Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) is het sowieso geen match voor mij. Hou helemaal niet van zo’n claimerig gedrag
.
.
Eerst de geweldige ex en nu dat claimerige gedrag na een dag praten.. Next, en snel! Brrrrr
. Uiteindelijk kwam er een uiterst vriendelijk “OK” dus denk dat het toen wel duidelijk was...
Fem schreef:Op Tinder begon ik ook echt nooit een gesprek, daar kwam eigenlijk nooit wat van is mijn ervaring.
En ik ben net gefriendzoned...
Wat is dat toch.. mannen waarderen mij wel als 'beste vriendin waar ze alles mee kunnen delen', maar blijkbaar kunnen ze maar moeilijk diepere gevoelens voor me krijgen ofzo.
Fem schreef:Op Tinder begon ik ook echt nooit een gesprek, daar kwam eigenlijk nooit wat van is mijn ervaring.
En ik ben net gefriendzoned...
Wat is dat toch.. mannen waarderen mij wel als 'beste vriendin waar ze alles mee kunnen delen', maar blijkbaar kunnen ze maar moeilijk diepere gevoelens voor me krijgen ofzo.
En dan heb je ook altijd even dat gevoel van: kan ik wéér opnieuw beginnen. Maar wat de rest zegt; beter dan geghost worden.
In paniek hebben ze toen alle foto's vervangen met mijn foto's en gedaan alsof ik het was.
Eind goed al goed; ik heb weer Tinder, alleen heet ik nu Anouk ipv m'n eigen naam.

Neverland schreef:Oh nee wat klote Fem!Het ging zo goed...
Ik word nooit gefriendzoned. Ik word altijd geghost.Dan toch liever een man die zegt dat het niks gaat worden.
.