Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 16:24

Ik heb de rumag muts!
Hoe hypocriet ook vind de rest stom dus boef rebel enz maar mijn rumag muts vind ik cool.

Een goede vriendin van mij was sinds kort weer single en schreeuwde heel hard dat ze ff niks wilde. Gisteren vroeg ik haar of ze nou iets met M. Had ( ze was ermee op vakantie gegaan als vrienden). Van mijn kant was het een grapje maar zij gaf wel een heel vaag antwoord. Stiekem vind ik t super leik omdat deze jongen evht geweldig is en hoef ik niet bang te zijn dat ik tijdens t stappen zij mijn jongens afpakt :o

Ik vind zwembad chloor echt intents lekker ruiken. ( in t magazijn op mijn oude werk hing die geur en bleef daar soms chillen om ervan te genieten)

HokeyPokey

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 16:39

Ik heb ook al een glaasje ingeschonken.. Maar ik voel me nu toch minder schuldig, zag dat mensen hier om 12 al genoten van een drankje. :D

HokeyPokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 16:40

BonteLisa schreef:
Ik heb de rumag muts!
Hoe hypocriet ook vind de rest stom dus boef rebel enz maar mijn rumag muts vind ik cool.

Een goede vriendin van mij was sinds kort weer single en schreeuwde heel hard dat ze ff niks wilde. Gisteren vroeg ik haar of ze nou iets met M. Had ( ze was ermee op vakantie gegaan als vrienden). Van mijn kant was het een grapje maar zij gaf wel een heel vaag antwoord. Stiekem vind ik t super leik omdat deze jongen evht geweldig is en hoef ik niet bang te zijn dat ik tijdens t stappen zij mijn jongens afpakt :o

Ik vind zwembad chloor echt intents lekker ruiken. ( in t magazijn op mijn oude werk hing die geur en bleef daar soms chillen om ervan te genieten)

Jaaa chloor <3 en benzine! Of diesel.. Wat is het :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 16:48

Ik heb in de afgelopen 3 weken al 4 keer gehoord dat ik op Adel lijk.. weet alleen niet of dat een compliment is :=

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 16:54

eenitraM schreef:
Ik heb in de afgelopen 3 weken al 4 keer gehoord dat ik op Adel lijk.. weet alleen niet of dat een compliment is :=

Nu ben ik benieuwd naar een foto

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 16:57

Sheehan schreef:
eenitraM schreef:

Nu ben ik benieuwd naar een foto

Niet nodig. Ikzelf zie de vergelijking niet.

Zal wel komen Door mijn rete strakke eyeliner en mijn weelderige bos haar.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 17:09

eenitraM schreef:

Ik snap het ergens wel maar ook totaal weer niet.. :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 17:11

eenitraM schreef:
Zal wel komen Door mijn rete strakke eyeliner en mijn weelderige bos haar.

Maar dat heb ik ook en word ook niet aangezien voor Adele :')

Tegen mij word best vaak gezegt dat ik op Kesha lijk. Maar dat zie ik ook niet :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 17:53

Confession: ik heb net in alle woede en frustratie mijn surprise aan grot gerukt, en nu heb ik spijt :Y) Ik heb echt totaal geen inspiratie en ik ben bang dat ik het nooit voor morgen afkrijg.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 18:57

Van een actie waren zakken kruidnoten over op m'n werk. De baas zei: neem er maar wat mee.
Er waren 2 dozen over, dus heb ik 10 zakken meegenomen Y)(^) O:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 19:41

Whaha dat is veel! :oo

Ik heb een sinterklaas playlist op staan op youtube, van een CD die wij vroeger altijd draaiden met sinterklaas. Namelijk Wild Geraas van Jochem van Gelder! Man ik vind het heerlijk! <3 Ik heb daar vroeger zo leuk op gedanst en gesprongen! <:) :){

