Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:13

Merlen schreef:
LukieBradley schreef:
Erg zijn ze he. Mijn haantje is echt een baby en moest het al wat ontgelden maar nu is ie helemaal de pineut :')
Kwam heel zielig naar me toe _O-

[ [url=m/jPjhWr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zie nog geen gewonden dus hoop dat ze kalmer gaan worden.
Tis echt 9 tegen 4 en eigenlijk zijn ze allemaal bang maar die 4 zijn groter dus pikken soms ook.

[ [url=m/FVWEVk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leghorns uit de legindustrie?
Dat zijn bitches.Bij mij hebben ze een kip doodgepikt.Echte verenpikkers zijn het,die blijven doorgaan tot in het vlees.
Reeds 3 maal heb ik kippen uit een legbatterij opgehaald,zowel bruine als witte.Doe ik nooit meer.

Het is inderdaad een legras ja, bijna allemaal trouwens alleen ik heb 5 jonge witte, 4 andere rassen jonkies.
Nu 4 oudere die wel in de industriestal gelegd hebben tot een paar maand terug.
Mijn jonkies heb ik uit de opfok meegenomen.
Dat afwijkende gedrag komt voort uit hun opgroeien en het verder stadium daarvan.
Ze missen hun moeder opvoeding en hebben altijd op overleven gezeten en maar moeten produceren.
Daardoor zijn ze vaak vinniger en de witte zijn normaal ook wat schuwer, al ligt dat ook aan welk ras je hebt.
De jonkies uit de opfok vallen nog wel mee :j
Ze gaan hier wel bijdraaien alleen zijn nu even lastig.
Niet perse veren pikkers hoor. Een hen begint vaak aan zichzelf te pikken en soms zien ze dat wel als uitnodiging. In hun leven hebben ze nooit niks anders te doen gehad :')
Wel heel erg vervelend dat je die ervaring hebt.
Hier komt het ook voort uit hun angst. Tis sneu

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:49

Mo_86 schreef:
De oude man die vanochtend bij de supermarkt al hoestend en rochelend voorbij kwam. Met dan wel een mondkapje op, maar onder de neus... hoorde m al aankomen en ben dus al adem inhoudend daar weggevlucht.

1. Zo werkt dat mondkapje dus niet
2. Wat doe je überhaupt buiten je huis als je zo verkouden bent!

Misschien is die wel negatief getest? Dan mag je gewoon naar buiten. Ik liep vorige week ook verkouden door de supermarkt met een negatieve test. :=

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:53

Enorme onrust qua geluidsoverlast sinds de horeca dicht is. Ergens weet je natuurlijk wel dat studenten (vooral internationals) zich er niet aan gaan houden. Maar ergens hoop je het toch.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 23:44

Drie lallende kerels die dwars door The Battle for Helms Deep gingen praten in de bioscoop.

Normaal al irritant als mensen door films heen praten, maar bij Lord of the Rings krijg ik er oprecht moordneigingen van. :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 23:55

Mijn broertje die niet snapt dat feestjes met flink wat vrienden niet echt oké is nu...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 00:04

xPabloBokt schreef:
Drie lallende kerels die dwars door The Battle for Helms Deep gingen praten in de bioscoop.

Normaal al irritant als mensen door films heen praten, maar bij Lord of the Rings krijg ik er oprecht moordneigingen van. :')

Waaaaaar draaien ze LOTR in de bioscoop :wow: ik baal dat ik helms deep gemist heb -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-20 00:06

Telpeva schreef:
xPabloBokt schreef:

Waaaaaar draaien ze LOTR in de bioscoop :wow: ik baal dat ik helms deep gemist heb -O-

Bij de VUE! Wij zien elke week een deel, in Eindhoven. Volgende week alweer de laatste -O-

Maar ik geloof dat LAB1 in Eindhoven ze ook nog (gaat) draaien.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 00:34

Afbeelding

Dit is zo slecht bedacht dat ik al een half uur niet meer bij kom :') :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 01:15

Ik ben ontzettend moe van afgelopen dag. 22 uur gaan slapen. Nu wakker en... kan niet meer slapen, maar ben nog steeds moe. Komende dag wéér een vermoeiende ( maar leuke) dag op het programma dus ga toch maar weer een slaappoging doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 03:52

Waarschijnlijk naar de kliniek. :roll:

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 04:19

Niobe schreef:
[ [url=m/myUQPO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wand met een d ipv t :')

