Dit wordt niet een fijne dag voor mij. Toch te warm. Maar goed, kom ik ook wel weer door! Gewoon rustig aan doen en vanavond koelt het weer lekker af.
Woensdag wordt het weer wat bewolkt (verwacht) dus daar kijk ik dan weer lekker naar uit.
quartel
Geplaatst: 07-07-13 15:19
Ik kom net uit een auto met ARKO, pppffff snikheet gewoon. Blegh.....alle energie weg Jammer, het lijkt nu een andere warmte dan die van de laatste keer
nts19
Geplaatst: 07-07-13 15:27
lig lekker in de zon maar wel mooi een waaier gepakt 27 graden hier
Flink huisgehouden in de tuin! (nou ja... "tuin"...) Weer was er eigenlijk wel prima voor. Beetje windje, beetje zonnetje, tuin op het noorden, dus veel schaduw, maar ook plekken met zon. Ik ben minder wit in ieder geval!
Agossie heerlijk he zo'n tuin op het Noorden.Hebben wij ook hier,en je kan er heerlijk zitten als het heet is. En met een windje erbij is het tegen 5 uur al frisjes aan het worden.
Nu, op dit moment terwijl ik dit bericht plaats, is het 30 graden in mijn caravan! Alle deuren open tegen elkaar, maar dit is echt niet leuk om in te gaan slapen! Nu duurt dat nog even gelukkig, maar hoop dat hij wel wat zakt!
Wilde zwemmen in de zee vanmiddag, maar wat was dat koud, mijn benen deden gewoon pijn, zo koud. Maar dat was het probleem niet, er waren behoorlijk wat kwallen en ik ben daar zo bang voor.