Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Little_Gift schreef:Nou ja, je kunt je moeder toch moeilijk kwalijk nemen dat ze na een herseninfarct veranderd is hé... Daar doet ze zelf ook niet om, ze heeft er ook niet om gevraagd en het is voor haar heus nog minder prettig dan voor je zus en co natuurlijk...
Dat zegt Denise toch ook niet of lees ik wat anders dan jij?![]()
Lastig Denise ik snap dat je zus een uitlaatklep zoekt, maar je kunt best zeggen dat je het af en toe gewoon even niet wil horen.
juval schreef:koud ineens... was net weer aan de warmte gewend, nu regen en wind. Laat de herfst dan ook maar echt beginnen.
mijn kinderen hebben ook boekjes meegekregen voor de grote clubactie, maar daar doen we niets mee, ik hou niet van dat gebedel aan de deuren. Ik steun de club wel via clubsupport, en als ze niet uitkomen mogen ze prima de contributie wat verhogen, maar val daar verder niemand mee lastig. Mijn mening.
juval schreef:koud ineens... was net weer aan de warmte gewend, nu regen en wind. Laat de herfst dan ook maar echt beginnen.
mijn kinderen hebben ook boekjes meegekregen voor de grote clubactie, maar daar doen we niets mee, ik hou niet van dat gebedel aan de deuren. Ik steun de club wel via clubsupport, en als ze niet uitkomen mogen ze prima de contributie wat verhogen, maar val daar verder niemand mee lastig. Mijn mening.
MarlindeRooz schreef:Door het koude weer hangt er weer de halve week nat beddengoed m’n huis. Het is gewoon 20 graden in huis maar ja.
Droger past eigenlijk niet goed maar begin toch te twijfelen.