Citaat:
Olejon, ik vind het zo erg dat de regering van leugens wordt beticht. Achteraf kun je een koe in zijn kont kijken, maar je zou er maar voor staan om die moeilijke beslissingen te nemen.
Ik las ook dat deze lockdown van horeca en winkels geen zin had omdat de cijfers nu ook oplopen. Hoe komt men daar nu bij? Hoe hoog zouden de cijfers zijn als deze maatregel niet genomen was? De ene keer doet de regering te veel volgens de miljoen "deskundige" dan weer te weinig, te laat of te vroeg...... tja zo kunnen ze het nooit goed doen.
Ik heb diep respect voor de regering, ook al ben ik het niet altijd met ze eens en kan ik het niet altijd volgen.
Nou, het hangt van leugens aan elkaar, bijvoorbeeld.
65% gevaccineerd was genoeg om immuniteit te krijgen, er is nu 85% gevaccineerd en nog niet genoeg
Coronabewijs zou geldig blijven ook zonder booster had hugo op 22 november nog op Twitter gezet. Nu verloopt het februari.
Bij de eerste prikken werd gezegd, we prikken ons met 2 prikken uit deze pandemie.
Vaccinatieplicht, zou nooit verplicht worden, nu word het niet uitgesloten.
Tijdje terug, heeft baudet, Rutte gevraagd of er ook samenwerking met het WEF, nee was niet waar. Blijkt nu ook wel anders.
En ga zo maar door