Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Misschien meer verdriet dan ergernis maar toch.
Mijn vader is onverwachts overleden op maandag. Ik had al geruime tijd, een jaar of 10, geen contact meer met hem maar hoorde nogal eens wat over hem via via. En nu is hij er niet meer. Ik heb ook echt wel goede herinneringen aan hem hoor maar de gevoelens zijn heel dubbel.
Ik erger mij eigenlijk aan mijzelf, dat ik niet goed weet hoe en wat nu. Moet ik de komende dagen wel gaan werken, of toch thuis blijven ook al kan ik niets doen? Ik werk in het onderwijs.
Omdat de situatie nogal complex is kunnen we de komende dagen nog niets doen zoals huis opruimen etc. de uitvaart is grotendeels geregeld dus er is waarschijnlijk weinig tot niks wat nog gedaan moet worden. Dus dan kan ik ook gaan werken denk ik dan, maar is dat wijsheid?
Zebrastreep schreef:Heeft bij mijn auto ook dik een jaar geduurd voordat ze pas de oorzaak van het schokken hadden ontdekt. Pas toen dacht mijn auto oh laat ik eens gebruik maken van de dashbord lampjes
Arethe schreef:Dat mensen zo egoïstisch zijn soms..
Mijn paard is in een sloot gevallen deze avond met mijn medeberijdster, de ander heeft op de weg staan seinen en roepen om hulp en iedereen reed door of stopte om te gaan filmen/foto’s te maken..![]()
Hij lijkt er goed vanaf gekomen te zijn en zij heeft niets. Morgen check van de dierenarts en de brandweer maar even een taart brengen om te bedanken voor hun hulp.
Arethe schreef:Arethe schreef:Dat mensen zo egoïstisch zijn soms..
Mijn paard is in een sloot gevallen deze avond met mijn medeberijdster, de ander heeft op de weg staan seinen en roepen om hulp en iedereen reed door of stopte om te gaan filmen/foto’s te maken..![]()
Hij lijkt er goed vanaf gekomen te zijn en zij heeft niets. Morgen check van de dierenarts en de brandweer maar even een taart brengen om te bedanken voor hun hulp.
Gelukkig was paard vandaag helemaal ok. Is gewassen, gecontroleerd door de dierenarts en bloed getrokken maar alles is dik in orde. Wel wat spierpijn maar dat is logisch. Zelf helemaal kapot nadat alle stress wegviel maar het is goed.
Valerie93 schreef:Dat ik mijn usb stick kwijt bent met mijn muziek voor in de auto...ik heb hem uit de auto gehaald en toen???? Geen ideee
Justme_Lisaa schreef:Dat ik sinds ik op mijn nieuwe baan zit, ik voor het eerst in m’n leven voor mezelf gekozen heb om te kijken of het mogelijk is om naar een andere afdeling te gaan, vanwege hoge werkdruk. Ik ben nu al bang om morgen naar m’n werk toe te gaan, want ze gaat het sowieso niet leuk vinden.
Stomme onzekerheid. Wil het liefst iedereen goed doen, maar mezelf helemaal vergeten. Kom ik voor mezelf op, word ik zo onzeker weer en bang..