Britta31 schreef:Volgens mijn man gaat de sproeier atomatische mee met de slang als die oprolt.Ik dacht dat de sproeier en vaste slang elke dag verzet werd.
Haha nee dat is geen doen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Relaxed schreef:Britta31 schreef:Volgens mijn man gaat de sproeier atomatische mee met de slang als die oprolt.Ik dacht dat de sproeier en vaste slang elke dag verzet werd.
Haha nee dat is geen doen
Sheran schreef:Nu ze het in het nieuws steeds over de muistromen in de zee hebben, had ik ineens iets van: natuurlijk is dat gewoon verwant met alle plaatsnamen met 'muiden' erin (IJmuiden, Ijsselmuiden, noem maar op) en met die betekenis van 'monding'.
fohadie schreef:Oh my, een enorme ploink hier!
Vandaag tijdens de pubquiz kregen we de vraag wat de heren Klinkenberg en Koster hadden uitgevonden. Je zou hun uitvinding minstens 1x in de week in het straatbeeld zien.
Ben heel benieuwd of jullie het raden.
Veulen84 schreef:fohadie schreef:Oh my, een enorme ploink hier!
Vandaag tijdens de pubquiz kregen we de vraag wat de heren Klinkenberg en Koster hadden uitgevonden. Je zou hun uitvinding minstens 1x in de week in het straatbeeld zien.
Ben heel benieuwd of jullie het raden.
Die uitvinding heb ik net nog naar buiten gewandeld.
Hoop mensen gaan nu ploink zeggen omdat ze dan ineens weten waar die afkorting voor staat