Heb gelukkig tot nu toe geen last gehad van mails die niet aankomen (even afkloppen uiteraard)
vind wel het verhaal over het zadel en de kont briljant

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Coconut schreef:Geen rare ervaring op marktplaats meer, wel in het "weggeef topic" hier op Bokt.
Geef ik twee gloednieuwe broeken weg, "krijger" erg blij mee en zielig verhaal dat ze het toch echt nodig heeft in verband met geen geld....zie je later de broeken voorbij komen op marktplaats
Giftig kan ik er om worden. Ik had ze dan net zo lief bij het Leger Des Heils gebracht!!!
Voor mij dus geen dingen meer die ik in het weggeef topic zet, erg jammer!
LinSa schreef:Wat een discussie...![]()
Maar ik heb een tijdje geleden toch iets raars meegemaakt op marktplaats, kan er wel hard om lachen gelukkig.
Ik had namelijk een advertentie geplaatst waar ik mijn 16inch zadel te koop aanbood. Een aantal dagen later krijg ik een mail van een mevrouw met een foto erbij van haar derrière met de vraag of haar achterwerk in mijn zadel zou passen....
Kentaro schreef:mp, wat super dat het toch nog goed lijkt te komen!!
De post lijkt sowieso wel traag... Er is naar mij afgelopen zaterdag iets op de (brievenbus)post gegaan, maar dat heb ik ook nog niet ontvangen
joann123 schreef:Coconut schreef:Geen rare ervaring op marktplaats meer, wel in het "weggeef topic" hier op Bokt.
Geef ik twee gloednieuwe broeken weg, "krijger" erg blij mee en zielig verhaal dat ze het toch echt nodig heeft in verband met geen geld....zie je later de broeken voorbij komen op marktplaats
Giftig kan ik er om worden. Ik had ze dan net zo lief bij het Leger Des Heils gebracht!!!
Voor mij dus geen dingen meer die ik in het weggeef topic zet, erg jammer!
Ik ken het topic en had niet gereageerd op jou omdat ik het niet nodig had ik snap je heb je ook in het topic dat gezecht
my_precious schreef:HTM schreef:maar de ontvanger stuurt ook terug toch! Dus maakt ook als het goed eens kosten.Dat is ook mooi banketstaaf.
Jij kosten gemaakt, en uiteindelijk nog niks.
Zou wel de verzendkosten die jij gemaakt hebt naar haar toe terug eisen.