Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Wordt zo ongelofelijk moe van het feit dat ik momenteel geen kloot te doen heb op het werk. Kan je donder op zeggen dat het binnenkort weer raak is met een bak aan werk, maar goed, alles beter dan maar een beetje uit mijn neus zitten vreten. Vandaag heel de dag niks gedaan. Enkel hier en daar een mail beantwoord
denisesilver schreef:Wordt zo ongelofelijk moe van het feit dat ik momenteel geen kloot te doen heb op het werk. Kan je donder op zeggen dat het binnenkort weer raak is met een bak aan werk, maar goed, alles beter dan maar een beetje uit mijn neus zitten vreten. Vandaag heel de dag niks gedaan. Enkel hier en daar een mail beantwoord
marleen_88 schreef:Ons toilet is verstopt, we waren net beiden geweest... Nu staat hij tot de rand vol.![]()
Tussen 19u en 22u komt de loodgieter van spoedservice.
Suzanne F. schreef:marleen_88 schreef:Ons toilet is verstopt, we waren net beiden geweest... Nu staat hij tot de rand vol.![]()
Oh bah dat lijkt me zo erg
juval schreef:marleen_88 schreef:Ons toilet is verstopt, we waren net beiden geweest... Nu staat hij tot de rand vol.![]()
oef, dat hadden wij gister (altijd op zondag natuurlijk)... ik ben zelf in de weer geweest met een veer erdoorheen frutten, en uiteindelijk liep die weer door gelukkig.
sterkte/succes!
chanicha schreef:Een oud collega die bij zo’n bedrijf heeft gewerkt zei dat ik dan een oude handdoek in de hals moet proppen, beethouden en doortrekken![]()
Zo ontstaat er een vacuüm in de riolering, hielp bij mij gelukkig heel goed en bij mijn dochter ook!
marleen_88 schreef:Ons toilet is verstopt, we waren net beiden geweest... Nu staat hij tot de rand vol.![]()