Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:29

Aan het woord Flarum, het klinkt zo smerig := Als een benaming voor een groene slijm rochel ofzo..

Als in ‘ik heb een flinke flarum opgehoest vanmorgen’ of ‘de dokter heeft mijn flarum op kweek gezet’ brrrr

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:31

Mars schreef:
Aan het woord Flarum, het klinkt zo smerig := Als een benaming voor een groene slijm rochel ofzo..

Als in ‘ik heb een flinke flarum opgehoest vanmorgen’ of ‘de dokter heeft mijn flarum op kweek gezet’ brrrr

_O-

Nu je het zegt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:31

Mars schreef:

Hahahaha, ik had hetzelfde gevoel, alleen wist ik niet zo goed waarom ik het zo smerig vond klinken, maar, ja, precies dit! :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:32

Dat m’n schilders tape op is |o
Nouja, heb nog 3 rollen in de schuur gevonden, maar die komen er in stukjes van 2 m’n vanaf. Zullen wel uitgedroogd zijn ofzo.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:34

Mars schreef:

:=. Wel mee eens.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:34

Ik woon vlakbij een verzorgingshuis, en nu heeft iemand daar in de voortuin een geluidsinstallatie neergezet, is al een hele tijd loeihard afschuwelijke muziek aan het draaien en nu ook er geheime zender-style doorheen aan het praten/zingen. Ik kan m'n eigen tv amper verstaan. Vast leuk hoor, voor de bewoners, maar flikker alsjeblieft een heel eind op _-:( _-:( _-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:36

Mars schreef:

In mijn hoofd maakte ik er een soort vuurwerk van, een flare, flare 'em, als soort van rooksignaal dat de indianen gebruikten maar dan met een flare uit een flare gun.
Maar jouw omschrijving vind ik echt veel leuker _O-

Als beelddenker zie ik nu een flare gun waarvan de loop dichtgesmeerd zit met een plakkerige mega rochel. Dat is voor mij nu mijn beeld bij flarum

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:54

Mars schreef:

Helaas heeft die groene slijm Roggel al een naam; sputum :+

Maar neemt niet weg dat flarum een heel vreemd woord is.

Miesemuisje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:59

Het klinkt voor mij als naam voor het vrouwelijk geslachtsdeel :') als flamoes hahahaha

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 11:18

LadyMadonna schreef:
Dat m’n schilders tape op is |o
Nouja, heb nog 3 rollen in de schuur gevonden, maar die komen er in stukjes van 2 m’n vanaf. Zullen wel uitgedroogd zijn ofzo.

Schuur = koud, laat ze op temperatuur komen, misschien heb je geluk en lukt het dan wel.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 11:40

Goeie, ik heb ze binnen gelegd, tnx

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 11:41

Ik ben helemaal op, verhuizen werken en fysiek altijd al chronische klachten hebben breekt echt op. helemaal nu er elke keer +30 wachtende staan geen moment voor jezelf

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 12:23

Iets te laat begonnen met eten koken,
Heb nu het eten klaar terwijl ik om 12.35 in de auto moet zitten naar t werk.
En het eten is gloeiend heet |o

Dusssss ik kom 10 minuten later

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 12:35

Dat ik een akkoord had met een marktplaatser over een kast en dat diegene nu niet meer reageert en de advertentie heeft verwijderd.

En dat het zo verrekte KOUD is, geef me lente en zon. -O-

Mars schreef:

Omdat het een beetje klinkt als fluim als je het op z'n Nederlands uitspreekt. :Y)
Laatst bijgewerkt door Rawr op 01-04-20 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 12:42

Rawr schreef:
En dat het zo verrekte KOUD is, geef me lente en zon. -O-

Volgens de voorspellingen komt het warmere weer eraan! Als de geleerden het goed hebben, aankomend weekend al! 8-)

Ik erger me aan dat ik me erger aan bepaalde paarden YouTubers; matig rijden en een hoop onzin verkondigen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 12:47

Dat de dpd bezorger zonder neerzettoestemming het pakket toch neerzet, zonder eerst aan te bellen. Snap dat je geen contact et mensen wil. Maar bel dan op z'n minst aan en zeg heb em daar neer gezet. Want aanbellen deed ie ook niet.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 13:20

Dat er 2 nummers van de begrafenis van mijn oma in de top 1000 staan van q music. |(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 13:21

Dat mijn collega het presteert om door mijn ruisonderdrukkende oortjes te smakken

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 13:36

We hebben rolgordijnen besteld voor de slaapkamer achter en die komen met Dynalogic.
Gisteren stond er tussen 22.00 en 02.10 komt de bezorger :=
Kregen tegen half twaalf een sms dat ze het niet gingen redden en vandaag komen :')
We wachten rustig af.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 13:37

chanicha schreef:
We hebben rolgordijnen besteld voor de slaapkamer achter en die komen met Dynalogic.
Gisteren stond er tussen 22.00 en 02.10 komt de bezorger :=
Kregen tegen half twaalf een sms dat ze het niet gingen redden en vandaag komen :')
We wachten rustig af.

