Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 00:45

Dat een goed bedoelt verjaardagskaartje helemaal geëscaleerd is in geen contact meer willen en overal verwijderd zijn.

Op dit moment ben ik zo boos en zit ik zo hoog in mijn emoties dat ik dan gelijk alles kapot wil maken. Want een half jaar kunnen doen alsof er niks aan de hand is en met een kaartje is alles ineens mijn schuld? Hier is het laatste woord nog niet over gesproken. Het liefste wil ik gewoon even tegen hem schreeuwen. Eerst even 2 dagen adem halen en dan kijken of ik dit uitgesproken wil hebben. Want dat ik de overhand heb is wel duidelijk. Maar dan wordt het handelen uit emoties..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 00:48

Dropneus95 schreef:
Dat een goed bedoelt verjaardagskaartje helemaal geëscaleerd is in geen contact meer willen en overal verwijderd zijn.

Op dit moment ben ik zo boos en zit ik zo hoog in mijn emoties dat ik dan gelijk alles kapot wil maken. Want een half jaar kunnen doen alsof er niks aan de hand is en met een kaartje is alles ineens mijn schuld? Hier is het laatste woord nog niet over gesproken. Het liefste wil ik gewoon even tegen hem schreeuwen. Eerst even 2 dagen adem halen en dan kijken of ik dit uitgesproken wil hebben. Want dat ik de overhand heb is wel duidelijk. Maar dan wordt het handelen uit emoties..

Nah daar doe je dan je best voor.... sommige mensen zijn gewoon niet te begrijpen.

Al heb ik ook eens een vriendschap vergooit met een brief wat niet gewaardeerd werd omdat ik mijn gevoel uitsprak over iets

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 01:08

Zebrastreep schreef:
Dropneus95 schreef:
Knip

Nah daar doe je dan je best voor.... sommige mensen zijn gewoon niet te begrijpen.

Al heb ik ook eens een vriendschap vergooit met een brief wat niet gewaardeerd werd omdat ik mijn gevoel uitsprak over iets

Laten we vooropstellen dat ik mij besef dat ik nu wel bokt over mij heen kan krijgen omdat ik het verhaal even kwijt moet, maar gevoel zet je niet zomaar uit. Daarom is dit alles ook gebeurd...

Ja er zijn tussen ons wel dingen gebeurd die nooit hadden mogen gebeuren hoor. Meerdere keren zelfs. We hebben alles gedaan wat God verboden heeft in dit geval. Laten we het zo zeggen. Dit is al een half jaar aan de gang. Ik was zijn geheim en ja van beide kanten waren er gevoelens, er was alleen nog een extra probleem in een extra persoon. Zij heeft nooit mijn naam gehoord en is hem geflipt nadat hij een kaartje heeft gekregen van iemand die zij niet kent. Nee ik heb deze niet gestuurd om hun relatie dwars te zitten, het was gewoon goed bedoelt omdat ik weet dat ik zijn verjaardag toch niet met hem kon vieren. Blijkbaar rommelde er al wat en heeft zij appjes gelezen tussen ons, waardoor dit de druppel was? Maar dat wist ik dus niet. Als hij gewoon gecommuniceerd had en had gezegd joh het is leuk geweest, maar ik wil dit niet meer dan had ik daar meer vrede mee gehad dan nu. Nu heeft hij zo hard gereageerd dat ik denk, weet je stik er lekker in. Ik zit zo hoog in mijn emoties en Ik heb alle boze scenario's al in mijn hoofd afgespeeld, zelfs degene waarbij ik haar alles vertel :') ja ik vind dat we dit moeten uitpraten als volwassene, maar ik moet ook de eer aan mijzelf houden en hierna gewoon weg kunnen lopen..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 04:13

Volgende week kan ik eindelijk bij mijn tandarts terecht om een gaatje te laten vullen (2 maanden op moeten wachten)... Staking streekvervoer, ik kan er niet eens in de buurt komen. Top. Kan ik weer 2 maanden wachten, hopen dat het gaatje niet uit de hand loopt en er dan ineens een wortelkanaalbehandeling nodig is in plaats van een simpele vulling.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 04:46

Wakker en ik moet gewoon werken morgen :roll:

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 07:13

Ik heb ineens overal constant spierpijn terwijl ik geen gekke dingen doe.
Na een dag is het weer weg, en elke ochtend zit het weer ergens anders? >;)

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 07:31

Al een aantal nachten oftewel wakker gelegen (paar uur aan een stuk) oftewel niet aaneengesloten maar wel heel vaak wakker geweest door de meest vreemde maar intense dromen. Zombie modus aan. Hulde aan ADHD -O-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 08:10

Dropneus95 schreef:
]
Laten we vooropstellen dat ik mij besef dat ik nu wel bokt over mij heen kan krijgen omdat ik het verhaal even kwijt moet, maar gevoel zet je niet zomaar uit. Daarom is dit alles ook gebeurd...

Ja er zijn tussen ons wel dingen gebeurd die nooit hadden mogen gebeuren hoor. Meerdere keren zelfs. We hebben alles gedaan wat God verboden heeft in dit geval. Laten we het zo zeggen. Dit is al een half jaar aan de gang. Ik was zijn geheim en ja van beide kanten waren er gevoelens, er was alleen nog een extra probleem in een extra persoon. Zij heeft nooit mijn naam gehoord en is hem geflipt nadat hij een kaartje heeft gekregen van iemand die zij niet kent. Nee ik heb deze niet gestuurd om hun relatie dwars te zitten, het was gewoon goed bedoelt omdat ik weet dat ik zijn verjaardag toch niet met hem kon vieren. Blijkbaar rommelde er al wat en heeft zij appjes gelezen tussen ons, waardoor dit de druppel was? Maar dat wist ik dus niet. Als hij gewoon gecommuniceerd had en had gezegd joh het is leuk geweest, maar ik wil dit niet meer dan had ik daar meer vrede mee gehad dan nu. Nu heeft hij zo hard gereageerd dat ik denk, weet je stik er lekker in. Ik zit zo hoog in mijn emoties en Ik heb alle boze scenario's al in mijn hoofd afgespeeld, zelfs degene waarbij ik haar alles vertel :') ja ik vind dat we dit moeten uitpraten als volwassene, maar ik moet ook de eer aan mijzelf houden en hierna gewoon weg kunnen lopen..

Het is poedersuiker maar ook gewoon niet echt een strakke move om een kaart te sturen naar het huis waar hij en zijn partner woont. Dan lijkt het net alsof je wilt dat de situatie springt. Je weet niet wat er daar speelt en of hij jouw naam nooit heeft genoemd.

Verder is elke breakup dikke kaka. Ookal is het een 'foute' maar meid, ga verder zonder hem. Het is het echt niet waard om je tijd en energie te verspillen aan iemand die niet hetzelfde voor jou doet. Je bent iemand zijn geheim en op een halfjaar zijn er geen stappen gezet om met jou verder te gaan? Nu de situatie is gesprongen is hij boos op jou in plaats van zijn spullen te pakken? Even flinke huilbui, fiks kwaad worden en je dan bedenken dat jij meer waard bent dan een geheimpje zijn.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 08:11

Schuur_ schreef:
Dropneus95 schreef:
]

Het is poedersuiker maar ook gewoon niet echt een strakke move om een kaart te sturen naar het huis waar hij en zijn partner wonen. Dan lijkt het net alsof je wilt dat de situatie springt. Je weet niet wat er daar speelt en of hij jouw naam nooit heeft genoemd.

Verder is elke breakup dikke kaka. Ookal is het een 'foute' maar meid, ga verder zonder hem. Het is het echt niet waard om je tijd en energie te verspillen aan iemand die niet hetzelfde voor jou doet. Je bent iemand zijn geheim en op een halfjaar zijn er geen stappen gezet om met jou verder te gaan? Nu de situatie is gesprongen is hij boos op jou in plaats van zijn spullen te pakken? Even flinke huilbui, fiks kwaad worden en je dan bedenken dat jij meer waard bent dan een geheimpje zijn.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 08:58

Mensen die in een drukke trein al hun hebben en houden zo breed mogelijk uitstallen en dan 3 kwartier doen over alles weer opruimen als iemand er wil gaan zitten. Hou je zooi bij je Thea, je bent hier niet alleen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 09:04

Dropneus
Een vent die vreemd gaat. Dit al een half jaar stiekem doet en dus zijn relatie niet beëindigd en dat duidelijk ook niet van plan is. Hoogstens met leugens naar jou toe dat wel te willen.

