Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saskiaojan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 14:39

Aan het feit dat iedereen doet alsof we nooit eerder winter hebben gehad en niet meer de straat op durven met dit beetje sneeuw en wat gladheid. Zelfs onze terugkom avond vd cursus is afgezegd eh verplaatst….

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 15:27

Nou, precies. Over 10 minuten ga ik de deur uit voor een uitvaart. Ja, natuurlijk ga ik. Gekkigheid zeg

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 15:28

Suzanne F. schreef:
Siggislief schreef:
Las net ergens dat er al 1000 km aan file staat hier in Nederland...

En allemaal naar kantoor op dinsdag.
Ik ga tegenwoordig de maandag en de woensdag, dat is prima te doen. Op dinsdag naar kantoor kan alleen als je tegen 10 uur/half 11 vertrekt en om 15 uur weer richting huis gaat.

Al vaker geopperd bij mijn team om de teammeetings op een andere dag dan dinsdag te doen. Maar omdat inmiddels heel NL draait op Di-Do, zijn de andere dagen alweer bezet met vrije dagen, kinderdagen, moeilijke dagen en ga zo maar door.... Dus we moeten op Di naar kantoor. Gelukkig maar 1x in de maand, maar ik ben altijd gelijk weer voor ene maand genezen van het reizen -O-

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 15:34

Pc werkt niet
Lader laptop kwijt

Gvdm

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 15:51

vanochtend goed op m'n plaat gegaan, fiets gelukkig nog heel. Nog steeds last van m'n linker bovenbeen en heup, dat ga ik wel voelen morgen -O- . Enkels doen ook weer pijn :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 15:57

Longfunctie weer een beetje minder.

Zou fijn zijn als daar toch ook weer een stijgende lijn in zou komen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 16:11

Ik heb vorige week gesolliciteerd en telefoon gekregen met een informele mededeling dat ik de baan heb. in de loop van deze week krijg ik de officiele mededeling en papierwerk maar ik heb nog niks gehoord. Ik zit er wel echt op te wachten zeg maar en dat duurt lang....

Heb me nu voorgenomen als ik morgen om 16u nog niks heb gehoord zelf even te bellen maar geen idee of dat te dwingend is of niet.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 16:23

Politie maar gebeld. Ze waren weer eens (flink wat) vuurwerk aan het afsteken en klonk alsof ze prullenbakken ofzo aan het opblazen waren. Handhaving rijdt gelukkig langs maar zag al niemand meer in de buurt waar het vandaan leek te komen .. als ze nou toch eens gepakt werden hè.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 16:29

He-le-maal gaar gewerkt. Morgen ben ik gelukkig van plan alles in te leveren en dan hoef ik alleen nog te stressen over mijn cijfer en verdediging :D

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 16:30

Schuur_ schreef:
Ik heb vorige week gesolliciteerd en telefoon gekregen met een informele mededeling dat ik de baan heb. in de loop van deze week krijg ik de officiele mededeling en papierwerk maar ik heb nog niks gehoord. Ik zit er wel echt op te wachten zeg maar en dat duurt lang....

Heb me nu voorgenomen als ik morgen om 16u nog niks heb gehoord zelf even te bellen maar geen idee of dat te dwingend is of niet.
Ik snap je helemaal. Heb ook net een nieuwe baan en ben echt zo klaar met de oude dat ik ook echt met spanning op de reacties zat te wachten. Maar persoonlijk zou ik wachten tot vrijdag en de spanning ff voor jezelf houden. In de loop van de week is een aardig ruim begrip.

Heeft het haast, bijv ivm opzeggen huidige baan? Dan zou ik wel eerder ff contact zoeken en duidelijk uitleggen waarom je dat doet, zodat ze weten dat er een reden is en je niet pushed. Ik zou dit persoonlijk echter eerder al aangegeven hebben als dat het geval is.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-24 16:53

Oh hier wat dat betreft ook wel een ergernis.. ik start 29 januari met stage maar heb mijn contract nog niet -O-

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 16:56

Polarize schreef:
Mijn broer werkt in Groningen (wonen zelf in zuiden van Friesland) dus ik vond het ook aardig spannend dat hij dat hele eind moest :') nu zullen dr snelwegen wel aardig meevallen, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in de medeweggebruikers

Was niks aan de hand ben zelf van Ferwert naar Groningen gereden geen enkele gladde weg tegen gekomen

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 17:12

DuoPenotti schreef:
Agradi
"We hebben goed nieuws! Product Covalliero Springschoenen Protecto Zwart XXXFull is weer beschikbaar!

Bestel direct"

Druk je op bestellen.

deze maat is tijdelijk niet leverbaar

-O-

DuoPenotti schreef:
imaudy schreef:

Ze hebben de mail aan meerdere mensen gestuurd en ze zijn nu al op?

Denk van niet. Gaat daar iets fout in het systeem vermoed ik.
Want ze hebben hem uiteindelijk 3 keer verstuurd.
De eerste keer drukte ik pas op bestellen na een uur. En had toen dezelfde gedachte als jij.
Maar de andere keren direct. Maar toen ook geen te krijgen.

edit
En door tip van lieve bokker die ze nu wel in het mandje kon doen weer gekeken.
En ja hier nu ook. En dus besteld.
Nu hopen dat het past

Waarom krijg ik toch geen mail dat het verzonden is?
Daarom:
Citaat:
Let op! Eén of meerdere artikelen van je bestelling is/zijn niet op voorraad. De bestelling wordt uitgeleverd als de complete bestelling voorradig is. De verwachte verzenddatum is een indicatie en kan nog worden bijgesteld.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 17:14

Urgh irritant DP.
Agradi is echt niet fijn

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 17:17

Nee echt niet.
het is dat ze zoveel hebben, vaak voor een mooie prijs. Want voor de service hoef je het niet te doen.

