Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:32

Dat je je daar bezig mee houdt... why?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:33

4x per dag omkleden zoveel kleren heb ik niet eens :')

Hiervoor op een melkvee bedrijf gewerkt , geregeld na het werk met de bus naar huis . Met mest overal en een frisse geur :=

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:39

verootjoo schreef:
Palmera schreef:
Ik vind het inderdaad wel gepast als men zich enigszins fatsoeneert voordat men de straat op gaat.

Ja, je gaat niet in je blote reet... Maar je werkkleding :? Of gaan jullie dan eerder weg van werk naar huis, omkleden en dan pas de kinderen van school halen?
Als je een afspraak hebt met de meester/juf dan snap ik dat je iets normaals aantrekt, maar alleen ophalen...
Ik zie hier allerlei soorten mensen in allerlei soorten kleding bij de school staan :+

Nou, ik doel op de in pyama en met ongekamde rechtstreeks uit hun bed types. ;)

En ja, als ik een getraind heb en ik weet dat ik op de terugweg een boodschap ga doen, dan ligt er in de auto een fles water, een handdoek, deo en een schoon shirt. Want ik vind dat ik het niet kan maken om ergens compleet druipend aan te komen.

Shae

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:42

Pyjama in de supermarkt vind ik niks, maar klus- of werkkleding is best normaal. Wat moet je anders doen? Je 5x omkleden op een dag?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:44

Het zou mij niet eens opvallen of iemand in pyjama boodschappen doet :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:44

Shae schreef:
Pyjama in de supermarkt vind ik niks, maar klus- of werkkleding is best normaal. Wat moet je anders doen? Je 5x omkleden op een dag?

Blijkbaar :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:45

Ik kan alleen maar respect hebben voor mensen die in hun pyjama boodschappen doen. Weet je hoe koud het buiten is in je pyjama :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:46

Foaly schreef:
Ik kan alleen maar respect hebben voor mensen die in hun pyjama boodschappen doen. Weet je hoe koud het buiten is in je pyjama :')

Niet als je een dikke flanel draagt :')

Maar beetje zielig toch als je als volwassen vrouw gaat rondspeuren of iedereen in de winkel wel gepaste kleding draagt.

Koop je brood en loop door ofzo :')

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:47

Ik heb in een productie bedrijf gewerkt en ondanks dat ik op buro zat moest ik toch de lelijke donkergroen met grijze veiligheidskleding met veel zakken aan. Daarmee ben ik echt overal geweest: gynacoloog, postkantoor, kinderdag verblijf, kroeg, supermarkt... you name it.
Ik werkte daar voltijd dus voor afspraken op randuren had ik echt geen tijd om dan iets ‚vrouwelijks‘ aan te doen hoor :+

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:48

Waar mensen wel niet allemaal op letten wanneer ze door de supermarkt lopen. Ik probeer altijd weer zo snel mogelijk buiten te zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:51

Daarom is er natuurlijk de koffiehoek :)*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:55

Rebecca schreef:
Daarom is er natuurlijk de koffiehoek :)*

Die is bij ons voor zwervers en psychiatrische patiënten!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 19:56

Een koffiehoek in de supermarkt?
Ik leer hier weer iets nieuws.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:02

Jaaaa dat heb je niet in Swaziland he? Gratis koffie met koekjes en een memobord waar je tips voor het personeel achter kunt laten.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:02

VickyS schreef:
In België zijn ze blijkbaar zo bekrompen om vooral vrouwen in vieze kleding te beschouwen als tokkies of vuile marginalen zoals men dat hier noemt.

:wow: >;)

Ik ga al 30 jaar in mijn rijkleding of stalkleding naar de winkel. Niemand die mij raar aankijkt.
Laat staan niet meer tegen me praat of me beschouwt als vuile marginaal :+
Sterker nog, ik kom geregeld mensen in dezelfde outfit tegen want het halve dorp heeft hier paarden :')

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:09

MarcoBorsato schreef:
Jaaaa dat heb je niet in Swaziland he? Gratis koffie met koekjes en een memobord waar je tips voor het personeel achter kunt laten.

Nee zo ver zijn we nog niet geevolueerd denk ik :Y)

Pandora, ik las steeds: vuile martingaal :+
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 07-03-20 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:10

Hebben ze hier ook overal. Zitten oudjes gezellig mensen te kijken.

Ik ga niet in paardrijkledjng of sportkleding inkopen doen of ergens door een centrum en ja ik kleed me dan om of rijd langs huis om om te kleden.
Maar werkkleding of überhaupt vuile kleding? Loop ik overal mee naar toe. Als het echt te gortig is, veeg ik de ergste vlekken af en ik ben wel zo beleefd om minstens m'n modderlaarzen om te wisselen voor iets minder modderige schoenen. De overall gaat ook uit maar die is ook gewoon te smerig voor een andere setting dan een stal.
Als ik tussen visites door even snel langs werk ga, kan het ook gebeuren dat ik daar op sokken rondloop terwijl de laarzen op de mat blijven, niet boeiend (En ik profiteer van de vloerverwarming :+ ).

Heb het in België nooit echt gemerkt dat men je op 'vuile' kleding aankeek. Toen een klasgenootje vroeger in paardrijbroek en boots naar school kwam, werd er wel gegniffeld mag dat was omdat het kind in de verste verte niets met paarden had. Werd toen niet verboden door school od (de leerling die met blauwgeverfd haar kwam aanzetten had wel een probleem :P ).

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:15

Voorheen liep ik alleen thuis of met sporten in trainingspak. Mijn moeder vindt dat geen serieuze kleren en toen ik nog thuis woonde luisterde ik soms wel naar haar :') maar tegenwoordig woon ik in een volksbuurt en loop ik lekker in de trainingspakken van vriend met een knot op de kop rond :')

En ik ga ook gewoon fitnessen in voetbalkleren. Al val ik dan enorm uit de toon tussen alle strakke sportleggings. En ik ga ook met mijn stalkleren boodschappen doen als dat praktischer is.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:17

Ik zie niet eens wat een ander aan heeft, ben altijd zsm weer de supermarkt uit. Komt het zo uit dan ren ik ook even in stalkleding naar binnen, geen zin om eerst om te kleden en weer terug te gaan.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:36

Ik ga wel eens in mijn rijkleding de supermarkt in, maar bij voorkeur niet. Ik kan het me heel goed voorstellen dat mensen dat niet zo fris vinden tussen al hun verse groentes. Maar ik woon dan ook in Amsterdam :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:41

Sheran schreef:
Ik ga wel eens in mijn rijkleding de supermarkt in, maar bij voorkeur niet. Ik kan het me heel goed voorstellen dat mensen dat niet zo fris vinden tussen al hun verse groentes. Maar ik woon dan ook in Amsterdam :')

Ja? En in Amsterdam staat iedereen fris in de supermarkt?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:41

Ja, iedereen ruikt naar roosjes :j

Nee uiteraard niet, maar mijn AH trekt toch wel erg chique publiek en zeker geen mensen met dierenlucht :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:49

Een appie is een appie hoor. De echte elite gaat naar Marqt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:51

Een klant van me (politie) vroeg laatst of ik het erg vond als ze in uniform kwam, want dan kwam ze direct uit haar werk...
Geen probleem, vond het alleen wel flauw dat ik geen neon geel op haar nagels mocht zetten :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 21:00

In Amsterdam ruikt alles naar wiet, dan vind ik paarden toch beter ruiken :))