Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Appeltje_1 schreef:Zusje die iets heel geks met mijn laptop heeft gedaan. Alle letters zijn nu mini![]()
Echt super irritant
DuoPenotti schreef:Appeltje_1 schreef:Zusje die iets heel geks met mijn laptop heeft gedaan. Alle letters zijn nu mini![]()
Echt super irritant
Ctrl en + tegelijk indrukken een oplossing?
xPabloBokt schreef:Appeltje_1 schreef:Zusje die iets heel geks met mijn laptop heeft gedaan. Alle letters zijn nu mini![]()
Echt super irritant
Windows?
Start > Instellingen > Toegankelijkheid > Beeldscherm.
Kun je de lettergrootte aanpassen
Als het alleen in Chrome is: crtl + muiswiel rollen/inzoomen met twee vingers op je mouse pad.
oomens schreef:mystery1980 schreef:Pff vandaag een dame met 4 Kids op het zebrapad gaat uitgebreid met dan het ene dan het andere kind in gesprek. Waarop het ene kind terug gaat naar de overkant en opnieuw oversteekt waarna het volgende kind weer terug loopt en zo gaan ze allemaal de nodige keren heen en weer maar steeds komen ze niet met z'n vijven tegelijk aan 1 kant, heb er serieus langer dan 10 min gestaan
Pff wilde vandaag ook graag nog zelf aan andere dingen toekomen dan wachten tot er een paar koters met moeder zijn overgestoken.
https://m.youtube.com/watch?v=ho3IFJiBzrY
Mando schreef:Tja het is tegenwoordig niet meer of je het krijg maar wanneer.
2 jaar niets en nu ook positief.
Straks testen bij de GGD dus we gaan het zien.
Flying_Angel schreef:Een uitnodiging voor een verjaardag, 1 dag van tevoren. Morgen is *** jarig, jullie zijn natuurlijk welkom, maar we dachten dat jullie vast niet weer zouden komen naar ***.
Is een behoorlijk end rijden, maar dit voelt niet als uitnodiging?