Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 08:48

Ja dat heb ik, daar kwam als antwoord uit van leuk contact en we zien wel waar het schip strand.
(Is nieuw voor mij, date nummer 2 en date 1 was toch niks haha)

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 08:52

Hmm moeilijk antwoord.. Anders gewoon een appje sturen van wanneer spreken we dit weekend af?
Ik zaterdagmiddag vriendje helpen met de voorbereidingen van de BBQ en daarna nog stuk of 10 nieuwe vrienden ontmoeten haha

Wel leuk, hij wou ook een keer mee naar behendigheid met mijn border collie en was ook van plan een keer tijdens dressuurwedstrijd te komen kijken.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 08:53

Ja ik wacht vandaag even af of hij zelf met een concreet plan komt. Dan ben ik van plan om wat meer duidelijkheid te creëeren als we face to face zijn.

Aah super leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 09:03

Ik vertrouw die 'we zien wel waar het schip strand' opmerkingen nooit. Voor mijn gevoel bedoelen ze dan vaak gewoon beetje scharrelen. Maar misschien zijn niet alle mannen zo :+ Zou iig gewoon nog eens peilen voor het weekend om af te spreken! En desnoods dan daarna eens vragen .. goh hoe zie jij dit?

Yvanka, veel plezier vast met die date!

Colien ... toe maar ... 3 tegelijk :D

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 09:08

Ik zeg ook altijd we kijken wel waar het schip strandt en dan bedoel ik juist dat ik geen verwachtingen heb. Niet dat ik wil blijven scharrelen ofzo hoor.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 09:13

_Reneee schreef:
Ik zeg ook altijd we kijken wel waar het schip strandt en dan bedoel ik juist dat ik geen verwachtingen heb. Niet dat ik wil blijven scharrelen ofzo hoor.

Ik precies hetzelfde ja! Maar wat mannen ermee bedoelen... tja dat weet je nooit maar na 4 dates in 1 week mag je best meer duidelijkheid vragen vind ik :)

Mijn date komt vanavond langs voor onze 2e date. We appen zo'n beetje de hele dag door, en kennen elkaar dus al behoorlijk goed haha. Denken over echt veel dingen hetzelfde, zijn alleen wel beiden eigenwijs en koppig en behoorlijk gevoelig en jaloers. Ik vraag me af of dat gaat werken. Maar hee, we zitten pas op date 2 na vanavond dus we zien wel. Hij vroeg me ook om wat duidelijkheid, ik heb dus ook gezegd we zien wel waar het schip strand, ik vind het zelf wat vroeg om te zeggen na pas 1 date :wow:

Hij wilde trouwens dinsdag, de dag na onze 1e date, meteen weer komen... ik twijfel nog of ik zijn enthousiasme leuk vind of eng :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:11

Wat is er mis met gewoon duidelijkheid vragen? :(:) Anders weet je nooit waar je staat.

Geslaagde date gehad hoor gisteren. Lag om 21.15uur in bed en net pas wakker. Vermoeiend dagje was het :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:17

Daarom, anders weet je het meteen en kun je het afsluiten..

Je lag mooi vroeg op bed! Probeer ik ook wel eens, maar lukt me nooit haha..

Wat hebben jullie gedaan?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:34

DanielleB schreef:

Exitium en ik waren naar een dierentuin (Pairi Daiza) geweest om te gaan fotograferen. Goede work-out in de brandende zon met een camera lopen en nog eens een tas op je rug.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:35

Ohja... ik ben vandaag niet zo helder geloof ik :Y) :+ :7 }:0

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:42

Gisteren date 3 op 7 dagen gehad met dezelfde .... Wat moet ik hier nu weer mee :+

*wil ook naar de zoo*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:43

Hebben jullie tijd teveel ofzo? Ik heb al moeite met iets over een maand plannen vanwege mijn strakke schema _O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:52

Robijntjah schreef:
Hebben jullie tijd teveel ofzo? Ik heb al moeite met iets over een maand plannen vanwege mijn strakke schema _O-

Is maar net waar je je prioriteiten hebt liggen, en of je moeite wilt doen om iemand te kunnen zien.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:52

gefeliciteerd Belsje!

haha door de week spreken wij eigenlijk amper af.. Vooral weekends en dan blijven we gewoon bij elkaar slapen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:55

idd prios :P
heb zaterdag, zondag, maandag, gisteraaf gedate en vanaaf ook weer :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:59

