Heerlijk relaxed om 8.30 u. boodschappen ingeslagen bij een hele ruime Lidl winkel waar het heel rustig was. Ik ga nooit meer naar “mijn” winkel, twee minuten verderop zit dus een veel grotere, met een verse bakker, die ook nog eens veel handiger parkeren is. Geen idee waarom ik dat nooit eerder heb bedacht...
Marcella
Geplaatst: 23-01-21 12:29
Rekening van de pacht van de moestuin gehad. En gewoon dat het een schijntje is voor het stukje grond dat ik in gebruik heb.
Magrathea
Geplaatst: 23-01-21 12:32
Coconut schreef:
M'n lieve vriendinnetje en Bokker is vandaag afgestudeerd!!!
Gefeliciteerd!
Mijn vriendje heeft het niet zo makkelijk de laatste weken, de lockdown valt hem zwaar. Vandaag komt hij langs en ga ik extra lekker voor hem koken om hem op te vrolijken, heb ik zin in
Blij omdat ik vanmiddag door de sneeuw heb gewandeld
Miesemuisje
Geplaatst: 24-01-21 22:12
Dat ik toch heb gesprongen vanmorgen!
Durfde niet meer omdat ik er voor het springen al drie keer bijna naast lag maar ging goed uiteindelijk
Cowboy55
Geplaatst: 25-01-21 01:26
Tom Brady, spelverdeler van de Tampa Bay Buccaneers, heeft zojuist zijn team naar de finale van het Amerikaans American Football seizoen geleid. So what vraag je?
Tom Brady is 43 jaar oud. Can’t beat experience.
Marcella
Geplaatst: 25-01-21 09:32
Heel veel piep eieren dus de kuikens komen eraan.
Captain
Geplaatst: 25-01-21 09:50
We zijn zaterdag verhuisd naar een huis in een klein dorp, tussen super veel bomen. En er zitten hier eekhoorntjes! Vanochtend werden we wakker, we hangen vandaag pas gordijnen op, en zagen we gelijk 3 eekhoorns spelen in de bomen voor ons huis.
Tijd voor een schopje omhoog want volgens mij hebben we dit topic nodig in deze tijden
Wij hebben gisteren kaarten gekocht voor a state of trance met 2 vrienden, een heel weekend feest vieren. Ik hoop dat het door kan gaan want, my god, wat zijn we er aan toe!
Toen ik van mijn vorige werk naar mijn huidige werk ging, moest ik ook weer omschakelen naar het ouderportaal wat we hier gebruiken. Ik vond die op mijn oude werk fijner werken. Nu gaan we met mijn huidige werk over naar een nieuw ouderportaal.... dezelfde als op mijn oude werk! Zo fijn!
Het was minder dramatisch dan dat het er misschien uit ziet. Ik moet echt elke keer als ik deze foto zie hardop lachen. Ben zo onwijs blij met mijn onwijs knappe, lieve, werklustige merrie!
Anoniem
Geplaatst: 29-01-21 14:18
Wauw
taartjee
Geplaatst: 29-01-21 15:19
Ik mag vandaag zien als mijn laatste quarantaine dag na 12 dagen in quarantaine te hebben gezeten! Ik mag morgen eindelijk weer mijn kamer uit en ga ook echt meteen lekker een frisse neus halen. Wat heb ik dat ontzettend erg gemist!
@Steffi4, jouw merrie ziet er ook wel uit als een paard met humor