Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 18:23

enamorada schreef:
Aan dat ik zo enorm slecht in mijn vel zit dat nu liever uit het leven zou stappen.

Beetje laat maar toch, :(:)

maatje987

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 18:46

Aan mijn negatiefe denk gedrag word er zo niet goed van terwijl er veel positieve dingen zijn gebeurd deze week en dat ik zoveel moeite heb de laatste tijd met het accepteren dat ik autisme heb en dit niet weg zal gaan

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 19:07

Dat ik me weer steeds slechter voel en ik weet dat ik er over moet praten maar het niet wil/kan.

Even in een spoiler voor mensen die snel getriggerd zijn
Spoiler:
Daarnaast dat ik na ruim 200 dagen clean te zijn weer de neiging heb om mezelf te snijden -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 21:02

Iemand die op een pagina voor vissen en aquaria dode zelf gevangen vissen te koop aanbied, inclusief foto van de vissen zonder koppen. -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 21:42

Aan iemand die het nodig vindt om constant te zieken...

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:22

Dat vandaag de uitslag van een winactie bekend zou worden gemaakt, maar er nog steeds niks bekend is.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:46

Die berg aan topics waarbij wordt gevraagd of mensen hun (nieuwe) dikke paarden misschien ook drachtig zijn want dat kunnen wij door ons beeldscherm heen zien.. Heb het niet specifiek over een, dat is het hem juist, zóveel mensen die zo'n compleet nutteloos topic aanmaken

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 00:16

Dat ik me heel de dag in de rondte ren voor mensen die het toch niet waarderen

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 00:42

Dat ik twijfel of ik wel naar de kerstmarkt in Duitsland moet gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 09:40

NinkeG schreef:
Dat ik me heel de dag in de rondte ren voor mensen die het toch niet waarderen

Die komt me heel bekend voor... Heb denk ik de oplossing gevonden: minder (waardering) verwachten, valt het ook niet tegen. :+

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 09:49

Picasso schreef:
Die komt me heel bekend voor... Heb denk ik de oplossing gevonden: minder (waardering) verwachten, valt het ook niet tegen. :+

Ik heb gewoon gezegd dat ik het niet meer doe, en dát konden ze ook niet waarderen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 10:10

NinkeG schreef:
Picasso schreef:

Ik heb gewoon gezegd dat ik het niet meer doe, en dát konden ze ook niet waarderen :')

Haha, ook een manier! Men weet pas wat 'ie mist, als 'het' (in dit geval) er niet is.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:01

Dat heel m'n lijf zeer doet met deze kou en dat het na dat half uurtje sauna donderdagavond alleen maar erger lijkt te zijn geworden.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:35

De whats app update waardoor de smileys nu net iets anders en daardoor echt lelijk zijn.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 12:32

Eske_B schreef:
De whats app update waardoor de smileys nu net iets anders en daardoor echt lelijk zijn.

Toevallig een iPhone? De smileys zijn veranderd bij de update naar iOS 10. Zijn er naar mijn mening ook niet echt mooier op geworden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 12:45

Dat het internet er al sinds gistermiddag uit ligt kn het hele complex. :n

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 13:52

Dorus schreef:
Eske_B schreef:

Toevallig een iPhone? De smileys zijn veranderd bij de update naar iOS 10. Zijn er naar mijn mening ook niet echt mooier op geworden.

Nee, android. Maar mijn besturingssysteem van android loopt wel achter :=

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 18:24

Dat ik mij in een WhatsApp groep echt als buitenbeentje voel en er het liefst uit stap... maar dat ik design meiden wel aardig vind en dat ik gewoon niet weet hoe of wat.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 21:20

ScarOfWars schreef:
Dat ik mij in een WhatsApp groep echt als buitenbeentje voel en er het liefst uit stap... maar dat ik design meiden wel aardig vind en dat ik gewoon niet weet hoe of wat.

Weet niet of dit over onze groep gaat maar tuurlijk hoor je er gewoon bij meissie ♡

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 22:06

xPabloBokt schreef:
ScarOfWars schreef:

Weet niet of dit over onze groep gaat maar tuurlijk hoor je er gewoon bij meissie ♡

Het gaat (helaas) wel over onze app groep.. Ik voel me echt gewoon een buitenbeentje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 00:45

Ik was op zoek naar een nieuwe DS, ik heb de aller aller eerste en ik wil ook wel graag die nieuwe proberen. En dan wel de nieuwste DS. Dat wordt 168 euro... oke, prima. Maaarrr je krijgt geen lader! We verwachten dat je die hebt. Nee, heb ik niet. nog een keer 20 euro. En je krijgt ook geen spelletjes! Oke. Ik wil Pokemon... 45 euro........ Dikke doei!!!! Is toch achterlijk, zo veel geld voor een device dat je niet eens kunt gebruiken/opladen en dan ook nog voor 1/3e van de originele prijs een spel erbij. :n :n :n

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 16:34

Aan dat ik 21 november begon en 25 november stopte met mijn toetsweek en ik nog steeds 4 van de 6 proefwerken niet terug heb met het excuus 'wij hebben het druk'.

Begrijpelijk en zou acceptabel zijn als docenten niet deden alsof wij het niet druk hebben.. als wij met dat excuus komen dan zijn we lui en doen we niks. _-:(

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:46

Ik erger me momenteel aan het feit dat de schilder de trappen heeft geschilderd, zonder dat ik het wist. Ik zit nu in een t-shirtje beneden en moet zo naar stal, omdat de osteopaat komt. Nu moet ik dus op mn gympen, met een t-shirt onder mijn jas aan naar de koude buitenlucht en ik wil nog even hier mijn frustratie kwijt |o

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:25

Nog steeds geen uitslag van een win actie, krijg nog steeds geen antwoord op mijn berichtjes/mailtjes...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 20:11

Dat ik mijn energie verkeerd verdeel bij het inleren van een nieuwe collega, en dat zij zo onzeker is over de nieuwe werkzaamheden dat zij ook nog eens een hoop extra energie opzuigt. En nu al heeft aangegeven het volgende maand wsl niet zelf te kunnen, terwijl ik weer nieuwe taken erbij krijg zodra zij ingeleerd is dus niet in staat ben haar volgende maand weer aan het handje te leiden.