant op en zondag weer terug. Scheelt dat ik rijden ook niet erg vind getuige m'n bijnaam
Colien schreef:Destination, ik vraag me nu wel echt af waar jullie dan wonen, zuid limburg en groningen ofzo?
Jibbel schreef:He, Exitium..jij komt uit Gorinchem. Mag ik je vragen hoe oud je bent, want misschien kennen wij elkaar wel dan..