Laat gaan laat gaan.
Mocht zijn vrouw nu doordat het geheim uit is gekomen willen scheiden en hij komt met hangende pootjes bij jou. Met leugens dat hij van je houd. Laat gaan.

Want jij gaat de volgende vrouw zijn die hij bedriegt.
Zoals hij gelogen heeft tegen zijn vrouw, tegen jou dat hij uit elkaar zou gaan. Zo'n leugenaar stopt niet.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 09:04

Dropneus95 schreef:
Ik was zijn geheim en ja van beide kanten waren er gevoelens, er was alleen nog een extra probleem in een extra persoon.

Met alle respect, jij was de extra persoon.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 09:10

iirrssjjee schreef:
Zit in Center Parcs. Ging zwemmen met zoontje en ging dus in een familiehokje omkleden, nergens een aankleedtafel/plank te vinden.... enige verschil met de gewone hokjes was dus het formaat... Nou fijn! Moest ik dus helemaal naar het zwembad lopen, met alle zooi, en daar was een aankleedkussen. Het is maar goed dat mijn moeder mee was, anders had ik zelf niet kunnen omkleden. Ik ga mn kind toch echt niet op de grond leggen :+

Ik weet niet waar je bent maar mijn ervaringen met center parcs is juist dat er genoeg zulke hokjes zijn

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 09:16

Eapy schreef:
Dropneus95 schreef:
Ik was zijn geheim en ja van beide kanten waren er gevoelens, er was alleen nog een extra probleem in een extra persoon.

Met alle respect, jij was de extra persoon.

Nou, dit idd :+.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 09:28

Dropneus95 schreef:

Ach ja, 'Wat gij niet wil dat U geschied, doe dat ook een ander niet'. Zoals jij je voelt, zal zijn partner zich nu waarschijnlijk ook voelen.
Hij en jij waren gewoon niet goed bezig, laat het een les zijn voor de toekomst.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 09:46

Captain schreef:
Mensen die in een drukke trein al hun hebben en houden zo breed mogelijk uitstallen en dan 3 kwartier doen over alles weer opruimen als iemand er wil gaan zitten. Hou je zooi bij je Thea, je bent hier niet alleen.

Zo herkenbaar, in mijn geval een Theo(ipv Thea). Elke dag weer legt meneer zijn laptop naast hem op de bank. Vandaag was het afgelopen. Toevallig samen met een heel grote stoere Amsterdammer stonden we te kijken naar die laptop op de bank, terwijl er nog 1 plek echt leeg was. 'Gaat U maar zitten meneer ' krijg ik te horen van Amsterdammer(wat een ongekende beleefdheid).
Laptop Theo kijkt het aan en laat laptop liggen, Amsterdammer draait zijn kont naar de laptop plek en laat zich langzaam zakken richting laptop. :o
In een flits graait Laptop Theo zijn bezit van de bank en loopt mopperend weg *\o/* . Amsterdammer knipoogt en zegt: lichaamstaal doet wonderen!
Mijn ochtend was weer goed.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 09:52

DuoPenotti schreef:
Dropneus
Een vent die vreemd gaat. Dit al een half jaar stiekem doet en dus zijn relatie niet beëindigd en dat duidelijk ook niet van plan is. Hoogstens met leugens naar jou toe dat wel te willen.

Laat gaan laat gaan.
Mocht zijn vrouw nu doordat het geheim uit is gekomen willen scheiden en hij komt met hangende pootjes bij jou. Met leugens dat hij van je houd. Laat gaan.

Zoals hij gelogen heeft tegen zijn vrouw, tegen jou dat hij uit elkaar zou gaan. Zo'n leugenaar stopt niet.