Het is nu bijna half 5 en onze papegaai vond het rond 3 uur leuk om keihard KIEKEBOE, KIEKEBOE, KIEKEBOOOEEEEEEEEEEEEEEEE te roepen :')
Ik schrok me te pletter en pleurde bijna met thee en al van de bank af waar ik Netflix lag te kijken _O-
Meneer praat nogal in zijn slaap en ik ben zo benieuwd waarom hij over "kiekeboes" aan het dromen was _O-

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 04:36

Cayenne schreef:
Niobe schreef:

Het is nu bijna half 5 en onze papegaai vond het rond 3 uur leuk om keihard KIEKEBOE, KIEKEBOE, KIEKEBOOOEEEEEEEEEEEEEEEE te roepen :')
Ik schrok me te pletter en pleurde bijna met thee en al van de bank af waar ik Netflix lag te kijken _O-
Meneer praat nogal in zijn slaap en ik ben zo benieuwd waarom hij over "kiekeboes" aan het dromen was _O-

Ahh dit is best schattig eigenlijk, maar snap dat je je rot schrikt.

Ik werd wakker van de hond die weer zien is en rondjes door de woonkamer aan het lopen was. Toen toch maar even naar buiten gegaan met hem.. verga zelf van de buikpijn..
En hij had ook al geplast binnen, dus maar even opgeruimd voordat ik over 2 weken mn hele laminaatvloer weg kan gooien.
& er zaten 2 naaktslakken binnen ook nog hhaha
&& ik ben dus klaarwakker nu

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 04:55

Eeww, naaktslakken binnen :=
Beterschap! :(:)

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 07:11

Dankje!
Nu alweer wakker

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 07:20

Telpeva schreef:
xPabloBokt schreef:

Pathé draait ze ook!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 08:34

Cayenne schreef:
Niobe schreef:

Dit is dezelfde papegaai die ooit eens zeer eng en gemeen ging lachen snachts toch? :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 08:46

Cayenne schreef:
Niobe schreef:

_O- _O-

Ik had dat toen mijn dochter en kleinzoon hier woonden met speelgoed :j
Zat ik midden in de nacht beneden ging er ineens speelgoed af in de speelgoedkist :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:24

Niobe schreef:

Alleen al het slecht geschreven Nederlands haak ik af.

Ik ben toch maar weer op een dating Sapp gaan zitten, en mijn leeftijdscategorie typt alleen maar zo slecht. Zijn ze dan allemaal echt zo dom

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:28

Marije_1997 schreef:
Niobe schreef:

Alleen al het slecht geschreven Nederlands haak ik af.

Ik ben toch maar weer op een dating Sapp gaan zitten, en mijn leeftijdscategorie typt alleen maar zo slecht. Zijn ze dan allemaal echt zo dom

Dom of gewoon niet je type?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:32

Als je niet eens normaal simpel Nederlands kan typen ben je in mijn ogen dom.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:33

Altijd fijn, mag je de deur niet uit. Beginnen ze vanmorgen vroeg met huis ernaast renoveren -O- vanaf 730 slijpen, breken, geluid van vallende stenen. Aangevuld met hollandse meestampers. -O- het gaat een lange dag worden zo.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:35

Marije_1997 schreef:
Als je niet eens normaal simpel Nederlands kan typen ben je in mijn ogen dom.

Dat is natuurlijk wel een beetje kortzichtig. Hoe iemand typt zegt niks over intelligentie.

karuna schreef:
Altijd fijn, mag je de deur niet uit. Beginnen ze vanmorgen vroeg met huis ernaast renoveren -O- vanaf 730 slijpen, breken, geluid van vallende stenen. Aangevuld met hollandse meestampers. -O- het gaat een lange dag worden zo.

Bleh, dat is super vervelend, die herrie. :(:)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:40

Goddank morgen weekend. Huis moet volledig kaal tot op de kale muur. Echt alles moet vernieuwd worden. Daar zijn ze nog wel even mee bezig vrees ik. -O- en ik mag voorlopig nergens heen. Stom virus anders zat ik nu in mijn rustige huisje.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:44

karuna schreef:
Goddank morgen weekend. Huis moet volledig kaal tot op de kale muur. Echt alles moet vernieuwd worden. Daar zijn ze nog wel even mee bezig vrees ik. -O- en ik mag voorlopig nergens heen. Stom virus anders zat ik nu in mijn rustige huisje.

Waarom zou je niet naar je eigen huis mogen ? :?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:55

Nou iets met quarantaine en zo :) en de ggd die verbiedt te verplaatsen ivm contactonderzoek. -O- ik word geacht te blijven waar ik ben. Dat doe ik dan ook netjes. Zolang ze niet breken niks mis mee maar dit overviel ons hier een beetje.