Je kan foto's op Google zoeken. Zo deed ik het meestal als ik het niet helemaal vertrouw
Britt_Sisi
Geplaatst: 23-06-16 14:07
Haha nee ik zoek ze pas op als we een leuk gesprekje gehad hebben. Zegmaar voor ik mn nummer geef enzo. Ik typ gewoon de naam in op facebook en meestal staan ze dan in die lijst suggesties haha! Maar ik heb nog wel andere tactieken hoor als ik iemand wil vinden en het lukt niet via Facebook en zij merken er niets van en ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb haha!
xSannee
Geplaatst: 23-06-16 14:15
Mijn vriend was toentertijd onvindbaar! Niet via zijn foto's, niet via zijn (voor)naam en woonplaats. Toch de gok maar genomen en t heeft goed uitgepakt
petitparis
Geplaatst: 23-06-16 14:16
@Britt: hoe dom kan je zijn... (die gast dan)
hoe krijgen jullie foto's van Tinder in/op de Google zoekfunctie? Niet dat ik het nu nodig heb, want ben nog steeds gelukkig samen met mijn Tinderverovering. Maar goed voorbereid zijn is nooit slecht
Ik kan die kerels ook lang niet altijd vinden hoor via fb of google image search. Als ik m'n telefoon aan pc heb aangesloten kan ik foto's zo uploaden vanuit image search. Eerst dus even screen shot maken van de foto's op tinder
Ik zoek niet met foto's hoor haha. Ik vraag meestal wat voor studie of werk ze doen en typ dan op linkedin de voornaam en werk in meestal vind je ze dan (niet op profiel klikken want dan zien ze dat je ze gezocht hebt haha, naam kopiëren en op facebook intypen) klaaaar
Wat erg dit eigenlijk Hahaha. Maar ik neem liever het zekere voor het onzekere voor ik met iemand afspreek. Stel dat ik iemand echt niet kan vinden en wel af ga spreken vraag ik gewoon om z'n achternaam. Met uitleg waarom. Ik doe niet zo moeilijk haha!
Als ik wil ben ik ook een held in mensen opspeuren enz. heb er alleen vaak geen zin/tijd voor. Zo heb ik ooit iemand gevonden die loog over zijn identiteit (dus ook naam, leeftijd, opleiding) Was een gastje die indruk mij wilde maken met vakantie dus loog over zn leeftijd, daarmee dus ook over zijn opleiding en sjah doe dan ook maar gelijk over je naam. Hij wist namelijk dat ik een hekel had aan jonkies haha maargoed.
Hier gaat het trouwens super mega goed. Ik ben deze week eigenlijk alleen nog maar thuis om de paarden te doen. Mama vroeg al of ik niet ook de was etc daar kon draaien want ja ik kwam toch alleen nog maar thuis voor de paarden en de was Zaterdag gaan we samen lekker naar de bbq van de stal waar mijn paard sinds een maandje staat. Goede gelegenheid om al mijn stalgenoten te leren kennen en ik heb hem maar meegenomen als back up. Hij vind het niet eens is erg tussen al die paarden vrouwen.