How you get them is how you lose them…

Een van de gevalletjes waar theorie (“het mag niet!”) en praktijk heel ver uit elkaar liggen.
Geen verwijten hier dropneus, je kan me pben als je t wil

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 10:23

Ik kan wel janken, treinen rijden niet en ik kom zo dus te laat op school.
Mijn zwager schiet niet op door mijn zus dus al gaan we met de auto gaan we dat ook niet redden -O- -O- -O- -O- wat een poedersuiker dag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 10:29

Alja schreef:
Urbanus schreef:

Stel je niet zo aan. Dingen lekker op jezelf betrekken en miepen over hoe andere mensen op elkaar reageren is gewoon niet nodig. Klaar.

Als jij weer eens gaat werken moet je eens denken aan de opleiding van politie agente.
Denk dat die pet jou echt goed gaat staan en dat je met je natuurlijke overwicht alles in goede banen kunt lijden.

En nee dit bedoel ik absoluut niet sarcastisch of onaardig maar ik denk echt dat het een job is die bij je past.
Mocht ik het verkeerd hebben,sorry

_O- nee joh, ze zit nu veilig achter haar toetsenbord hè, dan kan je alles zeggen :+
Politieagent moet je niet onderschatten hoor, en daar moet je wel empathie voor kunnen hebben. ;)
Je bent echt laf Uranbus, iemand die normaal aangeeft het vervelend te vinden vanuit een hele lange eetprobleem geschiedenis en jij vind het normaal om zo te reageren. Je zal echt nooit veranderen. Zo walgelijk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 10:30

Ik schudde net een pak havermelk over het aanrecht heen omdat de dop niet dichtzat. :z

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 10:47

DuoPenotti schreef:
Dropneus

Laat gaan laat gaan.

Helemaal mee eens!!

Eenmaal een vreemdganger altijd een vreemdganger is een dooddoener misschien, maar heb twee maal van dichtbij gezien dat het dus echt klopt!

Sommigen krijgen er letterlijk geen genoeg van, dan gaat het vier jaar goed en na vier jaar beginnen ze weer. (Met schaduw accounts op verschillende social media, datingsites, weet ik veel. En met de hoop dat niemand er achter komt. :') echt zo jammer)

Jij bent beter waard dropneus! Echt waar! Geen geheime gedoe!

Eerlijk! Ik had hem keihard geghost!!

--------

Ik heb vannacht een bloedneus gehad. Voor het eerst in mijn leven.
Super stom.
Zit je daar een beetje in je pyjama een bloedneus te stoppen.
Na dertig minuten was ik er wel zat van en heb er een speciale tampon in geduwd. (Ideaal omdat anderen wel makkelijk een bloedneus krijgen. Nu zelf een nodig gehad.
Laatst bijgewerkt door maralyn op 31-01-23 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 10:53

AyDeeDee schreef:
_O- nee joh, ze zit nu veilig achter haar toetsenbord hè, dan kan je alles zeggen :+
Politieagent moet je niet onderschatten hoor, en daar moet je wel empathie voor kunnen hebben. ;)
Je bent echt laf Uranbus, iemand die normaal aangeeft het vervelend te vinden vanuit een hele lange eetprobleem geschiedenis en jij vind het normaal om zo te reageren. Je zal echt nooit veranderen. Zo walgelijk.

Jij ook een fijne dag ♡

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 10:55

Dat ik al kapot ben na het uitlaten van mijn hond...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 10:58

AyDeeDee schreef:
Alja schreef:
Als jij weer eens gaat werken moet je eens denken aan de opleiding van politie agente.
Denk dat die pet jou echt goed gaat staan en dat je met je natuurlijke overwicht alles in goede banen kunt lijden.

En nee dit bedoel ik absoluut niet sarcastisch of onaardig maar ik denk echt dat het een job is die bij je past.
Mocht ik het verkeerd hebben,sorry

Vind je dit zelf dan wel een normale reactie? Als je je zo ergert aan hoe mensen op elkaar reageren is deze reactie ook gewoon niet nuttig.

Daar erger ik me aan. :+
En dat de monteur wel een gedeelte opgelost heeft, maar het probleem toch weer begon vannacht. Dus weer vanaf 4 uur wakker
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 31-01-23 11:00, in het totaal 2 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 10:59

Gewoon temmen en negeren dames. Geen energie in zulke mensen stoppen.