Leveren in de nacht? :wow:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 13:39

Yepp ik wist ook niet wat ik zag :')
Jammer dat ik er geen screenshot van heb gemaakt.

Edit, net was het nog vanmiddag en nu wordt het al vanavond, we gaan het zien!
Afbeelding

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 14:20

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... spartanntp

Shahid B., de man die vorig jaar een agent bewusteloos sloeg toen de diender een trouwstoet controleerde, is opnieuw opgepakt nadat hij de voorwaarden van zijn voorlopige hechtenis had geschonden. Dit meldt het Openbaar Ministerie (OM) woensdag.
De man werd vorige week donderdag onder voorwaarden op vrije voeten gesteld door de rechtbank Rotterdam. Dat had te maken met persoonlijke problematiek van de man, die in een traject voor begeleid wonen zat.
Dinsdagavond schond hij deze afspraken en is hij opnieuw gearresteerd. Het wordt niet gemeld welke afspraken hij precies heeft geschonden. "De raadkamer van de rechtbank Rotterdam beslist donderdag over de verlenging van zijn voorlopige hechtenis."
Het OM vervolgt de man voor het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. Ook wil justitie dat B. alsnog een eerdere voorwaardelijke straf van twaalf maanden cel uitzit, omdat hij vorig jaar met het geweldsdelict de voorwaarden heeft geschonden.

Word ik spontaan fascistoide van, van dit soort dingen. Maar laat hem gerust nog eens vrij, kijken wat ie dan weer uitvreet. Misschien kunnen we er een nationaal pooltje van maken? Voor Euro 5,00 (75% van het geld gaat naar Coronabestrijding, de rest in de prijzenpot) kan iedereen voorspellen a) wat ie gaat doen en b) wanneer ie het gaat doen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 14:27

Volgens bol is mijn bestelling gisteren bezorgd, maar ik heb niks binnen. >;)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 14:33

Cowboy55 schreef:
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... spartanntp

Shahid B., de man die vorig jaar een agent bewusteloos sloeg toen de diender een trouwstoet controleerde, is opnieuw opgepakt nadat hij de voorwaarden van zijn voorlopige hechtenis had geschonden. Dit meldt het Openbaar Ministerie (OM) woensdag.
De man werd vorige week donderdag onder voorwaarden op vrije voeten gesteld door de rechtbank Rotterdam. Dat had te maken met persoonlijke problematiek van de man, die in een traject voor begeleid wonen zat.
Dinsdagavond schond hij deze afspraken en is hij opnieuw gearresteerd. Het wordt niet gemeld welke afspraken hij precies heeft geschonden. "De raadkamer van de rechtbank Rotterdam beslist donderdag over de verlenging van zijn voorlopige hechtenis."
Het OM vervolgt de man voor het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. Ook wil justitie dat B. alsnog een eerdere voorwaardelijke straf van twaalf maanden cel uitzit, omdat hij vorig jaar met het geweldsdelict de voorwaarden heeft geschonden.

Word ik spontaan fascistoide van, van dit soort dingen. Maar laat hem gerust nog eens vrij, kijken wat ie dan weer uitvreet. Misschien kunnen we er een nationaal pooltje van maken? Voor Euro 5,00 (75% van het geld gaat naar Coronabestrijding, de rest in de prijzenpot) kan iedereen voorspellen a) wat ie gaat doen en b) wanneer ie het gaat doen.

Dit is ook een enorme ergernis hier. En dat is nog zacht uitgedrukt...

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 14:39

Aan het feit dat ik jaloers ben wanneer mijn vervangend collega’s berichtjes plaatsen in de whatsapp groep van werk.

Ik zit heerlijk thuis met tijdskrediet (van januari 2019-juli 2021) om voor de baby (nu dus dreumes) te zorgen, dus het voelt zo fout om jaloers te zijn want heb daar zelf voor gekozen. Maar ik word daar zo onzeker van, dan begin ik te denken dat ik er niet meer toe doe, en of er wel nog plek is voor mij als ik terug kom. Ik had drie verschillende taken en daar heeft hij nu 3 mensen voor aangenomen dus opzich wel een compliment :') maar toch...en zomaar uit die groep stappen kan ook niet.