Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moestuin schreef:Wat een soap wordt dit. Na 6 weken uit te zijn met mijn gescheurd ligament vandaag terug aan het werk. Krijg ik net telefoon dat ik eigenlijk niet mag werken. Ik moet eerst langs een geneesheer om mij terug ok te verklaren om te werken. Maar dat zijn ze dus vergeten. Dus nu ben ik aan het werk terwijl ik in theorie moet rusten want ik heb nog geen groen licht gekregen.
Urbanus schreef:Mijn kind geeft een feestje en blijkbaar moeten broertjes en zusjes mee als je iemand in het gezin uitnodigt?
Er is een max van 15 kinderen dus nee.
Lau schreef:Marocje schreef:Waarom geen Ibruprofen? Dat wordt normaal voorgeschreven bij verstandskies trekken. Kan je ook prima zelf halen overigens. Kleinere dosis dus wat meer nemen (600mg is wat meestal voorgeschreven wordt).
Omdat ik die niet mag slikken
Lau schreef:Marocje schreef:Waarom geen Ibruprofen? Dat wordt normaal voorgeschreven bij verstandskies trekken. Kan je ook prima zelf halen overigens. Kleinere dosis dus wat meer nemen (600mg is wat meestal voorgeschreven wordt).
Omdat ik die niet mag slikken
saskiaojan schreef:Mijn telefoon heeft sinds gisteravond geen service meer, vanmorgen half uur met kpn gebeld, tip; zoek een andere zendmast op en kijk of hij daar wel weer verbinding krijgt![]()
Moet maar even 25 km verderop gaan fietsen en als dat niet werkt moet ik weer bellen