Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar dat flesje...
link in mn onderschrift! en hier even een "stipje" zodat ik die van jullie ook lekker kan gaan lezen
Het is in elk geval op schrijfgebied en het is voor mij zowel zakelijk gezien, als op schrijfgebied een hele mooie kans als dit doorgaat. Zodra het helemaal rond is (of als het van de baan wordt geveegd, wat ik niet hoop natuurlijk) zal ik jullie er meer over vertellen! 
Het is via via, mensen waarmee ik lang heb samengewerkt en die ook weten dat ik al 8 jaar reportages schrijf over evenementen (vnl. concerten en festivals). Zij hadden toevallig iemand nodig die een workshop evenementreportages schrijven kon geven aan een groepje nieuwelingen, en daarom dachten ze aan mij. Ben best nerveus, maar ik ben nu aan het voorbereiden en heb er wel vertrouwen in dat het leuk wordt
Marit schreef:En van mij ook weer een 'het beste werk van.. Yvette Baur!'
Ik mis het schrijven van albumrecensies en concertverslagen enorm, maar heb er gewoon echt geen tijd voor.
Ze zoeken op dit moment nieuwe mensen bij Counter Culture, heb echt even zitten twijfelen om me aan te melden. 
Blog nog steeds over de grootste onzin met geen enkel thema, maar t gaat om het idee