Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 20:27

OH nee ik had het ook niet op Denise zelf hoor, dacht dat denise haar zus het zo bedoelde maar kan best dat ik het verkeerd interpreteer hoor

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 20:29

Moe van mijzelf , moe va de hyperventilatie en moe van de lichamelijk klachten en angst.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 20:32

Tijd kwijt.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 20:37

Marcella schreef:
Tijd kwijt.

Ik ben de dag kwijt. :')

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 20:45

Mijn dochter doet ook mee met de grote clubactie.
Zij heeft een boekje voorop met qr code maar ook waar je nog in kan schrijven dan halen ze het van je bank rekening af.
Naam en rekeningnummer invullen.

Haar neefje heeft een kaart van zijn voetbal club en heeft alleen een qr code.

Het verschilt dus per club.

Contant kan niet meer.

Mijn camera ziet ook qr codes (samsung)
Ik dacht dat elke telefoon dat kon lezen met de camera weer wat geleerd.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 20:54

Contant geld weigeren snap ik nog ivm veiligheid,
Maar inderdaad alles met QR…dan moeten de ouders inderdaad mee om uitleg te geven.
Sowieso had ik altijd al een hekel aan de grote clubsctie. Ik vond het bedelen.xD

Ergenis hier: vuurwerk….

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 21:09

Partner heeft Mission: Impossible Final Reckoning gedownload om te kijken. Ik ging googlen waar t precies over ging en zag dat t deel twee is. Dus dat zei ik, dat we eerst deel 1 moeten kijken. Maar nee, je hoeft niet eerst deel 1 te kijken, zegt ie.

Zijn we een 20 min in de film, zegt ie, we moeten deel 1 kijken! Waarom zeg je dat niet!?

Want het is mijn schuld :').

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 21:12

_O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 22:08

Ineke2 schreef:
Little_Gift schreef:
Nou ja, je kunt je moeder toch moeilijk kwalijk nemen dat ze na een herseninfarct veranderd is hé... Daar doet ze zelf ook niet om, ze heeft er ook niet om gevraagd en het is voor haar heus nog minder prettig dan voor je zus en co natuurlijk...

Dat zegt Denise toch ook niet of lees ik wat anders dan jij? :o?

Lastig Denise ik snap dat je zus een uitlaatklep zoekt, maar je kunt best zeggen dat je het af en toe gewoon even niet wil horen.

Die spanning is een trauma response. Mijn vader heeft op zijn 45ste een herseninfarct gehad, dus nu als er iemand ziek is, of als er spanningen zijn oid, schiet ik gelijk in de stress. Vind dat ik wel voor mijn zus open moet staan om dat te kunnen bespreken, we zijn op elkaar aangewezen natuurlijk. Maar ik kan het een keer op een neutraal moment overleggen.

LG, we nemen het haar niet kwalijk dat ze is veranderd, maar dat praat haar gedrag nog niet goed. Ze gaat gelukkig komende week naar de psycholoog. Dat is al jaren niet overbodig. Hoop dat ze er flink wat aan heeft.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 22:13

Bespreken tussen jullie is zeker goed en bewonderenswaardig dat je er nog open voor blijft staan hoe moeilijk dat ook voor je is.
Ik gaf alleen als tip aan dat dat niet altijd zo hoeft te zijn en dat kun je ook aangeven. Bijvoorbeeld niet in het weekend ofzo ik noem maar wat, omdat dat dagen zijn om vooral te kunnen ontspannen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-25 22:32

Ja, die insteek had ik ook. Niet 's avonds in het weekend. Moet sowieso wat vaker met haar wat ondernemen, zonder man en kinderen. Ik zit momenteel teveel thuis in mijn eigen kop, en kom niet aan sporten toe door die enkel. Heb ondertussen wel een afspraak gemaakt met een vriendin om een bak koffie te doen.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 00:02

Schijt schijt schijt ziggo.

Krijgt zonder aanvragen nieuwe modem toegestuurd met mededeling dat oude na 2 weken ermee stopt. Installeer je hem, gooit ie om de 5 minuten internet eruit

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 00:38

Ik wil slapen maar m'n boven buren hebben harde muziek opstaan...