Robijntjah schreef:

Ik werk maar 25uur in de week in principe he :') En de tijden die ik werk is vaak nog langsheen te plannen *\o/*
Al moet ik zeggen dat ik vriend nu ook ruim een week niet zie/gezien heb en het daarvoor ook bijna een week geleden was. En de tijd dat ik hem dan gezien heb was tijdens de BBQ met "vrienden" waar ik hier ook over gesproken heb. Soms heb ik gewoon veel ruimte vrij in mijn schema, en soms gewoon amper. Gelukkig heeft mijn vriend last van hetzelfde :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:59

Ik ben soms echt aan het rennen en vliegen haha..

Ik heb altijd wel een beetje een weekschema, maar dat kan ik soms wel wat omgooien en dan lukt het wel :P

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:02

Ik heb hier eigenlijk geen tijd voor, maar het is elke keer maar anderhalf uurtje. En of ik nu daar op de bank zit of thuis mijn administratie doe .... Die moet ik nu wel even bijbenen :D

Benieuwd of hij nog eens wil afspreken, ik wil hem wel zien, maar ik wil daar precies zelf niet echt initiatief voor nemen. Is ook gewoon veel te oud voor me :D

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:02

Colien schreef:
DanielleB schreef:

Exitium en ik waren naar een dierentuin (Pairi Daiza) geweest om te gaan fotograferen. Goede work-out in de brandende zon met een camera lopen en nog eens een tas op je rug.

Acht uur in de auto en zes uur rondlopen, was afgedraaid :')

DanielleB schreef:
Ohja... ik ben vandaag niet zo helder geloof ik :Y) :+ :7 }:0

En waar komt dat dan door? <<)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:04

Zoveel daten zou ik niet eens zin in hebben denk ik := En ook niet kunnen met een 40-urige werkweek, paardrijden en alles eromheen :+
Ik ben altijd blij als ik even met mijn 2 katten op de bank zit. Maar goed als daar een leuke vent bij zit is natuurlijk ook wel weer leuk _O-

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:07

Haha nee ik heb vriendje niet eens gezien!

Maar door werken, sporten, wandelen met de honden, lekker in de zon liggen bakken en nog behendigheid met de hond gisteren haha. Vanavond maar vroeger op bed :Y)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:17

Yonker schreef:
Zoveel daten zou ik niet eens zin in hebben denk ik := En ook niet kunnen met een 40-urige werkweek, paardrijden en alles eromheen :+
Ik ben altijd blij als ik even met mijn 2 katten op de bank zit. Maar goed als daar een leuke vent bij zit is natuurlijk ook wel weer leuk _O-

Maar zonder een beetje daten krijg je dat ook niet voor elkaar gok ik :P

DanielleB schreef:
Haha nee ik heb vriendje niet eens gezien!

Maar door werken, sporten, wandelen met de honden, lekker in de zon liggen bakken en nog behendigheid met de hond gisteren haha. Vanavond maar vroeger op bed :Y)

Haha, moet zeggen dat ik gisteren ook wel afgedraaid was. Heb 9.5 uur als een blok geslapen :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:28

Exitium schreef:
Yonker schreef:

Maar zonder een beetje daten krijg je dat ook niet voor elkaar gok ik :P

Een beetje is wat anders dan 4 keer per week :D
Als ik met iemand date en diegene is leuk dan maak ik echt wel tijd hoor. Maar 4 keer per week gaat denk ik gewoon niet lukken. Ik heb wss zondag een date, ook al denk ik niet dat we bij elkaar passen. Maar dat heb ik ook gewoon aangegeven maar hij wou graag afspreken. Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk dus waarom niet :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:36

Toen ik met mijn vriend begon met daten had ik echt ineens heel veel tijd om te daten hoor :') . Als ik daar aan terugdenk denk ik ook echt waar the **** haalde ik die tijd vandaan?! Scheelt wel dat mijn leven op het moment van daten wel even op zijn kop stond en mijn grootste vrije-tijds-besteding op dat moment weggevallen was.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:37

Als je echt gek bent op iemand, maak je tijd. Daar geloof ik echt heilig in. Mijn vriend heeft een druk rooster, maar die kwam dan in gestolen uurtjes even langs.