Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:03

Sneakers zijn ook niet mijn ding :n Heb wel twee paar Vans, maar die draag ik eigenlijk nooit. Ben vooral dol op enkellaarjes, daar kan ik er echt niet genoeg van hebben <3

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:04

Haha ja ieder zn smaak, dat nerdy snap ik niet helemaal trouwens :')
Ik vind de meeste sneakers wel leuk, maar niet dat ik ze zelf zou dragen.
Mijn enigste 'sneakers' zijn ook all stars en vans haha, maar wil wel een keer wat proberen

http://www.gutsgusto.com/nl/product/boots-bibi-zwart
Vind zoiets ook wel leuk, maar ook weer niet geweldig.
Moeilijk met schoenen :Y)
Laatst bijgewerkt door Origineel op 30-10-14 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:05

Geen ervaring met de truien, maar ik ga zelf echt ontzettend zweten in acryl. Brrr :=

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:07

@mexlady: Je kan met een hoge taille toch ook juist je shirt er wel bij in dragen?

_mexx_lady_

sannerocky schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Vind die New Balance ook niet super geweldig maar ach ieder zijn smaak!
Qua laarzen, ik vind dus ook echt nooit iets van laarzen dat ik mooi vind... Doe het al jaren met military boots maar alleen de lange laarzen van timberland vind ik leuk.

Trouwens nog een vraagje!
Ik heb zo een stoffen dikke leggingbroek met zo een 3-hoekje op je kont. Je kent ze wel, meestal verkocht bij zo een 'turkenwinkeltje'. Nu heb ik al zo een broek en dat ding is écht mijn favoriete broek maar helaas is hij vrij hoog en aangezien ik regelmatig shirts in mijn broek draag is deze broek niet geschikt.
Weet iemand waar je dus zo een soort broek kan kopen met een lage taille zodat mijn shirts erin kunnen?

Heb je een foto?

Foto van de broek?

en Marlinde, op een of andere manier staat het dus niet bij mij als ik ze in een hoge broek stop :')
Draag ze ook altijd zo alleen de voorkant erin en achter er nog uit. Riempje erop, jasje aan en klaar.
Maar met hoge broeken lijkt het alsof ik 2meter been heb en een halve meter lichaam...

Doubtless

Dieuwke: Omdat ik ze er uit vind zien als 'Ik wil sneakers maar heb het lef niet om echte te dragen' :+

Nogmaals, niet om iemand te beledigen. Heb gewoon echt een afkeer tegen die (volgens mij) afgrijselijke schoenen _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:08

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:08

Doubtless schreef:
Dieuwke: Omdat ik ze er uit vind zien als 'Ik wil sneakers maar heb het lef niet om echte te dragen' :+

Nogmaals, niet om iemand te beledigen. Heb gewoon echt een afkeer tegen die (volgens mij) afgrijselijke schoenen _O-

Haha neehoor, vind het wel grappig om te horen hoe anderen erover denken :))

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:09

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:10

Ik ben zelf heel erg fan van sneakers in alle soorten en maten.

Snap mensen met Uggs, Shabbies, wedge sneakers enzovoort ook niet. Ieder zijn ding toch, hoef je niet zo negatief over te doen :D

Oh en New Balance zijn gewoon 'echte sneakers' hoor... Net als Nike, Adidas, Puma en de rest.

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:11

Drunksheep: Dat was een reactie die ik al verwachtte :Y) Zoals ik aangaf; ik post het niet om mensen te beledigen. Dit is mijn mening en wat ik er over denk, meer niet. Voor mij zijn NB dan ook geen echte sneakers, maar dat is in dit geval dan ook een subjectieve term.