Zit al een half uur met mezelf te dubben of ik naar boven loop, of dat ik toch maar langer afwacht en hopelijk in slaap val.
Afwachten zou ik normaal doen. Alleen heb ik redelijk vaak overlast van hun, dus moet eigenlijk wel een keertje kenbaar maken dat ik ze bijna elke dag hoor. Zou niet eens weten wie er wonen, ze hebben zich niet voorgesteld toen ze er kwamen wonen en komen niet op de vve vergaderingen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 01:44

Wakker door een helikopter die maar rondjes blijft vliegen. Ik weet niet wie of wat ze zoeken maar ze waren toen dochter naar bed ging ook al rondjes aan het vliegen. (Rond 19.30 uur) En nu dus weer. Wat een pokkeherrie.

Edit: Lees net dat er een 80 jarige man vermist is -O- hoop dat ze hem snel vinden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 08:55

Uiteindelijk nog in stilte kunnen slapen Wyoming?

—-

Ik ben moe en overprikkeld van de familiedag gisteren. Maar het valt me nog mee. Het lukt me denk ik nog om m’n huis een beetje schoon te maken en dat had ik niet verwacht. :)

Wel jammer van de hoofdpijn. :P

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 09:39

chanicha schreef:
Siggislief schreef:
Ik heb standaard in mijn telefoon (S23) (in het stukje waar ook je zaklamp staat) een QR code scan staan.

Zie ik nu voor het eerst :')

Ik ook. _O-

Ik deed het altijd via de camera. :+

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 09:59

koud ineens... was net weer aan de warmte gewend, nu regen en wind. Laat de herfst dan ook maar echt beginnen.

mijn kinderen hebben ook boekjes meegekregen voor de grote clubactie, maar daar doen we niets mee, ik hou niet van dat gebedel aan de deuren. Ik steun de club wel via clubsupport, en als ze niet uitkomen mogen ze prima de contributie wat verhogen, maar val daar verder niemand mee lastig. Mijn mening.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 10:07

juval schreef:
koud ineens... was net weer aan de warmte gewend, nu regen en wind. Laat de herfst dan ook maar echt beginnen.

mijn kinderen hebben ook boekjes meegekregen voor de grote clubactie, maar daar doen we niets mee, ik hou niet van dat gebedel aan de deuren. Ik steun de club wel via clubsupport, en als ze niet uitkomen mogen ze prima de contributie wat verhogen, maar val daar verder niemand mee lastig. Mijn mening.

Ook mijn mening….

Hier komen ze ook aan de deur met potgrond / droge worst enzzzz en dan koop je het maar omdat je de kinderen kent maar kom je daar om te verkopen zijn ze niet thuis :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 10:07

Ik vind het heel leuk voor de buren dat ze een familiereünie houden,
maar laat iedereen gewoon normaal hun auto parkeren in een parkeervak.

Een van de familie leden zet zijn/haar auto voor de garage
en vertikt het om 5 stappen te zetten waar nog een parkeervak vrij is.

Ben ook wel blij dat het niet zo warm is vandaag, dan gaan ze namelijk ook niet in de tuin zitten. :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 10:16

juval schreef:

Eens, hier ook maar toen zei de leiding dat er werd verwacht om toch wel minimaal 4 loten te verkopen. Die kocht ik dan zelf. Klaar.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 10:18

Door het koude weer hangt er weer de halve week nat beddengoed m’n huis. Het is gewoon 20 graden in huis maar ja.

Droger past eigenlijk niet goed maar begin toch te twijfelen. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-25 10:22

MarlindeRooz schreef:
Door het koude weer hangt er weer de halve week nat beddengoed m’n huis. Het is gewoon 20 graden in huis maar ja.

Kun je niet stapelen?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 10:23

MarlindeRooz schreef:

Hoezen bedoel je? Die doen we altijd in de droger. Blijft dat te lang nat gaat het stinken..

Qua verkoop aan deuren: ik kocht alleen als ik de kinderen kende. Maar zelfs dan niet altijd. Mijn eigen kinderen hoefden er niet mee te lopen, zie het ook als gebedel. Meer mensen houden er niet van dan dat ze het leuk vinden dat er kinderen ‘verplicht’ iets moeten verkopen aan de deur..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 10:27

Molton, dekbedovertrek en hoeslaken. Maar ik heb nu dus geen droger.

Maar ze hangen altijd over m’n deuren dus m’n huis zit er uit als een wasserette. :+

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 10:32

MarlindeRooz schreef:
Molton, dekbedovertrek en hoeslaken. Maar ik heb nu dus geen droger.

Maar ze hangen altijd over m’n deuren dus m’n huis zit er uit als een wasserette. :+

heb je een ventilator? wasgoed droogt sneller als je die er een tijdje op laat waaien.