Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 16:08

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 16:10

Amandavd schreef:
Misschien meer verdriet dan ergernis maar toch.

Mijn vader is onverwachts overleden op maandag. Ik had al geruime tijd, een jaar of 10, geen contact meer met hem maar hoorde nogal eens wat over hem via via. En nu is hij er niet meer. Ik heb ook echt wel goede herinneringen aan hem hoor maar de gevoelens zijn heel dubbel.

Ik erger mij eigenlijk aan mijzelf, dat ik niet goed weet hoe en wat nu. Moet ik de komende dagen wel gaan werken, of toch thuis blijven ook al kan ik niets doen? Ik werk in het onderwijs.
Omdat de situatie nogal complex is kunnen we de komende dagen nog niets doen zoals huis opruimen etc. de uitvaart is grotendeels geregeld dus er is waarschijnlijk weinig tot niks wat nog gedaan moet worden. Dus dan kan ik ook gaan werken denk ik dan, maar is dat wijsheid?

Wat lastig en verdrietig. Kan me voorstellen dat je nu vol conflicterende gevoelens zit. Wat wíl jij zelf, als je even niet denkt aan praktische zaken (werk moet invaller regelen e.d.). Als jij het fijn zit om thuis te blijven en tijd voor jezelf te hebben: doe dat. Je vader is overleden. Dat is groot en heftig. Dat je niets moet regelen, doet daar niet aan af.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 16:15

[***] schreef:
DuoPenotti schreef:
Misschien kun je een pagina van een site uitprinten met wat er giftig is voor honden?
Dan weet ze dat je het niet zelf verzint.

Al gedaan. Blijkbaar ben ik dan onaardig.

Dan kun je niets anders dan maar proberen het los te laten...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 16:17

Zebrastreep schreef:
Heeft bij mijn auto ook dik een jaar geduurd voordat ze pas de oorzaak van het schokken hadden ontdekt. Pas toen dacht mijn auto oh laat ik eens gebruik maken van de dashbord lampjes :')

Ik kan mijn eigen auto uitlezen gelukkig, dus storingen ben ik wel bekend mee. Heb ook gelukkig genoeg mensen met kennis in mijn omgeving (met eigen garage). Maar is inderdaad frustrerend als de oorzaak niet te vinden is.

Vandaag mijn hele motorblok onderzocht, zag wel wat vuil rond het EGR filter maar dat is niet zo gek, niks wat op een koelvloeistof lekkage lijkt in elk geval… maar omdat het vorige x maanden lang goed ging met een nieuw reservoir gaan wij er nu een nieuwe inzetten en deze verhogen mocht het komen doordat het tegen de steunbalk van het blok (geloof ik?) aankomt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 16:22

wyoming schreef:
Het is niet opa die klaagt maar oma die meteen ex appt. Maar goed over oma (en ex) kan ik een heel boek schrijven. :+ (opa is een hele lieve man)

Klinkt als een zeer vervelende en energie vretende situatie… sterkte!

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 17:03

Dat ik na veel wikken en wegen en stress een nieuwe laptop heb besteld.
Maar dan wil ik em ook nuuuuuuuuuu

Maar nu moet ik wachten tot morgen....

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 17:28

Pantoffels kapot, moest ze terugsturen naar de winkel om nieuwe te kunnen krijgen. Nu heb ik koude voeten -O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 17:36

Dat een van de katten er net niet was met voeren. Hij is er altijd. Ik heb hem vanochtend nog gezien, maar toch.. :(

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 17:39

Koud en keelpijn :brr: :\

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 17:46

werk :Z
Ik wil heel graag weg van deze functie en de bediening in maar zou niet weten hoee

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 18:18

Verzopen laatste stukje op de scooter, omdat ik gisteren water bij de kippen niet gevuld had (zat nog genoeg in gisteren en vandaag). Anders had ik thuis kunnen blijven vandaag met het slechte weer.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 18:18

Dat ik mijn provider een mail stuur, met twee, best simpele vragen.
Gaan ze mij bellen. Nee... Ik zit midden in een belangrijk gesprek.
Ik mail netjes terug, geef aan dat het niet kan, en dat ik morgen gebeld kan worden tussen 10 en 11, maar heb liever dat ze mij mailen met het antwoord.

Sturen ze terug.
Dan belt u zelf maar naar ons.

Kom op... Gewoon mailen, daar vraag ik toch om?

Okey. Klaar mee. Op naar een andere provider.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 18:26

Arethe schreef:
Dat mensen zo egoïstisch zijn soms..
Mijn paard is in een sloot gevallen deze avond met mijn medeberijdster, de ander heeft op de weg staan seinen en roepen om hulp en iedereen reed door of stopte om te gaan filmen/foto’s te maken.. -:(-

Hij lijkt er goed vanaf gekomen te zijn en zij heeft niets. Morgen check van de dierenarts en de brandweer maar even een taart brengen om te bedanken voor hun hulp.