Uggs, shabbies, wedge sneakers vind ik ook lelijk, ik weet niet of dat nog scheelt _O- ?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:12

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:14

Ik denk dat een "Ik vind New Balance niet zo heel mooi :)" had voldaan hoor, vond de rest een beetje banketstaaf overkomen :+

En nouja, je kan New Balance geen sneakers vinden, maar ze zijn het wel :D
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 30-10-14 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:14

Laatst bijgewerkt door Doubtless op 30-10-14 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:15

MarlindeRooz schreef:
Dit is een high waist broek hoor! Ik heb niet anders! :+
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 3d90746591

Die broeken zijn bij mij dus normale broeken ( zelfs als op het kaartje low waiste staat komen ze bij mij tot daar ). Een normale broek komt nog eens een stuk hoger bij mij.. Hoezo weird body?
Broek zit nu in de was maar als hij er terug uit is ga ik eens een foto maken!

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:17

Ik ben dan weer geen laarsjes fan :Y)
Voel me dan zo degelijk oud haha

Ik heb ook broeken met normal waist en volgens mij vallen die ook high waist bij mij haha.
Is die van jou echt high waisted Marlinde? Die komt nog wel onder je navel zeker

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:22

Dat komt omdat ik 1,80 ben. :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:24

Ik ben 175 en ben in alle opzichten best lang :') Heb de perfecte broek wel gevonden maar zoveel geld eraan geven doe ik niet

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:34

Ik ben ook geen fan van new balance haha. Weet niet precies waarom. Vind ze gewoon niet zo mooi.

Zelf draag ik echt vanalles. Enkellaarsjes, met hak, zonder hak, pumps, sneakers, veterschoenen... alles behalve ballerinas xD

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:39

Ik heb zwarte NB, maar vond ze in t begin leuker dan nu:') ze lopen wel ontzettend lekker, dat wel

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:40

*Komt uit meeleesmodus*

Ik vind het echt vre-se-lijk om truien te kopen.. Kan dan ook nooit een leuke vinden.. Als ik die wel vind, dan prikt/kriebelt het vrijwel altijd.. Hebben jullie nog leuke tips?
De trui hierboven is ook erg leuk! Maar eens een keertje passen.

Ik ben zelf niet zo van de sneakers.. Vind sommige NB wel leuk! :) (Vooral die op de vorige pagina; die grijze).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:41

Ik heb een hekel aan laarzen en ballerina's en ook aan de meeste enkellaarsjes. Ik vind hoge laarzen altijd zo degelijk staan, ik kom uit de Bible-belt en het doet me altijd denken aan spijkerrokjes op de knie met witte leggings en dan mooie hoge laarzen eronder. :7

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:43

Zo heb ik eigenlijk een beetje spijt van mijn nike air max, terwijl ik nog nooit spijt heb gehad van schoenen. Ik draag ze eigenlijk zelden en dan pak ik ze eigenlijk alleen maar omdat ik vind dat ik ze weer eens aan moet doen.

Ik zit dan ook te twijfelen om er werkschoenen van te maken, maar dan zullen ze wel snel lelijk worden of om ze misschien weer proberen te verkopen.

Ik heb heel veel truien, stuk of 9 zeker wel denk ik. Ik moet altijd juist op letten dat ik niet weer een trui koop haha.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:45

Ik ben ook 1,73 dus redelijk lang

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:48

Drunksheep schreef:
Ik denk dat een "Ik vind New Balance niet zo heel mooi :)" had voldaan hoor, vond de rest een beetje banketstaaf overkomen :+

En nouja, je kan New Balance geen sneakers vinden, maar ze zijn het wel :D

Agree, dingen kunnen best subtieler gebracht worden :j.

Nou vind ik het zelf ook niet zulke mooie schoenen, maar ik ben ook niet echt een sneaker meisje. Liefst draag ik enkellaarsjes met hak :j.

Truien zijn voor mij overigens ook altijd een drama. Sowieso is de winter voor mij qua kleding een drama.. Ik heb nu wel een leuke trui gekocht bij de Mango.. Ik zal binnenkort eens foto's posten van mijn aankopen (inclusief de grijze jurk waarvan de foto van de site lelijk was :P).