Wat bezielt mensen toch. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat bezielt mensen toch.
Laurora schreef:[ [url=m/MdhR1N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zit momenteel op een punt dat ik serieus overweeg een poging te gaan doen om mijn huisarts te overtuigen van mijn niet bestaande kinderwens, en om een sterilisatie te vragen.
Wie heeft hier ervaring mee en kan me meer vertellen over het traject? En wat zijn nog meer voordelen van een sterilisatie afgezien van geen kinderen kunnen krijgen? (en geen hormonen van anticonceptie middelen)
En de nadelen?
Mag uiteraard ook via pb
dus vind het ook wel best om niet direct te starten. Het is ook niet alsof ik er nu het geld voor heb. Maaar het is wel fijn om het alvast gezegd te hebben denk ik, dan kan ik over 1-2-3 jaar daarop teruggrijpen als iemand moeilijk zou doen

Sintara schreef:Soms hoor je iemand zo overtuigend gillen dat je zelf de neiging krijgt om zonder eten naar bed te gaan..

Zijn twee ^#%£$+ kinderen maar die ouders zijn ook té hopeloos gewoon. Moeders zit alleen maar op t gras met peuk en telefoon of met vriendinnen en geeft geen F wat die twee doen. De vader idem maar wordt uiteindelijk woest en schopt/mept ze het veld over. Dan is het janken, naar binnen gestuurd worden, uiteindelijk mogen ze weer buiten en dan begint t weer van voren af aan. 
Geweldig
watchthesky schreef:Haha Sintara
Oh gezellig Mars... Ben blij dat ik niet (meer) in een kindrijke buurt woon.
De overburen bij mijn ouders hadden een trampoline in de voortuin, dat gaf ook altijd gegarandeerd kabaal, heisa, geruzie en gejank... En als dat dan een keer niet zo was dan gingen hun twee totaal opgevoede honden wel weer tekeer. Nooit rust daar.