Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

m8eld

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 08:49

Wat een mooi setje!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-18 09:01

Indien Ruud blijft vinden dat je veel te hebt Michelle: laat hem dit zien :x := Afbeelding

Dit is wel maat 86 en 92 bijelkaar. En in de lades is 92 wat nog te ruim is.

M8teld: dank je. Is smallrags met Mingo. Heb ook jurkje in die print. Is zo schattig

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 09:04

Nooit teveel keus :D wij gaan nu richting 68 maar ik dacht dat ik daar al heel veel van had. In de praktijk blijkt dat toch mee te vallen dus mocht ik wel weer wat bestellen. Broekjes wel massa’s maar shirtjes niet zo veel.

Afbeelding
Deze bestelling is net binnen en er is nog wat onderweg. Van H&M. Super leuk tuinbroekje en wat klein spul als bretels en een pet voor de zomer. Ik heb mijn oog nog op een shirtje maar dat was ineens uitverkocht.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 09:10

ik ga mijn man even proberen te overtuigen met jullie foto's. S zit nu in maat 80, en alles past in de bovenste lade van de commode. Ik heb gewoon te weinig! _O- :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 09:11

Leuk apart kleurtje dat paarsige shirtje :)

Hier bevalt het nog steeds super om alle wol / zijde rompers, shirtjes, broekjes en sokken enzo in de badkamer aan een droogrekje te hangen aan de bovenkant van de designradiator waar zijn verschoontafeltje tegenaan staat. Dan zoek je zo op ooghoogte uit wat je wilt aantrekken +:)+

Het grovere spul hangt een paar meter verderop in het halletje, aan een houten kapstok: tuinbroeken, truien, jassen, wanten, balaclava's, rugzakjes en de schoenen en laarzen staan er bovenop, lekker alles bij de hand :)

Boven in de kast ligt alles dat nog te groot is. En dat is echt schandalig hoeveel ik op voorraad heb liggen :o Maar ik koop graag vooruit dus 99% is met 40-60% korting gekocht *\o/* En dat wol-zijde spul is altijd wel lekker als basis :)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 09:16

Valt allemaal nog best mee. Ik zal vandaag even proberen een foto van hun kast te maken. Op zolder heb ik nog wat dingen staan waar ze nog niet in passen.... 1 verhuisdoos vol met maat 74 en een samsonite hardcase koffer vol met 80/86. Ik koop no ook niks voor de volle prijs ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-18 09:30

Jij speelt vals Liezel. Je hebt er 2 :D

In dat kleine spul heb ik ook niks voor de volle prijs gekocht. Nu is dat wel lastiger. Maar goed koop nu ook best wat tweedehands.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 09:35

Ik vind het steeds minder erg om volle prijs te betalen nu de kleding langer mee gaat. Maar aanbiedingen blijven ook altijd leuk :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 09:40

Ik vind het echt gruwelijk zonde om de volle prijs te betalen, dan moet ik iets wel extreem leuk / fijn vinden en bang zijn dat ik het anders niet meer te pakken kan krijgen :P

Als ik iets fijn vind dan sla ik gewoon meteen een paar maten in :+

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 09:42

Wij dragen met de Draagzak van bondolino. Laatste tijd alleen niet meer zoveel, aangezien j te zwaar wordt om voor te dragen. Deze zomer maar eens proberen hoe het gaat als ik hem op de rug draag.

En wow, ik ben jaloers op jullie inkopen :D alles wat j nu past, past in de bovenste la van de commode. Alles voor komende zomer ligt in een andere kast. Heb wel net flink wat shirtjes gekocht.
Afbeelding
Afbeelding

Heb ook nog toffe dingen gezien bij de h&m, maar mag van manlief niks kopen eerst :+

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 09:46

Oh, qua draagzak hebben we hier 2x de manduca

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-18 09:48

Ik vind het nu idd minder erg op volle prijs te betalen. Ze heeft nu dingen die ze gewoon een 9 maanden tot een jaar kan dragen bijna.
En het ligt er ook aan wat je koopt. Als het een broekje van Zara is van 22€ vind ik dat zonde. Voor paar euro erbij heb je een MR of Mingo broekjes wat echt andere kwaliteit heeft. En die aankopen vind ik dan ook niet zonde, want betaald zicht terug in levensduur en kwaliteit.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-18 10:03

Heb deze nog wel voor 50% korting besteld.
Zat er heel lang over te twijfelen. Maar toch overstag. Ik vind hem zo tof.
Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 10:18

Rompers en maillots liggen inderdaad in de commode.
Luiers staan erop, en zitten ernaast in de bak.

