Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sannerocky schreef:_mexx_lady_ schreef:Vind die New Balance ook niet super geweldig maar ach ieder zijn smaak!
Qua laarzen, ik vind dus ook echt nooit iets van laarzen dat ik mooi vind... Doe het al jaren met military boots maar alleen de lange laarzen van timberland vind ik leuk.
Trouwens nog een vraagje!
Ik heb zo een stoffen dikke leggingbroek met zo een 3-hoekje op je kont. Je kent ze wel, meestal verkocht bij zo een 'turkenwinkeltje'. Nu heb ik al zo een broek en dat ding is écht mijn favoriete broek maar helaas is hij vrij hoog en aangezien ik regelmatig shirts in mijn broek draag is deze broek niet geschikt.
Weet iemand waar je dus zo een soort broek kan kopen met een lage taille zodat mijn shirts erin kunnen?
Heb je een foto?
Doubtless schreef:Dieuwke: Omdat ik ze er uit vind zien als 'Ik wil sneakers maar heb het lef niet om echte te dragen'
Nogmaals, niet om iemand te beledigen. Heb gewoon echt een afkeer tegen die (volgens mij) afgrijselijke schoenen
MarlindeRooz schreef:Dit is een high waist broek hoor! Ik heb niet anders!![]()
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 3d90746591
Drunksheep schreef:Ik denk dat een "Ik vind New Balance niet zo heel mooi" had voldaan hoor, vond de rest een beetje banketstaaf overkomen
![]()
En nouja, je kan New Balance geen sneakers vinden, maar ze zijn het wel