Maar als je werkgever de opleiding betaald is stufi in principe niet meer nodig. Vandaar mijn antwoord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Ah op die manier.
Maar als je werkgever de opleiding betaald is stufi in principe niet meer nodig. Vandaar mijn antwoord
Floriske schreef:Nee, de studiefinanciering die ze heeft gehad tijdens haar BOL opleiding heeft ze gewoon al gehad. Nu ze die BOL opleiding niet afmaakt en overstapt naar BBL vraagt ze zich af of de stufi die ze tijdens haar BOL opleiding heeft gekregen nu een schuld wordt en of ze die dus moet terugbetalen of niet. Die stufi staat los van haar nieuwe BBL opleiding.
Blijheid schreef:Waarom doorzien 9 van de 10 mensen nog steeds geen hoaxes/nepnieuws op Facebook? En waarom bestaan er facebookgroepen die blijkbaar hun geld verdienen door bewust mensen tegen elkaar op te zetten?
Vanochtend bijvoorbeeld 'Partij X eist dat heel nederland halal moet eten' was getekend rechts-extremistische actiegroep. Maar het had net zo goed 'Beleid partij Y vermoord vluchtelingen' was getekend links-extremistische actegroep kunnen zijn.
En dan honderden reacties van mensen die bang/boos/gefrustreerd zijn, en het delen alsof het de waarheid is. Ik word er wel eens moedeloos van
Zo moeilijk is het toch niet om even te checken voor je iets liked/deelt/boos word en die onzin nog verder verspreid?
Janine1990 schreef:Blijheid schreef:Waarom doorzien 9 van de 10 mensen nog steeds geen hoaxes/nepnieuws op Facebook? En waarom bestaan er facebookgroepen die blijkbaar hun geld verdienen door bewust mensen tegen elkaar op te zetten?
Vanochtend bijvoorbeeld 'Partij X eist dat heel nederland halal moet eten' was getekend rechts-extremistische actiegroep. Maar het had net zo goed 'Beleid partij Y vermoord vluchtelingen' was getekend links-extremistische actegroep kunnen zijn.
En dan honderden reacties van mensen die bang/boos/gefrustreerd zijn, en het delen alsof het de waarheid is. Ik word er wel eens moedeloos van
Zo moeilijk is het toch niet om even te checken voor je iets liked/deelt/boos word en die onzin nog verder verspreid?
Jaaaaa dit he... soms zie ik mensen reageren en ben ik gewoon zo teleurgesteld dat ik zulke domme Facebook vrienden heb...![]()
Heb dan ook vreselijk de neiging om er op te reageren... Maar ik doe het maar niet.