Utixo schreef:Heeft er hier iemand ervaring met het verzenden van een groot voorwerp? Niet direct heel zwaar overigens.
Valt een gitaar onder groot?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Hier een (oudere) iMac te koop, mag weg voor 80 euro. Biedt er iemand 30 euro. Ja, heel leuk, maar een verschil van 50 euro vind ik iets te veel van het goede, dus aangegeven dat ie voor 50 weg mag.
Kon het bod in m'n hol stoppen aldus de beste meneer.
Heb 'm gezegd dat ie voor dat geld misschien beter op zoek kan naar een niet-werkende iMac...![]()
Het is geen supernieuwe iMac meer, maar 50 euro moet ie nog wel opleveren.
xRivaldo schreef:Wat ik vaak merk is dat als je een bod doet en de verkoper niet akkoord gaat, het hele onderhandelen dan vaak afgekapt wordt.Als ik op iets bied met 30 euro en de vraagprijs is 50, dan is bijvoorbeeld mijn hoogste bod 40. Een startbod zou in mijn ogen vaak niet hetgeen moeten zijn wat ook meteen je uiterste bod is. Dan is onderhandelen niet mogelijk..
Nies_ schreef:xRivaldo schreef:Wat ik vaak merk is dat als je een bod doet en de verkoper niet akkoord gaat, het hele onderhandelen dan vaak afgekapt wordt.Als ik op iets bied met 30 euro en de vraagprijs is 50, dan is bijvoorbeeld mijn hoogste bod 40. Een startbod zou in mijn ogen vaak niet hetgeen moeten zijn wat ook meteen je uiterste bod is. Dan is onderhandelen niet mogelijk..
Mensen weten niet meer hoe onderhandelen werkt.
xRivaldo schreef:Wat ik vaak merk is dat als je een bod doet en de verkoper niet akkoord gaat, het hele onderhandelen dan vaak afgekapt wordt.Als ik op iets bied met 30 euro en de vraagprijs is 50, dan is bijvoorbeeld mijn hoogste bod 40. Een startbod zou in mijn ogen vaak niet hetgeen moeten zijn wat ook meteen je uiterste bod is. Dan is onderhandelen niet mogelijk..