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 17:26

ik werk vanuit leverancierskant met ze en ze hebben ook besloten om nu gewoon tegen mensen te zeggen dat ons merk de klacht niet gegrond vindt/buiten garantie valt terwijl ze ons nooit gevraagd hebben en het zeker wel onder de garantie valt :+

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 17:35

Enzo_Ollie schreef:
ik werk vanuit leverancierskant met ze en ze hebben ook besloten om nu gewoon tegen mensen te zeggen dat ons merk de klacht niet gegrond vindt/buiten garantie valt terwijl ze ons nooit gevraagd hebben en het zeker wel onder de garantie valt :+

8)7
Dat is schandalig!

En jullie een slechte naam krijgen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 18:46

Ik erger er aan dat de tijd zo snel gaat, volgens mij was het net nog 9u in de ochtend.. _O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 19:01

Ik kreeg vandaag bijna een boodschappenkratje tegen mn kop gegooid door een boze klant :D ze besloot om het ding maar gewoon een paar keer flink hard op de balie te klappen ipv te gooien, maar ze had m wel echt even vast dat ik dacht van die komt mijn kant op gevlogen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-24 19:19

Polarize schreef:
Ik kreeg vandaag bijna een boodschappenkratje tegen mn kop gegooid door een boze klant :D ze besloot om het ding maar gewoon een paar keer flink hard op de balie te klappen ipv te gooien, maar ze had m wel echt even vast dat ik dacht van die komt mijn kant op gevlogen

Wtf heeft jouw winkel voor klanten :')

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 19:31

Cambionn schreef:
Schuur_ schreef:

Ik snap je helemaal. Heb ook net een nieuwe baan en ben echt zo klaar met de oude dat ik ook echt met spanning op de reacties zat te wachten. Maar persoonlijk zou ik wachten tot vrijdag en de spanning ff voor jezelf houden. In de loop van de week is een aardig ruim begrip.

Heeft het haast, bijv ivm opzeggen huidige baan? Dan zou ik wel eerder ff contact zoeken en duidelijk uitleggen waarom je dat doet, zodat ze weten dat er een reden is en je niet pushed. Ik zou dit persoonlijk echter eerder al aangegeven hebben als dat het geval is.

Klopt Cambion, heb voor mezelf ook al besloten dat ik echt ga wachten tot vrijdagmiddag. Ik ben sinds een paar weken zonder werk dus opzeg is niet van toepassing maar ik zit gewoon op hete kolen omdat ik er zoveel zin in heb :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 19:35

Van die schijt irritante jochies die sneeuwballen op auto's gooien. Niet van afstandje, maar precies in de bocht gaan staan in de berm en echt van 1,5 meter maximaal op vooruit gooien dus. En niet een losse sneeuwbal, of het wad een ijsbal of ze hadden er steentjes in gedaan.
Ook geen rustige weg in woonwijk ofzo, maar drukke doorgaande weg. Als er iemand zou schrikken was er een ongeluk of werden ze zelf aangereden...

Echt, waar zijn die ouders? Ik heb dat vroeger nooit gedaan, mijn ouders waren heel duidelijk dat dat een no go was.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 19:38

Enzo_Ollie schreef:

Oei!

Ik bestel bij agradi maat cob en maat mini shet. Full gaat veel harder denk en daardoor sneller niet op voorraad. Ik heb er denk ik zo'n 10x besteld en tot nu toe steeds goed en meestal ook snel.

Epplejeck had en keer een borstel er niet bij zitten. Krijg je als reactie: nou hij had er wel bij moeten zitten. Heb het geld wel teruggekregen, maar toch. Ik snap best dat mensen dat verzinnen, maar het was sowieso maar een paar euro op een veel groter bedrag.
Verder heb ik ook wel eens een erg goede ervaring met ze gehad.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 19:47

O wow Polarize, pittig omdat mee te maken in een supermarkt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 19:53

xPabloBokt schreef:
Polarize schreef:

Wtf heeft jouw winkel voor klanten :')

Hele kinderachtige klanten die niet kunnen luisteren?? :')

Mevrouw had boodschappen laten bezorgen, en dat gaat niet via ons maar direct via ah.nl, wij hebben daar niks mee te maken. Ze had nog een kratje ofzo en die wou ze bij ons inleveren, maar omdat dat bezorgen niet via onze winkel gaat kunnen wij daar niks mee. Dat wou mevrouw niet accepteren.

Ik heb geen idee of t wel kan in andere Albert heijns, maar de winkel waar ik werk is franchise, dus het gaat bij ons soms iets anders.

De teamleider stond ook klaar om in te springen als het te erg werd hoor, maar ik heb -zolang de klant tegenover me staat- echt 0 emoties en laat alles gewoon over me heen komen. Ene oor in, andere oor uit, half uurtje later was ik het alweer bijna vergeten :')