Gisteren flinke buien hier gehad, echt hele harde regen en hagel. En de wind was ook flink stevig! Nu regent het hier. Je ziet weer precies zo'n wolk boven Friesland.
Het wordt gelukkig wel droog en dan moet er weer even gereden worden.
Helemaal geen verkeerd weer vandaag. Geen druppel regen gehad,wel wat fris [6 graden] maar dat boeit niet,zolang het maar droog blijft.Ook nog een stevig windje,maar lang niet zo hard als gister. Het droogt ook al aardig goed op de wei.
Stevig windje en wat de wind gisteren opgedroogd had is vannacht weer verzopen. Maar wel een heerlijk klein buitenritje kunnen doen op mijn stads teddybeer.
Vandaar soortement van droog en niet al te winderig. Al was dat rond een uur of drie ook al weer over. Stevige wind en de eerste druppels.
Maar eindelijk goed genoeg om het verblijf van de kipjes eens goed schoon te maken. En de knollies droog kunnen borstelen. Die waren ook weer lollig vanwege het ontbreken van de regen.
Briiet
Geplaatst: 21-12-14 18:18
Het heeft hier heel even een beetje geregend. In de bak liggen nog maar 2 plassen dus kon er weer in rijden.
Met hond uitlaten (rond een uurtje of 3) was het eigenlijk droog, op een paar druppels na. Wel een beste wind, maar niet zo extreem als gisteren, gelukkig. Het lijkt wel goed te zijn opgedroogd, maar ik zie op BR alweer regen aankomen, dus de vraag is hoe lang het nog droog blijft...
Ik gok dat Piet het mis gaat hebben met "droge sneeuw met Kerst"... Woensdag is Kerstavond, en de grond zou wel heel snel moeten afkoelen wil het enigszins blijven liggen...
Woensdag gaat de wind draaien naar Noord-West,dus word het ook kouder. Het is altijd afwachten wat het weer gaat doen,het kan in een halve dag omslaan.
Tjongejonge...wat een wind weer! En voor de gezelligheid regent het er ook nog bij
Lous
Geplaatst: 22-12-14 01:53
Volgens de weeronlineapp. gaan we koud het nieuwe jaar in. De eerste dagen van januari -3 tot 3 graden. Begint de laatste dagen van december met afkoelen. Met 1 en 2 januari kans op sneeuw.