Wordt vervolgd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xZiva_ schreef:Ik kreeg een enorme doos! Toen ik deze open maakte zag ik een hoop leuke (roze) cadeutjes en een deken?
[ [url=m/YMssA4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen ik begon met uitpakken werd ik zo ontzettend blij! Roze, fluffy, glitters
Ook geurstokjes in mijn favoriete geur!
En zelfs mijn vriend is al helemaal blij met de bueno's
En als laatste cadeau dacht ik een lijstje te voelen
![]()
[ [url=m/mQEJi4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik maakte hem open en was echt in shock. Zo ontzettend mooi! Mijn beste maatje![]()
[ [url=m/wQvd1a.jpg]Afbeelding[/url] ]
En alle cadeaus bij elkaar:
[ [url=m/AayS5f.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hint was: je draait altijd om mij heen, je raakt mij nooit maar kunt mij toch soms voelen. Toen dacht ik; ah de zon!![]()
De grote pavo deken was ook een hint. Toen ik bij Sunny44 op haar profiel keek zag ik ook de naam sk art en de bekende pavo deken.
Dus sunny44 echt héél erg bedankt! Ik ben super blij met het pakket
Neonlight schreef:Zo, na even geduld te moeten hebben kon ik eindelijk mijn pakket uitpakken.![]()
De eerste hint was natuurlijk al de doos, iemand die nog actief met paarden bezig is.
Eigenlijk bevestigde de doos al mijn vermoedens van de eerste kaart, vlak nadat ik gepost had waar ik aan dacht wist ik dat ik fout zat met dat grafisch iets, en had ik een vermoeden wie het was met een man uit het noorden maar zelf een rasechte Brabantse en het Brabantse land trouw gebleven. De kaart en de doos bevestigde dat ik fout zat met mijn post en ik nog altijd goed zit met wat ik dacht.
Haike, ben jij mijn SS?
- gebakje voor de tuinvogels, geweldig origineel
biggirl schreef:Iloveiswan schreef:
Haha klopt helemaal![]()
Die 3de hint was de jan van haasteren hint haha.
Zal vanavond beter reageren. Top drukte in de jumbo:p
YESS oh nogmaals heel erg bedankt !
Jaa die topdrukte bij jumbo herkenbaar
Neonlight schreef:Ik had inderdaad na het kaartje al sterke vermoedens en werd sterker toen er nog geen pakket van jou in het topic was.
Jouw buurvrouw maakt dan wel mooie dingen. Ik ben verliefd op dat vogeltaartje.Heeft ze ook een website?
hahahatsjoe schreef:Daan13 schreef:Vind het heel leuk dat iedereen zo enthousiast over het vogel huis ding is
Als je nog zo eentje wilt maken, tegen betaling... ben ik je eerste klant.
.