Nicje87 schreef:Geen idee waarom mijn brein dacht dat dit de Franse vlag was.Danique_G schreef:Wie of wat is een Nicje?

In de categorie biecht: niet spectaculair, maar ook niet zo aardig, ben ik momenteel heel erg aan het genieten van het feit dat ik door de huisfotografe van het veilinghuis hier gevraagd ben om haar sidekick te worden, zodat ik langzaam wat van haar werkzaamheden kan overnemen.
Er zijn wat andere fotografen die al jaren als een stel aasgieren op klanten (i.e. de verkopers van de paarden) zitten te azen en elkaar in de haren vliegen en landje pik spelen buiten in de stallen. Ik woon hier net vier maanden en ik word doodleuk binnengeloodst bij het veilinghuis zelf door degene die bovenaan de voedselketen staat.

Kan wel weer terugkomen als jullie dat willen hoor...
En nee, negeren of vriendelijk proberen te zijn heeft geen zin, ze blijft net zo lang prikken en dreinen tot mensen reageren, om daarna dus te doen alsof ze eeeeecht niks bedoelde met die opmerkingen. Als je problemen hebt, zoek hulp, en ga niet als een klein kind zo schijnheilig lopen doen.