Ach, nu kan ik gewoon rustig iets uitzoeken terwijl zij wakker ligt te worden, even eea omdraaien. Maar vind het wel fijn zo.

Jurkjes opgehangen, stapeltje korte mouw, lange mouw.
Jurkjes en vestjes hangen, daaronder broekjes en tops. .
De planken eronder ligt de voorraad grotere 74 tm 92 (alleen het alleronderste stapeltje)
Afbeelding

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 10:38

Als ik jullie zo zie val ik nog best mee, haha! Mooie voorraden zo.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 10:43

Maatje 80 vestje en jurkje van flo, broekje 74.
Afbeelding

@nymeria, moet er wel bijzeggen dat 90% van marktplaats is hoor. En eea van Tita.
Alles van Imps komt via vente of sale. Heb weinig dingen voor de volle prijs gekocht.

Heb bij de hm een salopette jurkje besteld :D

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 10:48

Hier mix ik het. Items die ik echt graag wil hebben koop ik voor de volle mep, en daarbij een deel marktplaats en sale. De populaire merkjes verkoop ik weer. Wij weten nog niet of we ooit voor een tweede gaan, maar de items waar ik echt helemaal verliefd op ben bewaar ik wel...

Mooi setje zo, leuke kleurtjes bij elkaar!

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 10:53

Woooow wat een kasten! Ik vind het nu nog zonde om heel veel te hebben, hij draagt het toch maar 3 maanden. Met een jongetje heb je sowieso minder denk ik? Iig geen maillots enzo.

Ik heb gedragen in een Marsupi maar daar groeit hij nu uit. Ik ga niks nieuws kopen, want zo vaak draag ik niet.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 10:55

Wow jullie kasten.. wat ben ik dan een loedermoeder...

Ik heb echt 1/3e en vind dat voldoende. Zo heeft hij alles regelmatig aan.

Wij hadden laatst een vest gekocht van tumble voor 35.. toen hij maat 62 had al... vest is maat 68 en was toen groot natuurlijk. Nu bijna maat 80 en vest kan nog steeds :D

Goede aankoop geweest hahaha

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-18 10:59

Rumble valt soms idd heel groot uit.
Heb hier een spijkerjasje voor buiten gekocht vorig jaar maar 74. Past nu nog idd. Denk niet meer dat hij het voorjaar redt, maar echt lang en veel gedragen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 11:14

Heb idd wel veel, maar had laatst voor 10 een hele stapel 80, met echt veel en leuke basis items.
Onderste stapeltje was totaal 30. En dat zijn geloof ik 6 leggings, een vestje, 3 jurkjes, shirtje, rokje van flo

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 11:20

Ooh ik twijfel nog over die peace sweater :D Heb gisteren wel het broekje gekocht voor volgende winter. Leuk met een witte longsleeve denk ik.

Waar heb jij hem besteld Lautje? Ik kon A’s maat alleen nog op een Belgische website vinden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-18 11:23

Ja ik zat ook mee te bieden op dat setje op Facebook. Maar de trui ging voor 2€ minder dan uit de sale.

Ik heb hem idd bij de Blauwe Kapitein vandaan. Belgische site. Was de enige die hem nog heeft.
Ze hebben hem ook nog als hoody met borg gevoerd. Heb dat ook nog overwogen, maar dat is echt alleen voor nu en najaar fijn. Deze sweater kan gewoon altijd wel.

Broekje was ook echt heerlijk. Echt zo’n doe en speelbroek

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 11:32

Ja dat schiet niet op natuurlijk :+ Ze wou voor het broekje ook meer dan ik bood, maar toen ik zei dat ik hem dan net zo goed nieuw kon kopen is ze toch overstag gegaan. Ben inderdaad heel benieuwd hoe het broekje is! Als hij binnen komt en ik ben helemaal fan dan kijk ik of ik de sweater ook nog kan krijgen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-18 11:42

Ik vind de sweaters van MR echt top. Dragen fijn. Blijven mooi in de was. Ze zijn wat baggy, maar voor die kinderen heerlijk om in te bewegen. En ze zijn mooi gesneden en kruipen niet omhoog.