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 19:55

Ik heb vandaag gezegd dat ik naar mijn ouders zou gaan. Nu twijfel ik en daar kan mijn vriend niet zo goed tegen, met als resultaat dat hij nu mijn tas aan het pakken is :=

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 20:24

MarlindeRooz schreef:
Whaha dat is veel! :oo

Ik heb een sinterklaas playlist op staan op youtube, van een CD die wij vroeger altijd draaiden met sinterklaas. Namelijk Wild Geraas van Jochem van Gelder! Man ik vind het heerlijk! <3 Ik heb daar vroeger zo leuk op gedanst en gesprongen! <:) :){

Jaaaa die hadden wij ook! En ik ga die liedjes NU opzoeken :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 20:33

Ik zit al drie uur lang schaamteloos Pokémonfilms te kijken en ik vind het helemaal geweldig :')

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 20:39

Ik ben echt overdreven blij met mijn nieuwe cap (is paars met roze en wit) :D

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 20:41

guusje_h schreef:
Ik zit al drie uur lang schaamteloos Pokémonfilms te kijken en ik vind het helemaal geweldig :')

Mag ik meekijken? :Y) <<)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 20:42

Thasja schreef:
guusje_h schreef:

Netflix :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 20:45

Thasja schreef:
guusje_h schreef:

Kom maar op! Popcorn genoeg :P

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 20:50

Helaas heb ik geen Netflix :n Maar er bestaan gelukkig sites zoals http://lovemyanime.net :Y)

Confession: ik kan echt heerlijk mijn tijd vergooien aan anime kijken, manga's lezen, wat rondkijken op Buzzfeed of Smosh en dat soort sites.. Zeg maar in de trant van dat ik dan gauw een hele dag 'vergooi'.. Maar ik hou zoveel van anime :')

Guusje: Jaaaaaaa ik vlieg wel even langs op mijn Latios! <<)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 21:25

Confession: ik heb een paar maanden terug mijn paard verkocht vanwege mijn langdurige blessure en ik mis het paardenleven verschrikkelijk.. En af en toe heb ik er vreselijk veel spijt van. ;( Zou ook heel graag gewoon een verzorgpony/paardje willen die ik kan poetsen, losgooien, knuffelen en mee wandelen.. gewoon.. íets.

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 21:26

Spianne schreef:
guusje_h schreef:
Confession: toen ik een jaar of 7 was verstopte ik heel vaak mijn moeder's pil omdat ik zo graag een zusje wou :')

_O-

hahaha hoe grappig is dit. :') Je had dus wel al door dat die pil invloed op de hele situatie had? :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 22:43

Thasja schreef:
Helaas heb ik geen Netflix :n Maar er bestaan gelukkig sites zoals http://lovemyanime.net :Y)

Confession: ik kan echt heerlijk mijn tijd vergooien aan anime kijken, manga's lezen, wat rondkijken op Buzzfeed of Smosh en dat soort sites.. Zeg maar in de trant van dat ik dan gauw een hele dag 'vergooi'.. Maar ik hou zoveel van anime :')

Guusje: Jaaaaaaa ik vlieg wel even langs op mijn Latios! <<)

Even een aansluitende confession: ik heb 6 huisdieren vernoemd naar pokémon :')
(Lugia, Togepi, Pikachu, Ditto, Blaziken en Maril)
Laatst bijgewerkt door enamorada op 05-12-15 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 22:44

hahaha hoe grappig is dit. :') Je had dus wel al door dat die pil invloed op de hele situatie had? :D[/quote]
Ja :D Ik was altijd heel nieuwsgierig en had dus allang gevraagd waarom ze nou iedere avond zon 'snoepje' at

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 23:18

Vjestagirl schreef:
SpikkelFire schreef:
Ik kreeg een filmpje doorgestuurd van iemand waar een man een kuikentje opeet en wegspoelt met een fles bier. Ik heb er hard om moeten lachen. :')

Een dood kuikentje?

Nope... :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 23:20

WHUT