Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Reneee schreef:Ik zeg ook altijd we kijken wel waar het schip strandt en dan bedoel ik juist dat ik geen verwachtingen heb. Niet dat ik wil blijven scharrelen ofzo hoor.
DanielleB schreef:Daarom, anders weet je het meteen en kun je het afsluiten..
Je lag mooi vroeg op bed! Probeer ik ook wel eens, maar lukt me nooit haha..
Wat hebben jullie gedaan?
Robijntjah schreef:Hebben jullie tijd teveel ofzo? Ik heb al moeite met iets over een maand plannen vanwege mijn strakke schema
Colien schreef:DanielleB schreef:Daarom, anders weet je het meteen en kun je het afsluiten..
Je lag mooi vroeg op bed! Probeer ik ook wel eens, maar lukt me nooit haha..
Wat hebben jullie gedaan?
Exitium en ik waren naar een dierentuin (Pairi Daiza) geweest om te gaan fotograferen. Goede work-out in de brandende zon met een camera lopen en nog eens een tas op je rug.
DanielleB schreef:Ohja... ik ben vandaag niet zo helder geloof ik![]()
![]()
![]()
Yonker schreef:Zoveel daten zou ik niet eens zin in hebben denk ikEn ook niet kunnen met een 40-urige werkweek, paardrijden en alles eromheen
![]()
Ik ben altijd blij als ik even met mijn 2 katten op de bank zit. Maar goed als daar een leuke vent bij zit is natuurlijk ook wel weer leuk
DanielleB schreef:Haha nee ik heb vriendje niet eens gezien!
Maar door werken, sporten, wandelen met de honden, lekker in de zon liggen bakken en nog behendigheid met de hond gisteren haha. Vanavond maar vroeger op bed
Exitium schreef:Yonker schreef:Zoveel daten zou ik niet eens zin in hebben denk ikEn ook niet kunnen met een 40-urige werkweek, paardrijden en alles eromheen
![]()
Ik ben altijd blij als ik even met mijn 2 katten op de bank zit. Maar goed als daar een leuke vent bij zit is natuurlijk ook wel weer leuk
Maar zonder een beetje daten krijg je dat ook niet voor elkaar gok ik