Gelukkig was paard vandaag helemaal ok. Is gewassen, gecontroleerd door de dierenarts en bloed getrokken maar alles is dik in orde. Wel wat spierpijn maar dat is logisch. Zelf helemaal kapot nadat alle stress wegviel maar het is goed.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 18:35

Dat ik mijn usb stick kwijt bent met mijn muziek voor in de auto...ik heb hem uit de auto gehaald en toen???? Geen ideee

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 18:43

Arethe schreef:
Arethe schreef:
Dat mensen zo egoïstisch zijn soms..
Mijn paard is in een sloot gevallen deze avond met mijn medeberijdster, de ander heeft op de weg staan seinen en roepen om hulp en iedereen reed door of stopte om te gaan filmen/foto’s te maken.. -:(-

Hij lijkt er goed vanaf gekomen te zijn en zij heeft niets. Morgen check van de dierenarts en de brandweer maar even een taart brengen om te bedanken voor hun hulp.

Gelukkig was paard vandaag helemaal ok. Is gewassen, gecontroleerd door de dierenarts en bloed getrokken maar alles is dik in orde. Wel wat spierpijn maar dat is logisch. Zelf helemaal kapot nadat alle stress wegviel maar het is goed.

Wat fijn! Gelukkig met een sisser afgelopen dus!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 18:51

Valerie93 schreef:
Dat ik mijn usb stick kwijt bent met mijn muziek voor in de auto...ik heb hem uit de auto gehaald en toen???? Geen ideee

Naast de auto? Onder de auto? Ik heb op vakantie in Florida na het tanken met vliegende spoed mijn creditcard laten blokkeren omdat ik m ineens kwijt was. 2 minuten daarna vond ik m naast de huurauto in de garage van ons vakantiehuis…. :roll:

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 19:12

Over auto's gesproken.
Midden in een hoosbui, ging er 100 meter voor mij een vrachtwagen van de rechter naar de linker rijbaan om een andere vrachtwagen in te halen.

Automobilist op linker rijbaan moest enorm op de rem of anders was hij van de weg gereden...
Hele linkerrijbaan, vol op de rem!

Echt... Vrachtwagenchauffeur, mocht je dit toevallig lezen.
Niet weer doen.
Is niet grappig.
Ook niet leuk.
Levensgevaarlijk!

Ik reed op rechts. Heb nog nooit rechts harder gereden dan links op de rijbaan.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 19:35

De hele dag al honger... niet te stillen honger.
Heb me flink ingehouden maar zo moeilijk... en ik weet dan al waarom.. dan krijg ik migraine.
En ja hoor, voel hem nu opkomen.... weer een gezellige 3 dagen in het verschiet....

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 20:02

DuoPenotti schreef:
De hele dag al honger... niet te stillen honger.
Heb me flink ingehouden maar zo moeilijk... en ik weet dan al waarom.. dan krijg ik migraine.
En ja hoor, voel hem nu opkomen.... weer een gezellige 3 dagen in het verschiet....

Aaaah nee!
Maar wél weer fijn dat jij je lichaam kent!

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 20:48

Dat ik sinds ik op mijn nieuwe baan zit, ik voor het eerst in m’n leven voor mezelf gekozen heb om te kijken of het mogelijk is om naar een andere afdeling te gaan, vanwege hoge werkdruk. Ik ben nu al bang om morgen naar m’n werk toe te gaan, want ze gaat het sowieso niet leuk vinden.

Stomme onzekerheid. Wil het liefst iedereen goed doen, maar mezelf helemaal vergeten. Kom ik voor mezelf op, word ik zo onzeker weer en bang.. :(

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 21:02

Die klote poedersuiker moeheid! Ik heb een vitamine d tekort en ik heb goede dagen en slechte dagen, ging eigenlijk heel goed tot vandaag. Ik ben doodmoe en voel me ellendig. En ik weet ook niet of ik hiermee naar m'n leidinggevende moet omdat ik dagen heb dat het goed gaat en dagen heb dat ik niks kan. Het kan een half jaar duren voor het tekort aan is gevuld en ik heb nog wel meer klachten.
Vind het altijd heel moeilijk om dan aan mezelf te denken. Weet gewoon niet wat ik ermee moet.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 21:07

Justme_Lisaa schreef:
Dat ik sinds ik op mijn nieuwe baan zit, ik voor het eerst in m’n leven voor mezelf gekozen heb om te kijken of het mogelijk is om naar een andere afdeling te gaan, vanwege hoge werkdruk. Ik ben nu al bang om morgen naar m’n werk toe te gaan, want ze gaat het sowieso niet leuk vinden.

Stomme onzekerheid. Wil het liefst iedereen goed doen, maar mezelf helemaal vergeten. Kom ik voor mezelf op, word ik zo onzeker weer en bang.. :(

Wat top dat je voor jezelf kiest, uiteindelijk ben JIJ altijd eerste prioriteit!! En soms kunnen anderen dat niet zo waarderen :roll:, negeer hun dan lekker als ze echt vervelend doen, desnoods zeg je er wat van af of tegen je werkgever

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 21:18

Die dengue-met-vleugeltjes hier in Zuid-Frankrijk… houd je gele koorts, Zika, malaria en dengue bij je, kakmuggen. :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 21:56

Dit poedersuiker ;( net weer een dikke spin (waarvan mijn vriend doodleuk zegt "Oh, ze worden kleiner") en kort daarna een soort krabbelende geluiden bij de deur aan de voorkant (waar de bank tegenaan staat). ;(

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 22:04

Misschien luxe probleempje maar alles staat in de weg op mijn bureau, mijn TV en mijn platenspeler + platen. Ik kan ze echt nergens anders zetten
Iemand toevallig idee hoe je je platen netjes weg kan leggen?