Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Siggislief schreef:Las net ergens dat er al 1000 km aan file staat hier in Nederland...
En allemaal naar kantoor op dinsdag.
Ik ga tegenwoordig de maandag en de woensdag, dat is prima te doen. Op dinsdag naar kantoor kan alleen als je tegen 10 uur/half 11 vertrekt en om 15 uur weer richting huis gaat.
Schuur_ schreef:Ik snap je helemaal. Heb ook net een nieuwe baan en ben echt zo klaar met de oude dat ik ook echt met spanning op de reacties zat te wachten. Maar persoonlijk zou ik wachten tot vrijdag en de spanning ff voor jezelf houden. In de loop van de week is een aardig ruim begrip.Ik heb vorige week gesolliciteerd en telefoon gekregen met een informele mededeling dat ik de baan heb. in de loop van deze week krijg ik de officiele mededeling en papierwerk maar ik heb nog niks gehoord. Ik zit er wel echt op te wachten zeg maar en dat duurt lang....
Heb me nu voorgenomen als ik morgen om 16u nog niks heb gehoord zelf even te bellen maar geen idee of dat te dwingend is of niet.
Polarize schreef:Mijn broer werkt in Groningen (wonen zelf in zuiden van Friesland) dus ik vond het ook aardig spannend dat hij dat hele eind moestnu zullen dr snelwegen wel aardig meevallen, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in de medeweggebruikers
DuoPenotti schreef:Agradi
"We hebben goed nieuws! Product Covalliero Springschoenen Protecto Zwart XXXFull is weer beschikbaar!
Bestel direct"
Druk je op bestellen.
deze maat is tijdelijk niet leverbaar
DuoPenotti schreef:imaudy schreef:
Ze hebben de mail aan meerdere mensen gestuurd en ze zijn nu al op?
Denk van niet. Gaat daar iets fout in het systeem vermoed ik.
Want ze hebben hem uiteindelijk 3 keer verstuurd.
De eerste keer drukte ik pas op bestellen na een uur. En had toen dezelfde gedachte als jij.
Maar de andere keren direct. Maar toen ook geen te krijgen.
edit
En door tip van lieve bokker die ze nu wel in het mandje kon doen weer gekeken.
En ja hier nu ook. En dus besteld.
Nu hopen dat het past
Citaat:Let op! Eén of meerdere artikelen van je bestelling is/zijn niet op voorraad. De bestelling wordt uitgeleverd als de complete bestelling voorradig is. De verwachte verzenddatum is een indicatie en kan nog worden bijgesteld.
Enzo_Ollie schreef:ik werk vanuit leverancierskant met ze en ze hebben ook besloten om nu gewoon tegen mensen te zeggen dat ons merk de klacht niet gegrond vindt/buiten garantie valt terwijl ze ons nooit gevraagd hebben en het zeker wel onder de garantie valt
Polarize schreef:Ik kreeg vandaag bijna een boodschappenkratje tegen mn kop gegooid door een boze klantze besloot om het ding maar gewoon een paar keer flink hard op de balie te klappen ipv te gooien, maar ze had m wel echt even vast dat ik dacht van die komt mijn kant op gevlogen
Cambionn schreef:Schuur_ schreef:Ik snap je helemaal. Heb ook net een nieuwe baan en ben echt zo klaar met de oude dat ik ook echt met spanning op de reacties zat te wachten. Maar persoonlijk zou ik wachten tot vrijdag en de spanning ff voor jezelf houden. In de loop van de week is een aardig ruim begrip.Ik heb vorige week gesolliciteerd en telefoon gekregen met een informele mededeling dat ik de baan heb. in de loop van deze week krijg ik de officiele mededeling en papierwerk maar ik heb nog niks gehoord. Ik zit er wel echt op te wachten zeg maar en dat duurt lang....
Heb me nu voorgenomen als ik morgen om 16u nog niks heb gehoord zelf even te bellen maar geen idee of dat te dwingend is of niet.
Heeft het haast, bijv ivm opzeggen huidige baan? Dan zou ik wel eerder ff contact zoeken en duidelijk uitleggen waarom je dat doet, zodat ze weten dat er een reden is en je niet pushed. Ik zou dit persoonlijk echter eerder al aangegeven hebben als dat het geval is.
Enzo_Ollie schreef:ik werk vanuit leverancierskant met ze en ze hebben ook besloten om nu gewoon tegen mensen te zeggen dat ons merk de klacht niet gegrond vindt/buiten garantie valt terwijl ze ons nooit gevraagd hebben en het zeker wel onder de garantie valt
xPabloBokt schreef:Polarize schreef:Ik kreeg vandaag bijna een boodschappenkratje tegen mn kop gegooid door een boze klantze besloot om het ding maar gewoon een paar keer flink hard op de balie te klappen ipv te gooien, maar ze had m wel echt even vast dat ik dacht van die komt mijn kant op gevlogen
Wtf heeft jouw winkel voor klanten